Nie daj się oszustom!

21. Data: 2014-02-17 17:55:35

Temat: Re: Nie daj się oszustom!
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stoperan się przeterminował?

Licentia poetica wygasła.

22. Data: 2014-02-17 18:01:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:52:35 +0100, FEniks napisał(a):

> Tobie zawsze jakos tak "łatwo" przychodzi
>
> Nie. To tylko Twoja chora projekcja, niestety.
> (...)
> EOT narwańcu.

Obrażanie WPROST jednak Co też wychodzi, pokazałaś klasę - widać że robisz
postępy z minuty na minutę 3-|
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

23. Data: 2014-02-17 18:02:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:55:35 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-02-17 17:29, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Licentia poetica wygasła.

Widzę, bo płynna się zrobiła...

24. Data: 2014-02-17 20:53:37

Od: "Twardziel" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> pisze:
> [...]
emy-z-tele-polska-3.html

> Poniekąd właśnie przez Tuska.

> Najpierw wyjaśnimy.

Wiedziałem, że jesteś głupią babą, ale żeby aż tak durną być .....:->>

25. Data: 2014-02-17 20:57:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Feb 2014 20:53:37 +0100, Twardziel napisał(a):

emy-z-tele-polska-3.html

> Wiedziałem, że jesteś głupią babą, ale żeby aż tak durną być .....:->>

A co ty tam wiesz, durnyś jak tabaka w rogu.

26. Data: 2014-02-18 08:36:43

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

emy-z-tele-polska-3.html

> Poniekąd właśnie przez Tuska.

> Najpierw wyjaśnimy.

a co chcesz wyjaśniać?

ile kaczor wychłał? dlaczego piloci zamiast lecieć na zapasowe lotnisko na
siłe chcieli posadzic samolot po omacku na lotnisku bez systemów do
lądowania w trudnych warunkach?

tam niema nic do wyjaśniania to typowy zbieg głupoty i braku przestrzegania
procedur.

dlaczego przez tyle lat żaden cywilny polski smolot nie rozsmarował sie tak
spektakularnie jak kilka wojskowych to uczyniło?

27. Data: 2014-02-18 09:17:47

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za to spadała cała masa innych cywilnych samolotów, więc po prostu mamy szczęście.
Podobnie jak przy zgodnym z procedurami niesprawdzeniu głupiego bezpiecznika.

-----

28. Data: 2014-02-18 10:57:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Feb 2014 08:36:43 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> dlaczego przez tyle lat żaden cywilny polski smolot nie rozsmarował sie tak
> spektakularnie jak kilka wojskowych to uczyniło?

Właśnie to cię powinno zastanawiać, cacusiu.

29. Data: 2014-02-18 13:04:07

Od: Heraklit <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie taki dzień: 18 luty (wtorek), gdy o godzinie 8:36 *Marek
Dyjor* naskrobał(a):

> [...]
> lądowania w trudnych warunkach?
> tam niema nic do wyjaśniania to typowy zbieg głupoty i braku przestrzegania

Za parę lat dowiemy się jaka firma pijarowa tak łatwo rozegrała opinię
publiczną.

Post stworzono 2014-02-18 13:02:05

30. Data: 2014-02-18 13:05:47

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Macierewicz & (w gorącej wodzie) Kąpany

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Nie daj się oszustom!
ręczniki - pytanie do kobiet...
Porównanie kredytów hipotecznych
Spowalniacz - domykacz do drzwi przesuwnych
Regulator cisnienia D04 czy mozna rozebrac?