Nerwica lękowa

431. Data: 2010-05-14 12:17:14

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Właśnie Ewo, Ty Rediego się nie czepiaj. Jemu już Stalkie żółte papiery
> wyrabia.

Własnoręcznie mogę mu przybić pi(ecz)ątkę.

Ewa

432. Data: 2010-05-14 12:23:31

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Odczuwalna jest z pewnością większa przyjemność z seksu, nie przeczę.
> ;) Z tą higieną to bym jednak nie przesadzała. Włosy w pewnych
> miejscach są po to, żeby powstrzymywać zanieczyszczenia przed
> dostaniem się do miejsc wrażliwych, np. rzęsy - spróbuj ogolić sobie
> rzęsy, a zobaczysz, że od razu będziesz miał kłopoty z oczami.

Chyba troszkę przesadzasz.
Akurat to przedmiotowe miejsce jest przez większość dnia
"do góry nogami' i żeby coś tam wpadło to musiałby chyba podskoczyć.
A to co się wydostaje, nie osadza sie tak jak na długich włosach.
Szok, że ja takie rzeczy piszę, no ale widzę, że chyba musi ktoś to Ci
powiedzieć ;-)

> To już tamten wzięty chamski ginekolog nie jest wiarygodnym źródłem?
> A dziewczyna porozmawiała z nim na ten temat, dlaczego on tak uważa?
>
> Ewa

Wiesz, to jest człowiek starej daty. Może troszkę już zwichrowany
zawodowo, może czegoś już żałuje młodym dziewczynom.
Ja go znam osobiście, bo to ojciec mojego kolegi.
Z tego co ja widziałem, to zawsze był bardzo kulturalny, zawsze w garniturze
natomiast to chamstwo jego to chyba bardziej taki imidź czy ja wiem.
Albo jakaś jakiś nabyty gest rezygnacji?
Moja znajoma onkolog opowiadał mi raz, jak przyszło do niej kobieta,
starsza, ze wsi.
Mówi że jednej piersi to już praktycznie nie miała, tak ją zżarł rak
i za brak się wziął.
Lekarka alarm wszczęła, na gwałt łóżko szykować na oddziale,
a kobita mówi, ze teraz to nie bardzo ma czas, może na zimę
bo coś tam musi w gospodarstwie zrobić. No i dzieci ma małe
i nie ma z kim zostawić.
Także pojęcie o 'tych' sprawach też pewnie miała podobne - załamujące.
Piotrek

433. Data: 2010-05-14 12:27:44

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Szok, że ja takie rzeczy piszę, no ale widzę, że chyba musi ktoś to Ci
> powiedzieć ;-)

No właśnie, co mi tu będziesz tłumaczył, kiedy ja z autopsji wiem, kiedy
mam większe skłonności to ~infekcji.
I już skończmy ten temat.

Ewa

434. Data: 2010-05-14 12:32:31

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Naprawdę wydawało mi się jeszcze parę dni temu, że się lubicie. Może nawet
> byłby dla Ciebie dobrą partią. ;)

Hmmm ... Mam wrażenie, że dużo Ci się wydawało ;)
Imho Aicha jest po prostu bardziej powściągliwa w wyrażaniu
ocenen - ale jeśli chodzi o tekst 'dobrą partią': po tym, jak
kiedyś Aicha wyklarowała wyraźnie swoje poglądy na to,
co jest a co nie jest OK w związkach - no to mocna kula
w płot.
Może uległaś jakimś stereotypom ? ;)

435. Data: 2010-05-14 12:36:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Naprawdę wydawało mi się jeszcze parę dni temu, że się lubicie.
> Może nawet byłby dla Ciebie dobrą partią. ;)

On kobietą, ja mężczyzną? Hmm... Ale nie, jednak nie zniosłabym TAKICH
PMSów.

--
Pozdrawiam - Aicha

436. Data: 2010-05-14 12:36:52

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Sądzisz, że ginekolog krytykował depilację na nogach?

Przeciez to zaczepka byla, Ewo. Tyle lat mnie usenetowo znasz...
Infekcje to pikus przy odrastaniu. ;-) (<-- especially for U)
I.

437. Data: 2010-05-14 12:38:34

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Widać do głowy jej nie przyszło, że można gdzieś jeszcze.
> Nic dziwnego, że nawet zachowuje się jak z jakiegoś buszu :-))

Bo ci postawie Paulinkowo szubieniczke, zakuty lbie. Tchorzu zza
wirtualnego krzaka. Po kij ci kf?
Czy ktos moze cytnac? Redi jestes "redi"?
Z gory dzieks.
I.

438. Data: 2010-05-14 12:44:29

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hsjg91$gj$2@inews.gazeta.pl...

> Bo ci postawie Paulinkowo szubieniczke, zakuty lbie. Tchorzu zza
> wirtualnego krzaka. Po kij ci kf?
> Czy ktos moze cytnac? Redi jestes "redi"?
> Z gory dzieks.

Zawołany jestem, ale już pod nickiem historycznym, zwinąłem się z powrotem
do KF'a ;)

439. Data: 2010-05-14 12:45:43

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Przeciez to zaczepka byla, Ewo. Tyle lat mnie usenetowo znasz...

Nie zawsze łapię, niestety.

> Infekcje to pikus przy odrastaniu. ;-)
> (<-- especially for U)

Ale przecież to nie żart tym razem? Bo to akurat prawda.

Ewa

440. Data: 2010-05-14 12:47:39

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> kiedyś Aicha wyklarowała wyraźnie swoje poglądy na to,
> co jest a co nie jest OK w związkach - no to mocna kula

Możliwe.

Ewa

MYDŁO W ZALOBIE
ZABAWA... OD NOWA?!