Re: Nerwica lękowa

From: "E.W." <e...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nerwica lękowa
Date: Thu, 13 May 2010 13:42:26 +0200

W dniu 2010-05-12 16:03, Piotr pisze:

> Otóż jeśli martwisz się o pracę i nie możesz w niej wysiedzieć,
> może wzięłabyś się w niej za jakaś pracę, za którą pewnie ci płacą?
> Pewnie byłaś dziś w pracy i być może wszyscy przymykają oko
> na to jak okradasz swojego pracodawcę trolując tutaj,
> choć dziwne, bo wszyscy tacy moralni,
> ale jednak wszyscy są raczej tego świadomi.

He, he.... a niby inni to sami bezrobotni, co?

> Poza tym na pewno sama wiesz, że coś z tobą
> nie halo, skoro masz te wszystkie objawy i brałaś te wszystkie pigułki.
> Wiesz, tak naprawdę nikt tutaj nie przepada za takimi czubkami.

Trzeba być czubkiem by przez lata siedzieć w tej samej ciasnej grupie i
przerzucać się z tymi samymi osobami inwektywami a jedyną świeżą pożywką
jest post jakiegoś naiwnego, co myśli, że znajdzie tu wsparcie i ktoś mu
pomoże.
Co do mnie - pigułki byly w sumie 3. Prawdopodobnie w tym czasie inni
zeżarli 10 razy więcej apapów, ibupromów tudzież innych świństw.

> Nikt nie ma ochoty się z nimi przyjaźnić, ani spotkać,
> ani żeby nasze rodziny ich spotkały, choć być może nie każdy
> ma tyle uczciwości, żeby ci się do tego przyznać i pewnie
> za chwilę stado obrońców rozpocznie tutaj szoł.

Na szczęście moi bliscy nie uważają tak. Poza tym juz trochę w życiu
przeszłam i mam duży szacunek do ludzi, których życie nie oszczędzało a
jednak dali sobie z wszystkim radę.
Na newsach trochę takich osób jest. Zresztą parę lat temu, jak sama się
intensywnie udzielałam też chciałam komuś pomóc. Nawet jak było to tylko
"trzymaj się".

> Jednak to tylko taka pokazówka będzie i nie bierz tego na serio.
> Owszem, współczujemy ci bardzo i nie myśl sobie, że jak ktoś jest
> wyważony i powściągliwy w okazywaniu uczuć to nie ma serca,
> ale dostałaś już najserdeczniejsze porady jakie można
> i chyba powinnaś trzymać kurs stąd do jakiegoś dobrego fachowca.
> Nie żebym ciebie wyganiał lub coś, ale chyba raczej nie powinnaś
> z tym zwlekać.

Wygonić się moge sama. Nikt nie ma mocy, by kogoś wygonić z newsów.
Trolli tu też na potęgę, więc jak raz na jakiś czas potrolluję nic się
nie stanie.

> Mam nadzieję, że udało mi się ci dostarczyć choć odrobinkę motywacji ;-)

Mam dziś lepszy dzień, wieczorem lekarza, nadzieję na cudowną tabletkę i
namiary na psychoterapeutę. A za rok bedę się z tego śmiała tudzież
pomogę może komuś....

E.W.