Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!

11. Data: 2004-03-07 14:32:02

Temat: Re: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!
Od: "Pearl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:YNCGBC06032004190219.nqcvrg@cbyobk.pbz...

[...]
> Otóż siedzenie w domu i branie renty z całą pewnościa nie pozwoli na
> poprawienie sobie sytuacji życiowej. Wyjście do pracy, nawet za te
> same pieniądze, co renta daje o wiele więcej, niż tylko te pieniądze.
> Idąc do pracy spotyka się ludzi...

Skoro tak, to nie lepiej nie oddawać renty, a wyjść i poodgarniać śnieg za
friko? :}
W kieszeni bez zmian, a i ludzi czasem się spotka...

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

12. Data: 2004-03-07 15:20:04

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 07-marca-2004 o godzinie 15:32:02 Pearl napisał/a

>Skoro tak, to nie lepiej nie oddawać renty, a wyjść i poodgarniać śnieg za
>friko? :}
>W kieszeni bez zmian, a i ludzi czasem się spotka...

Logika i wyobraźnia niektórych osób wypowiadających się w tej kwestii
jest POWALAJĄCA.

Adam Pietrasiewicz

13. Data: 2004-03-07 15:22:49

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 07-marca-2004 o godzinie 14:10:03 KS napisał/a

>Radzio masz 100% racji !!!
>chcialbym poznac tego goscia ktory rezygnuje z renty by
>za te same lub mniejsze pieniadze pracowac

>To co niektorzy wypisuja to jest glupia gatka bo nikt z nich na
>taka zamiane nie pojdzie

Oczywiście!

No to skoro wam praca za takie pieniądze nie odpowiada, to sobie
znajdźcie za większe - proste, prawda? I takie oczywiste, ewidentne
wręcz.

Tylko niech potem żaden się nie skarży, że mu zmniejszają rentę - bo
te renty to ktoś musi wypracować. Pieniążki, jak może niektórzy
zauważyli, nie rosną na drzewach, a jeśli niektórzy sobie wyobrażają,
że rosną, to niech sobie ich pójda nazrywać.

Adam Pietrasiewicz

14. Data: 2004-03-07 17:08:04

Od: "KS" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Adam Pietr. > Oczywiście!

Wiec sam przyznajesz ze to prawda i z takiej okazji nie skorzystasz
prawda ?
:-)

Adam Pietr. > No to skoro wam praca za takie pieniądze nie odpowiada, to sobie
Adam Pietr. > znajdźcie za większe - proste, prawda? I takie oczywiste, ewidentne
Adam Pietr. > wręcz.

Odwracasz kota ogonen i znowu swoje !
mowa byla o *zamianie_Renty_na_Prace_za_te_same_pieniadze*
a w praktyce wychodzi na to ze jest to praca za mniejsze pieniadze bo
trzeba do tej pracy dojechac itd...
prawda ?
Perla dorzuc cos ;-)

Adam Pietr. > Tylko niech potem żaden się nie skarży, że mu zmniejszają rentę - bo
Adam Pietr. > te renty to ktoś musi wypracować.

co ma piernik do wiatraka ? to nie ten temat !
powtorze:
mowa byla o *zamianie_Renty_na_Prace_za_te_same_pieniadze*

Adam Pietr. > Pieniążki, jak może niektórzy
Adam Pietr. > zauważyli, nie rosną na drzewach, a jeśli niektórzy sobie wyobrażają,
Adam Pietr. > że rosną, to niech sobie ich pójda nazrywać.

tutaj dales pokaz jaki to jestes............. a reszta na grupie
to...................

Pozdr.
KS

15. Data: 2004-03-07 17:25:38

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KS pisze w news:c2f705$84e$1@atlantis.news.tpi.pl

> To co niektorzy wypisuja to jest glupia gatka bo nikt z nich na
> taka zamiane nie pojdzie

Ja poszłam.

Scally, która zrezygnowała z renty, żeby pracować za równie marne
grosze (bo chciała _pracować_, a nie tylko dostawać kasę za friko)

16. Data: 2004-03-07 17:51:19

Od: "KS" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja poszłam.
>
> Scally, która zrezygnowała z renty, żeby pracować za równie marne
> grosze (bo chciała _pracować_, a nie tylko dostawać kasę za friko)

No to gratuluje !
tylko wyjasnij mi : " równie marne grosze "
- jaka jest roznica finansowa miedzy renta a praca
w tych marnch groszach
- zrezygnowalas z renty czy Ci ja zabrano bo pracowalas za marne grosze
(dla niektorych 2.000zl to marny grosz)
:-)

Pozdr.
KS

17. Data: 2004-03-07 18:23:32

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 07-marca-2004 o godzinie 18:08:04 KS napisał/a

> [...]

>Adam Pietr. > Oczywiście!

