Nawożenie roślinek...

1. Data: 2012-03-20 12:43:00

Temat: Nawożenie roślinek...
Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Posiałam niecały tydzień temu nasionka. W jednej doniczce widzę pierwsze
objawy, że coś ruszyło.
Pytanie moje brzmi: czy można nawozić tak wcześnie roślinki? Kiedy ew.
zacząć wspomaganie nawozem (biohumus)?
To moje pierwsze próby wychodowania czegokolwiek samodzielnie od nasion i
nie chciałabym przedobrzyć...
Dziękuję za wszelkie uwagi

Justyna Vicky S.

2. Data: 2012-03-20 21:04:41

Temat: Re: Nawożenie roślinek...
Od: " skryba" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Vicky S. <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> napisał(a):

> [...]
> zacząć wspomaganie nawozem (biohumus)?
> To moje pierwsze próby wychodowania czegokolwiek samodzielnie od nasion i

Niczym nie zasilaj w tym stadium.
Co posiałaś?

Pozdrawiam spokojnie
skryba

3. Data: 2012-03-20 21:32:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba pisze spokojnie tak:

> Niczym nie zasilaj w tym stadium.
> Co posiałaś?

To się zwykle okazuje dopiero po jakimś czasie.

Jarek

--
Otóż na planecie Małego Księcia były ziarna straszliwe. Ziarna baobabu.
Zakażony był nimi cały grunt. A kiedy baobab wyrośnie, to na wyrwanie jest

4. Data: 2012-03-20 22:05:12

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " skryba" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Niczym nie zasilaj w tym stadium.
> Co posiałaś?

Bazylię, melisę, pietruszkę naciową i szczypior.
Czytałam/słyszałam że na szczypior marne szanse, ale zobaczymy...

Justyna Vicky S.

5. Data: 2012-03-21 08:37:07

Od: " skryba" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Bazylię, melisę, pietruszkę naciową i szczypior.
> Czytałam/słyszałam że na szczypior marne szanse, ale zobaczymy...

Gdy rośliny będą już miały tak, ze trzy tygodnie, możesz delikatnie zasilać
Bio-Algenem 90 lub Humistarem. Ja stosuję wyłącznie Rosahumus. Jest dostępny
również w małych opakowaniach i spełnia dobrze swoje zadania.

Pozdrawiam praktycznie
skryba

6. Data: 2012-03-21 14:09:04

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostępny
> również w małych opakowaniach i spełnia dobrze swoje zadania.

Dziękuję za rady.

Justyna Vicky S.

7. Data: 2012-03-22 15:46:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Mar 2012 08:37:07 +0000 (UTC), skryba napisał(a):

> Bio-Algenem 90 lub Humistarem. Ja stosuję wyłącznie Rosahumus. Jest dostępny
> również w małych opakowaniach i spełnia dobrze swoje zadania.

A ja zwykły Florovit w płynie, w różnych stężeniach - uniwersalny akurat
tutaj.
--

XL

czeresnia Techlovan
Glebogryzarka ręczna - jaka najlepsza dla działkowicza?
serwer grup dyskusyjnych
Krążek absorpcyjny
Tuje szmaragd