Neomarksizm ideologicznym wcieleniem satanizmu

11. Data: 2016-12-08 14:32:48

Temat: Re: Neomarksizm ideologicznym wcieleniem satanizmu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2016 o 14:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Całkiem sporo, ale za bardzo zawoalowanej żebym traktował ją poważnie.
> Ten xiądz Guz to po prostu taki sam operetkowy błazen jak Pospieszalski.
> Obaj śmieją się z rzeczy bardzo poważnych.

Polacy też za okupacji śmieli się że "Hilter spadł z komina". Ksiądz Guz
zdaje sobie sprawę ze zła jakie niesie neomarksizm.

12. Data: 2016-12-08 15:03:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 14:32:47 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Polacy też za okupacji śmieli się że "Hilter spadł z komina". Ksiądz Guz
> zdaje sobie sprawę ze zła jakie niesie neomarksizm.

Tylko dlaczego nazywa te filozofie neomarksizmem? Przecież Marks i Engels
zostali z nich wyrugowani, a ja akurat uczyłem się na teorii literatury
takiej filozofii, która nazywa się post-strukturalizm i Freud z niej
również został niemal kompletnie wyrugowany dzięki staraniom roshiego Rolanda
Barthesa (tego od "śmierci autora") - wiernego poddanego Imperium Znaków.
Dla mnie genderyzmy współczesne to nie krok do przodu, ale krok w tył
w stosunku do Barthesa, zresztą samego klozetowego homoseksualisty. W miejsce
monoteistycznego Freuda i Marksa Barthes wprowadził estetykę Zenu i kolejną
po Van Goghu falę japońskiej kultury wyższej. Jako agenta wpływu Kraju
Wschodzącego Słońca oceniam go znacznie wyżej niż np. Mertona czy Herrigela,
nie mówiąc o moich niezdarnych staraniach.

13. Data: 2016-12-08 15:07:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2016 o 15:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Wschodzącego Słońca oceniam go znacznie wyżej niż np. Mertona czy Herrigela,
> nie mówiąc o moich niezdarnych staraniach.

Szkoda że Barthesa, zresztą klozetowego homoseksualistę oceniasz wyżej,
i to w związku z japońską kultura wyższą. Czy w Japonii jest jakaś
wyższa kultura?

14. Data: 2016-12-08 15:08:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2016 o 14:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Ten xiądz Guz to po prostu taki sam operetkowy błazen jak Pospieszalski.

operetkowym błaznem można nazwać Krzysztofa Skibę ale nie poważnych ludzi

15. Data: 2016-12-08 15:11:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2016 o 21:45, Miś polarny z Budnik pisze:
> Opis pod filmem wskazuje na mowę nienawiści skierowaną przeciwko
> Luteranom. I to w czasach kiedy JPII zaprowadził ekumenizm a Franciszek
> dąży do zjednoczenia chrześcijan w obliczu zagrożenia Islamem.

Tak dąży do "zjednoczenia chrześcijan w obliczu zagrożenia Islamem" że
ludzie przepisują się z katolicyzmu na luteranizm
A może https://www.youtube.com/watch?v=96eTfsJZFkk (Czym protestantyzm
różni się od katolicyzmu - ks. prof. dr hab. Tadeusz Guz) to mowa
nienawiści?
Można pomyśleć, że gdyby Jezus przyszedł dzisiaj, byłby skazany z
paragrafu mowy nienawiści i za antysemityzm ;-)

16. Data: 2016-12-08 15:17:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 15:07:32 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Szkoda że Barthesa, zresztą klozetowego homoseksualistę oceniasz wyżej,
> i to w związku z japońską kultura wyższą. Czy w Japonii jest jakaś
> wyższa kultura?

Poczytaj sobie Powieść o Księciu Genji w przekładzie angielskim Seidenstickera,
a zdziwisz się, że 1000 lat temu, kiedy nasi przodkowie biegali po lesie
z dzidą za dzikiem, japońska dama dworu napisała bardzo nowoczesną, niemal
"hipsterską" powieść obyczajowo-psychologiczną. Wówczas przestaniesz zadawać
takie retoryczne pytania.

17. Data: 2016-12-08 15:25:49

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2016 o 15:17, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> "hipsterską" powieść obyczajowo-psychologiczną. Wówczas przestaniesz zadawać

Ale w czasie 2 wojny światowej doprowadzili się do stanu zupełnego
zezwierzęcenia (choć to złe słowo, zwierzęta tak się nie zachowują)

18. Data: 2016-12-08 15:29:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 15:08:59 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> operetkowym błaznem można nazwać Krzysztofa Skibę ale nie poważnych ludzi

No ale "Luter w piekle" to była scena nie tylko operetkowych, a wręcz jasełkowych
przedstawień we przedrozbiorowej Polsce. Tak więc Guz z Pospieszalskim (same
nazwiska mówiące: "nie śpiesz się - guza szukasz?") to jest śpiewogra jeszcze
niższego kalibru od Skiby i Kukiza. Dosłownie, o ROTL-u! koło gospodyń wiejskich
we wszystkich jego funkcjach.

19. Data: 2016-12-08 15:40:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 15:25:50 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Ale w czasie 2 wojny światowej doprowadzili się do stanu zupełnego
> zezwierzęcenia (choć to złe słowo, zwierzęta tak się nie zachowują)

Zupełne zezwierzęcenie to byli bolszewicy. Japonia dała odpowiedź której
i owszem należy się druzgocąca krytyka za niebywałe okrucieństwo, ale jedyną
możliwą. Konsekwencją tego, że Japonia została doprowadzona do przegranej,
było 60 mln ofiar reżimu Mao i koszty ekonomiczno-społeczne i kulturalne,
które powodowały, że gospodarka chińska może prześcignąć Zachód dopiero
w ostatnich latach.

Wyższość japonii jest niekwestionowalna. Jak żyłeś w latach 80-tych, to
pamiętasz, że już w tym okresie Japonia była ponownie liderem cywilizacji
technicznej prześcigającej Zachód - tak szybko podniosła się z katastrofalnej
wojny, że Bolek w Polsce marzył o "drugiej Japonii".

20. Data: 2016-12-08 15:45:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 15:40:42 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> technicznej prześcigającej Zachód - tak szybko podniosła się z katastrofalnej
> wojny, że Bolek w Polsce marzył o "drugiej Japonii".

PS. Jak jesteś takim miłośnikiem jaruzela, to kup sobie nowoczesny jaruzel japoński z
podgrzewanym sedesem i bidetem na wciskany guzik. Mnie nie stać.
To jest właśnie argument za wyższością kultury Japonii nawet w dziedzinie
Klo-Kultur czyli takiej, która może przekonać Cię od nieoczekiwanej strony
Czterech Liter.

Wielodzietni
Podła zmiana
Rodzice mają prawo do internetu wolnego od pornografii!
Buddyzm = brak sensu życia
NOWE idzie!