Nie chciałem być rasistą

11. Data: 2018-02-24 18:16:58

Temat: Re: Nie chciałem być rasistą
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
2010/12/29/durban-rasizm-zydowski-zdemaskowany/amp/

> Aaaa! I to dlatego nienawidzisz Niemców, bo mają złe geny.

ZŁE????
Wręcz przeciwnie - mają bardzo dobre!

Ale muzułmanie im je trochę popsują.
:->

> A nie
> dlatego, że jesteś rasistką...

Bo nie jestem.
I nie rusza mnie nic a nic, że lewacy/Żydzi z miejsca podnoszą pisk o
rzekomym rasizmie każdego, u kogo JESZCZE i wciąz nie udało im się moralnym
szantażem wyrobić odruchu padania przed nimi na pysk.

> LOL :)

Ba.

--
XL

12. Data: 2018-02-24 18:16:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ucz się tego, co powiedział z sensem, skoro jest dla ciebie autorytetem.
> Czego znowu nie zrozumiałaś?

To ty GO nie rozumiesz - stąd i ,,sensy" twoje durne.

--
XL

13. Data: 2018-02-25 12:16:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-24 o 18:16, XL pisze:

> ZŁE????
> Wręcz przeciwnie - mają bardzo dobre!

Aaaa! Dobre geny, które przenoszą zło na kolejne pokolenia.

I dlatego nienawidzisz Niemców, bo mają dobre geny. Ich geny przenoszą
zło więc są dobre, a nasze polskie zepsute geny przenoszą dobro więc są
złe, ale to Niemców trzeba nienawidzić.
To bardzo logiczne :):)
LOL:):)

Bez wątpienia jesteś chora.

Powrotu do zdrowia życzę,
Piotr

14. Data: 2018-02-25 13:03:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Aaaa! Dobre geny, które przenoszą zło na kolejne pokolenia.
>
> I dlatego nienawidzisz Niemców, bo mają dobre geny. Ich geny przenoszą
> zło więc są dobre

Nie. Dobre geny to geny (allele) dominujące - czyli SKUTECZNIE przenoszące
pewną cechę lub cechy na przestrzeni wieeeeelu pokoleń, powodując
występowanie tej cechy/tych cech w sposób niesłabnący w czasie.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Allel_dominujący

Niemcy to wiedzą, a ty nie. A oni znowu zaczynają pilnować genotypu - mają
już na to niebudzący (jeszcze) podejrzeń o nazizm termin Biodeutsch.
Robaczku.

--
XL

15. Data: 2018-02-25 16:36:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-25 o 13:03, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>
> Niemcy to wiedzą, a ty nie. A oni znowu zaczynają pilnować genotypu - mają
> już na to niebudzący (jeszcze) podejrzeń o nazizm termin Biodeutsch.

Już ci pisałem co Niemcy sądzą na temat wymysłów swoich faszystów.
To samo co Polacy sądzą o wymysłach swoich faszystów.

Tak jak w Polsce, w Niemczech nie mieszkają sami faszyści. Wbrew twoim
urojeniom mieszkają tam też normalni ludzie.

> Robaczku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-02-25 17:48:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Już ci pisałem co Niemcy sądzą na temat wymysłów swoich faszystów.
> To samo co Polacy sądzą o wymysłach swoich faszystów.
>
> Tak jak w Polsce, w Niemczech nie mieszkają sami faszyści.

A kto mówi, że sami?
POTENCJALNI faszyści. W każdej chwili ich DOBRE geny mogą się obudzić -
wystarczy tylko odpowiednio silny impuls. I takim impulsem jest zaproszenie
muzułmanów i czarnych przez Merkel - bo Niemcy za bardzo znormalnieli, żeby
cokolwiek innego zadziałało. I działa :->

> Wbrew twoim
> urojeniom mieszkają tam też normalni ludzie.

Hitler też był ,,normalny". I inni ,,normalni" Niemcy poszli za nim jak w
dym.
Zabijać nienormalnych :->

--
XL

17. Data: 2018-02-28 05:41:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5a929b08$0$575$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
> więc są dobre, a nasze polskie zepsute geny przenoszą dobro więc są złe,

Widzę z nieustannych wymian z XL że Ciebie trzeba jednak do KF wrzucić.
Przykre... ale nie wnosisz niczego mądrego do dyskusji. Tylko dziecinniadę.

18. Data: 2018-02-28 08:41:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Widzę z nieustannych wymian z XL że Ciebie trzeba jednak do KF wrzucić.
> Przykre... ale nie wnosisz niczego mądrego do dyskusji. Tylko dziecinniadę.

OBAJ jesteście solą tej grupy!
Wnosicie tyle samo, sztuka w sztukę.

LOL
--
XL

19. Data: 2018-02-28 10:11:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-28 o 05:41, Pszemol pisze:

> Przykre... ale nie wnosisz niczego mądrego do dyskusji. Tylko dziecinniadę.

Naucz mnie, jak się wnosi coś mądrego do dyskusji.

Pozdrawiam
Piotr

20. Data: 2018-02-28 16:53:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Naucz mnie, jak się wnosi coś mądrego do dyskusji.

Uczył Marcin Marcina?
LOL

--
XL

To jak to w końcu było...
Wywiad z Trollem
Vive la France!
E viva Espa?a!
dla Zbigniewa Gotkiewicza upominek - rzecz o trollach;)