Nie daj się oszustom!

31. Data: 2014-02-18 15:48:11

Temat: Re: Nie daj się oszustom!
Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-16 19:11, Jacek pisze:
> Wszystko świetnie, tylko wytłumacz to 80 letniej babci, która nie
> rozumie, że teraz nie istnieje już coś takiego, jak etos pracy, a są za
> to łowcy jeleni. Ja już łaziłem po sądach (jako pełnomocnik w/w babci) w
> sprawie z tymi złodziejami z Tele2. Sama firma już nie istnieje, ale
> widać ich marketingowcy poszli w Polskę i dzwonią spod różnych szyldów.
> To się rozprzestrzenia szybciej niż choroba.
> Jacek
To bardzo stara sprawa i rozgłoszona przez media już dawno.
Tylko dlaczego nie zamyka się takich oszustów, łatwo ich namierzyć i
udowodnić przekręt? Może są kryci przez wysoko postawionych, może to
firmy dzieci polityków, może to taki złodziejski kraj?
Żyjemy w Polsce, kraju dobrobytu, uczciwości i prawa, ponad 90%
katolików i takie rzeczy, nie może być. Buahaha.

32. Data: 2014-02-18 15:49:53

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
> Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą
> obniżenia rachunku telefonicznego. Nazwę firmy wypowiedział BARDZO szybko i
> niewyraźnie, więc jak zawsze do bólu upierdliwa w tego typu przypadkach
> spytałam: "Telekomunikacja jaka? TELEPOLSKA?? - proszę wyraźnie powtórzyć."
> Tu natychmiast rozłączono się.
> "Nie ze mną te numery, Bruner" - miałam powiedzieć, ale nie zdążyłam 3333-)
>
> Oto, kto do mnie dzwonił, na co liczył (no wiem na co - na moją pazerność,
> głuchotę i głupotę) - i jak wielu się nabrało:
> [...]
emy-z-tele-polska-3.html

> Warto poczytać pod poniższym linkiem o podobnych przypadkach, być może
> ustrzeżecie się duuużych kłopotów:
> http://www.cik.uke.gov.pl/

STARY KOTLET

33. Data: 2014-02-18 21:32:47

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-18 15:48, Dawid pisze:
> [...]
> udowodnić przekręt? Może są kryci przez wysoko postawionych, może to
> firmy dzieci polityków, może to taki złodziejski kraj?
Tych oszustów wchłonęła Netia, a obserwując działania marketingowe
różnych Teleblablacośtam widać, że metody się przyjęły.
Do tego dochodzą firmy windykacyjne i fundusze skupujące długi. Dużo z
nich ma siedziby np. w Luksemburgu, a kto by się chciał i umiał tam
sądzić. Tutaj pozdrawiam p. Hujawę - prawnika, który za pieniądze zrobi
największą obrzydliwość. Najciekawsze jest to, że "miliardowe" i stale
rosnące długi firm telekomunikacyjnych (w większości jednak sporne) były
liczone do aktywów różnych funduszy wykazujących wspaniałe zyski. Ten
dmuchany balon jednak pękł i przyczynił się do kryzysu. Widać więc na
jakich fundamentach stoi cały ten nasz świat.
Jacek

34. Data: 2014-02-18 21:54:27

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Właśnie to cię powinno zastanawiać, cacusiu.

ale ten problem jest jasny...

kawaleryjska fantazja vis ścisłe przestrzeganie procedur...

każdy już chyba wie, że takiej załodze gdyby tutka była samolotem cywilnym
nie pozwolono by nawet wejść do kabiny pilotów, oni nie mieli ważnych
uprawnienien do pilotowania tego typu samolotów. Nie odbywali szkoleń na
symulatorze, nie potrafili sterować tym samolotem.

Standardem w Polskim lotnictwie wojskowym było a pewnie dalej jest
nieprzestrzeganie żadnych procedur.
Mieszkam w okolicach lotniska w Balicach i zawsze sie zastanawiam czy
latanie casa nisko nad domami jest zgodne z przepisami.

