NicerDicer Plus - warto kupić?

1. Data: 2012-12-21 11:43:20

Temat: NicerDicer Plus - warto kupić?
Od: "E.Z." <E.Z.@..com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś ma i mógłby podzielić się
swoją opinią na temat NicerDicer Plus
z topshop za 249 zł?
Warto to kupić?

Pozdrawiam
E.Z.

2. Data: 2012-12-21 23:07:32

Temat: Re: NicerDicer Plus - warto kupić?
Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E.Z." <E.Z.@..com> napisał w wiadomości
news:50d44b4d$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam!
>
> Czy ktoś ma i mógłby podzielić się
> swoją opinią na temat NicerDicer Plus
> z topshop za 249 zł?
> Warto to kupić?

A ja się dziwię skąd biorą naiwniaków kupujących w różnej maści tv
marketach...

http://allegro.pl/nicer-dicer-plus-szatkownica-kraja
lnica-tarka-i2879852955.html

3. Data: 2012-12-22 04:54:23

Od: "E.Z." <E.Z.@..com> szukaj wiadomości tego autora

> A ja się dziwię skąd biorą naiwniaków kupujących w różnej maści tv
> marketach...
> http://allegro.pl/nicer-dicer-plus-szatkownica-kraja
lnica-tarka-i2879852955.html
Rozumiem, że naiwność Twoim zdaniem polega na kupowaniu
w markecie tv, a nie w kupowaniu w ogóle takich rzeczy.
Na Allegro cena jest niższa, ale czy w ogóle warto to kupić?

Pozdrawiam
E.Z.

4. Data: 2012-12-22 14:30:10

Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że naiwność Twoim zdaniem polega na kupowaniu
> w markecie tv, a nie w kupowaniu w ogóle takich rzeczy.

Naiwność to wiara, że plastikowe pudełko jest warte 250zł tylko dlatego, że
jest reklamowane w tv.

> Na Allegro cena jest niższa, ale czy w ogóle warto to kupić?

Sprecyzuj co dla Ciebie znaczy "warto".

5. Data: 2012-12-22 15:26:17

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 grudnia 2012 12:43:20 UTC+1 użytkownik E.Z. napisał:
> Witam!
>

> Czy ktoś ma i mógłby podzielić się
>
> swoją opinią na temat NicerDicer Plus
>
> z topshop za 249 zł?
>
> Warto to kupić?

Spam?

6. Data: 2012-12-22 16:26:23

Od: "E.Z." <E.Z.@..com> szukaj wiadomości tego autora

> Spam?

Czekałem kiedy znajdzie się taki i... także
na tej grupie, który we wszystkim widzi spam.

Lepiej nie pisz na żadną grupę, bo na każdej
będę odpisywał na Twój news : Spam?

7. Data: 2012-12-22 16:59:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:kb4g5m$uf7$1@node2.news.atman.pl...

> Użytkownik "E.Z." <E.Z.@..com> napisał w wiadomości

> Naiwność to wiara, że plastikowe pudełko jest warte 250zł tylko dlatego,
> że jest reklamowane w tv.

A nie wiara w to, ze warto dac 40 pln bo wyglada na tanio, nie przejmujac
sie trescia i iloscia komentarzy negatywnych?

8. Data: 2012-12-22 17:33:39

Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie wiara w to, ze warto dac 40 pln bo wyglada na tanio, nie przejmujac
> sie trescia i iloscia komentarzy negatywnych?

To już wybór kupującego. Wkleiłem pierwszego z brzegu linka ilustrującego,
że cena 250zł jest absurdalna.
Ofert sprzedaży tego wynalazku jest wiele, można przebierać w ofertach i
wybrać sprzedawcę, który odpowiada kupującemu. Co istotne, żadna z tych
ofert nie przekracza połowy kwoty, którą chciał pierwotnie wydać autor
wątku...

9. Data: 2012-12-22 19:46:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-12-22 17:26, obywatel E.Z. uprzejmie donosi:

Nie strasz, nie strasz...

qr.a

10. Data: 2012-12-23 12:01:23

Od: "E.Z." <E.Z.@..com> szukaj wiadomości tego autora

Sprawą nadrzędną jest przydatność takiego urządzenia,
jego niezawodność.
Jeśli okazałoby się, że bardzo szybko się tępi lub łamie,
to nawet 20 zł nie warto wydać.
Stąd moje pytanie do użytkowników, ale tacy się nie
odezwali.
Trzeba także pamiętać o kosztach przesyłki.

Pozdrawiam
E.Z.

kran rozbieralny czy nie?
ktory materac brac?