Nerwica lękowa

421. Data: 2010-05-14 11:33:13

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale ja lubię Dudusia.

Dobrze wiedzieć, bo już myślałam, że jestem nienormalna.

> Qra, lubię też pająki oraz nocą ciemną się szwędać po cmentarzu

Sama? Z kimś to owszem, ale sama nigdy w życiu.

Ewa

422. Data: 2010-05-14 11:50:01

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O anatomii? Hm... Tzn. miał pewnie jakieś prostackie nazewnictwo?

> To nic dziwnego. Też słyszałam nie raz, że depilacja w zasadzie nie
> jest wskazana. Może się przyczyniać do częstszych infekcji.
>
> Ewa

To dziwne, bo ja słyszałem wręcz odwrotnie, że ułatwia higienę,
mowa oczywiście o miejscach intymnych i w ogóle jest jakby
odczuwalny większych komfort.
No a słyszałem to raczej z wiarygodnego źródła.
Piotrek

423. Data: 2010-05-14 11:51:17

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Na nogach?

Sądzisz, że ginekolog krytykował depilację na nogach?

Ewa

424. Data: 2010-05-14 11:52:40

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Uprzednio wyjętego
> z ciała brata mego.
>
> Glob już przecież podawał tu raz mój życiorys. Tak że bez takich żartów,
> bo to się może skończyć, np. w jakimś saganie z wrzącym jadem.

prawdę mówiąc zupełnie nie wiem, o co chodzi :)

425. Data: 2010-05-14 11:58:32

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Inni mogą się nie zorientować.
>
> A serio: zastanów się, czego ode mnie oczekujesz. Przecież nie mogę z
> większością osób przenieś się na priv tylko dlatego, że masz je w
> kaefie, bo to przestałaby być (dla mnie przynajmniej) grupa
> dyskusyjna. To już lepiej by było, gdybyśmy my się na priv przenieśli.
>
> Ewa

Ewa, prosiłem Ciebie tylko, żebyś nie cytowała
zaczepek pod moim adresem Pauliny i innych
osób, które odfiltrowałem.
Uważam, że nie są one zdolne do normalnej rozmowy,
bez jakiś zaczepek czy pretensji.
Próbowałem przecież nie raz i nie mam ochoty się z nimi użerać.
A Tobie naprawdę jest miło jak się wykłócam ze wszystkimi?
Nie chce mi się już więcej tego tłumaczyć.
Nie rozumiesz, to olej to i rób sobie co chcesz.
Piotrek

426. Data: 2010-05-14 11:59:39

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zażółcony <z...@o...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> prawdę mówiąc zupełnie nie wiem, o co chodzi :)

Właśnie Ewo, Ty Rediego się nie czepiaj. Jemu już Stalkie żółte papiery
wyrabia.

Qra

427. Data: 2010-05-14 12:00:37

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Sądzisz, że ginekolog krytykował depilację na nogach?
>
> Ewa

Widać do głowy jej nie przyszło, że można gdzieś jeszcze.
Nic dziwnego, że nawet zachowuje się jak z jakiegoś buszu :-))
Piotrek

428. Data: 2010-05-14 12:00:50

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Dobrze wiedzieć, bo już myślałam, że jestem nienormalna.

> Sama? Z kimś to owszem, ale sama nigdy w życiu.

Pająki to lubimy nawet z całą rodziną.

Qra

429. Data: 2010-05-14 12:02:07

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> To dziwne, bo ja słyszałem wręcz odwrotnie, że ułatwia higienę,
> mowa oczywiście o miejscach intymnych i w ogóle jest jakby
> odczuwalny większych komfort.

Odczuwalna jest z pewnością większa przyjemność z seksu, nie przeczę. ;)
Z tą higieną to bym jednak nie przesadzała. Włosy w pewnych miejscach są
po to, żeby powstrzymywać zanieczyszczenia przed dostaniem się do miejsc
wrażliwych, np. rzęsy - spróbuj ogolić sobie rzęsy, a zobaczysz, że od
razu będziesz miał kłopoty z oczami.

> No a słyszałem to raczej z wiarygodnego źródła.

To już tamten wzięty chamski ginekolog nie jest wiarygodnym źródłem?
A dziewczyna porozmawiała z nim na ten temat, dlaczego on tak uważa?

Ewa

430. Data: 2010-05-14 12:08:21

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> prawdę mówiąc zupełnie nie wiem, o co chodzi :)

Glob wszystko wyjaśni (sam skądś cytował):

"Przytoczę przykład Medei, która dla ukochanego Jazona zabiła i
poćwiartowała swojego brata Apsyrtosa, by uniemożliwić pościg za
Argonautami swemu ojcu. Następnie przyczyniła się do zamordowania
Peliasa, który był wrogiem Jazona -- przybyła samotnie na dwór króla i
oświadczyła jego córkom, że zna sposób na odmłodzenie ojca. Aby
potwierdzić swe umiejętności poćwiartowała starego barana i ugotowała
go w kotle wraz z magicznymi ziołami. Po pewnym czasie z kotła
wyskoczyło małe jagnię. Córki Peliasa nie zawahały się, pokrajały w
kawałki swego ojca i gotowały go. Jednakże ani nie odmłodniał, ani nie
został wskrzeszony. Córki zdjęte strachem udały się na wygnanie. Za
zamordowanie ojca Medea wraz z Jazonem zostali wygnani przez syna
Peliasa Akatosa. Swoimi czynami Medea nie tylko sprowadziła
przekleństwo na siebie, ale i na Jazona, w którego krzywoprzysięstwie
(obietnicy małżeństwa, której nie chciał zrealizować) możemy znaleźć
jedynie usprawiedliwienie jej czynów.Kobieta w Grecji zawsze budziła
ambiwalentne uczucia. "Najwcześniejsi greccy poeci, jak choćby
Simonides nazywali kobietę kakon --złem najgorszym, ale równocześnie
rezerwowali dla niej określenie kalon --istoty najpiękniejszej.
Przykładem Hezjodowi uwaga w Teogonii na temat kobiety jako
najpiękniejszego zła (kakon kalon) (...) Grecki pogląd na kobiety był
żywą sprzecznością (...) mężczyźni tak samo gotowi są walczyć za
Helenę, jak ją potępić czy zabić. A mityczna Helena oznacza wszystkie
kobiety, oznacza Kobietę: jest tyleż ponętna co niebezpieczna,
fascynuje i budzi respekt, a zarazem prowokuje seksualnie, jest
apoteozą zgubnej krasy.Dlatego Jazon cały czas trwał przy Medei,
fascynowała go i jednocześnie budziła w nim bezgraniczny lęk, ogrom
zła, którego się dopuściła, nie pozwalał Jazonowi odejść. Gdy zakochał
się w córce Kreona Glauke i postanowił ją poślubić, Medea wezwała na
świadków bogów, na których Jazon kiedyś przysięgał jej wierność i
posłała w podarunku Glauke suknię ślubną, od której dziewczyna zajęła
się ogniem, a wraz z nią cały pałac. Aby jeszcze bardziej ukarać
Jazona zabiła dwójkę dzieci, które miała z Jazonem i uciekła. Widać
więc, że od kobiety nie ma ucieczki i nie dotyczy to tylko
śmiertelników, ale odnosi się również do bogów."

MYDŁO W ZALOBIE
ZABAWA... OD NOWA?!
Co innego facet, a co innego mężczyzna.
Uświęcony bestialski mord