>Wiec sam przyznajesz ze to prawda i z takiej okazji nie skorzystasz

Tak się składa, że póki co, nie grozi mi to. Ot tak zwyczajnie - jak
było trzeba, to i zawód zmieniłem, i za psie grosze poszedłem pracować
- chociaż nie musiałem, bo mieszkałem w kraju, w którym zasiłek
inwalidzki wystarcza i na życie i na odrobinę przyjemności. Tylko, że
nie zabrakło mi wyobraźni, i wiedziałem, że po to, by do
czegogokolwiek w życiu dojść, to trzeba ROBIĆ COŚ, a nie jojczyć i
narzekać, że jak się pójdzie pracować, to sie mało dostaje.

Ale kto wie? Może kiedyś i na mnie przyjdzie kryska - wiem jednak, że
ZAWSZE lepiej wyjść z domu do ludzi, niż siedzieć w czterech ścianach
i narzekać.

> [...]

>mowa byla o *zamianie_Renty_na_Prace_za_te_same_pieniadze*
>a w praktyce wychodzi na to ze jest to praca za mniejsze pieniadze bo

Tak. Zamiana renty na te same pieniądze. Ale zamiana renty, która nie
daje ŻADNYCH SZANS, na te same pieniądze z szansą nawiązania
kontaktów, wyjścia z nory i poznania ludzi.

Odrobina wyobraźni wystarcza, żeby wiedzieć, że więcej się zdziała
wychodząc do ludzi niż jojcząc wyglqądając przez okno.

> [...]

>co ma piernik do wiatraka ? to nie ten temat !
>powtorze:
>mowa byla o *zamianie_Renty_na_Prace_za_te_same_pieniadze*

To nie jest ZMIANA RENTY NA TE SAME PIENIĄDZE. To jest otwarcie nowych
możliwości.

> [...]
>Adam Pietr. > że rosną, to niech sobie ich pójda nazrywać.

>tutaj dales pokaz jaki to jestes............. a reszta na grupie

Jestem realistą. Dostałem po tyłku od życia solidnie i wiem, co mówię.

A mówię jedno - od siedzenia w czterech murach "bo się nie opłaca, bo
to te same pieniądze" nikomu się jeszcze nie odmieniło. A chodzi o to,
żeby się właśnie ODMIENIŁO! O to, żeby można było chociaż dopisać do
CV że się gdzieś pracowało, że się coś robiło, że się coś UMIE.

Adam Pietrasiewicz

18. Data: 2004-03-07 18:25:36

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 07-marca-2004 o godzinie 18:25:38 Scalamanca napisał/a

>KS pisze w news:c2f705$84e$1@atlantis.news.tpi.pl

>Ja poszłam.

>Scally, która zrezygnowała z renty, żeby pracować za równie marne
>grosze (bo chciała _pracować_, a nie tylko dostawać kasę za friko)

Odrobina wyobraźni wystarczy, by zrozumieć, że lepiej jest coś robić
niż nic nie robić.

Ale jak widać niektórym nawet tej odrobiny brakuje.

Natomiast to, co potrafią doskonale, to okazywać święte oburzenie.

Tak, to robią doskonale!

Adam Pietrasiewicz

19. Data: 2004-03-07 18:38:03

Od: "KS" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2004-03-07 19:28:52

Temat: Re: Nie dajcie sie oszukac przez... Policje!!! (was: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!)
Od: Mariusz <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 07 Mar 2004 19:23:32 +0100, na pl.soc.inwalidzi, Adam Pietrasiewicz
napisał(a):

> [...]
>
> Odrobina wyobraźni wystarcza, żeby wiedzieć, że więcej się zdziała
> wychodząc do ludzi niż jojcząc wyglqądając przez okno.

To ja mam inna propozycje: Pobierac rente jak do tej pory i isc do pracy w
ramach wolontariatu za friko. Kontakty, praca z ludzmi i wyjscie z domu i
jednoczesnie pieniadze z renty. To jest rozwiazanie. Bedzie spelniony wiec
Panski postulat - rencista potrzebuje pracy wiec ja otrzyma ale tylko prace
bo pieniadze pobiera z ZUSu. Nie musi sie wiec martwic ze straci ta prace i
zostanie zupelnie bez pieniedzy. Jesli ZUS postanowi ze nie bede mogl
zarobic ani zlotowki bo inaczej strace swiadczenie to zamiast pracowac za
te same pieniadze za ktore dostaje rente wole wlasnie tak: pracowac za
darmo, pomagac starszym schorowanym osobom czy chocby chodzic im po zakupy.
Moja praca bedzie miala sens, nie bede siedzial w domu ale bede mial za to
kase... tyle ze z ZUSu.
Pisze Pan, ze nie musla pracowac bo zasilek by wustarczyl na zycie, jednak
poszedl Pan do pracy by PRACOWAC. Czy dostaje Pan wynagrodzenie? Czy Jest
Pan w stanie zrezygnowac dobrowolnie z dochodow i dalej pracowac? Jesli tak
to bardzo prosze to zrobic. Wowczas dopiero uwierze Panu, ze pracuje pan
tylko dla Parcy a nie dla kasy bo jak narazie to co Pan pisze wkladam
miedzy bajki.

pozdrawiam,
Mariusz

Apel do internautów, by protestowali przeciwko 22 proc. VAT!!!!!!!!!!!
Mam pytanie ?????
Rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej
pomocne programy
PFRON - programy pomocowe....