Przypomnę doświadczenia Amerykańskie...

swego czasu zauważono że w lotnictwie morskim jest znacznie mniej wypadków
niż w lotnictwie lądowym. Zaczęto szukac dlaczego tak jest okazało sie że w
lotnictwie morskim wymagano przestrzegania szczegółowo ustalonych zasad i
procedur, a kazde odstepstwo było zagrożone poważnymi karami aż do
cofnięcia uprawnienin do pilotowania.

W lotnictwie lądowym zaś nieprzestrzeganie procedur, nawet niebezpieczne
kozackie zachowania były uważanę za rodzaj szpanu, stylu bycia prawdziwych
lotników. Niestety ten styl okupiony był częstymi incydentami i wypadkami
często kończącymi sie zniszczeniem maszyn a nawet śmiercią pilotów.

Po wprowadzeniu zasad obowiązujących w lotnictwie morskim w obydu służbach
osiągnięto podobny stan bezpieczeństwa.

I przypomnę jeszcze jedno, lotnictwo cywilne jest jednym z
najbezpieczniejszych sposobów przemieszczania się, osiągnięto to dlatego że
tak zdecydowanie wymaga sie od pilotów i od personelu naziemnego oraz
producentów przestrzegania bardzo szczegółowych zasad i procedur.

Wg zasad cywilnych lot do smoleńska by sie nie odbył, żaden z lotów do
smoleńska by sie nie odbył, bo tamto lotnisko sie nie nadawało do
bezpieczenego lądowania samolotów. Rosjanie pozwalali nam lądować na tym
lotnisku tylko dlatego, że bardzo nalegaliśmy na to. Gdyby Rosja była
normalnym krajem władze lotnicze prawdopodobnie nie zgodziły by sie na
lądowania samolotów cywilnych na tamtym lotnisku.

35. Data: 2014-02-18 22:50:52

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 18 Feb 2014 21:54:27 +0100 osobnik zwany Marek Dyjor
napisał:

> Wg zasad cywilnych lot do smoleńska by sie nie odbył, żaden z lotów do
> smoleńska by sie nie odbył, bo tamto lotnisko sie nie nadawało do
> bezpieczenego lądowania samolotów

i cały misterny plan Putina poszedłby do ...

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

36. Data: 2014-02-18 23:15:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Feb 2014 15:49:53 +0100, Dawid napisał(a):

emy-z-tele-polska-3.html

> STARY KOTLET

Moze i stary, ale jak widać jary - procedura trwa w najlepsze, nękają mnie
wciaż różni tacy.

37. Data: 2014-02-18 23:20:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Feb 2014 21:54:27 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> Standardem w Polskim lotnictwie wojskowym było a pewnie dalej jest
> nieprzestrzeganie żadnych procedur.

...co po dziesiątkach lat spokoju dopiero teraz i to w krótkich odstępach
czasu zaskutkowało katastrofami jedna po drugiej i to dotyczącymi
najwyższej wierchuszki dowódczej.
Uważaj, bo uwierzysz w swoje tłumaczenia :->

> Rosjanie pozwalali nam lądować na tym
> lotnisku tylko dlatego, że bardzo nalegaliśmy na to.

Hue hue. A świstak na to.

38. Data: 2014-02-18 23:21:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Feb 2014 21:50:52 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> i cały misterny plan Putina poszedłby do ...

A kto twierdzi, że Putina, a nie naszych rodzimych specsłużb? - Gibraltar
się kłania po latach... :->

39. Data: 2014-02-19 00:12:45

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 18 Feb 2014 23:21:48 +0100 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> A kto twierdzi, że Putina, a nie naszych rodzimych specsłużb? -
> Gibraltar się kłania po latach... :->

widzę, żę masz lepsze teorie od macarenki.

40. Data: 2014-02-19 00:28:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Feb 2014 23:12:45 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> widzę, żę masz lepsze teorie od macarenki.

Jakie teorie? - nie wiesz, ze historia ZAWSZE się powtarza?

Nie daj się oszustom!
ręczniki - pytanie do kobiet...
Porównanie kredytów hipotecznych
Spowalniacz - domykacz do drzwi przesuwnych
Regulator cisnienia D04 czy mozna rozebrac?