Re: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!

From: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!
Date: Sun, 07 Mar 2004 19:23:32 +0100

W niedzielę 07-marca-2004 o godzinie 18:08:04 KS napisał/a

>Adam Pietr. > Oczywiście!

>Wiec sam przyznajesz ze to prawda i z takiej okazji nie skorzystasz
>prawda ?
>:-)

Tak się składa, że póki co, nie grozi mi to. Ot tak zwyczajnie - jak
było trzeba, to i zawód zmieniłem, i za psie grosze poszedłem pracować
- chociaż nie musiałem, bo mieszkałem w kraju, w którym zasiłek
inwalidzki wystarcza i na życie i na odrobinę przyjemności. Tylko, że
nie zabrakło mi wyobraźni, i wiedziałem, że po to, by do
czegogokolwiek w życiu dojść, to trzeba ROBIĆ COŚ, a nie jojczyć i
narzekać, że jak się pójdzie pracować, to sie mało dostaje.

Ale kto wie? Może kiedyś i na mnie przyjdzie kryska - wiem jednak, że
ZAWSZE lepiej wyjść z domu do ludzi, niż siedzieć w czterech ścianach
i narzekać.

>Adam Pietr. > No to skoro wam praca za takie pieniądze nie odpowiada, to sobie
>Adam Pietr. > znajdźcie za większe - proste, prawda? I takie oczywiste, ewidentne
>Adam Pietr. > wręcz.

>Odwracasz kota ogonen i znowu swoje !
>mowa byla o *zamianie_Renty_na_Prace_za_te_same_pieniadze*
>a w praktyce wychodzi na to ze jest to praca za mniejsze pieniadze bo
>trzeba do tej pracy dojechac itd...
>prawda ?
>Perla dorzuc cos ;-)

Tak. Zamiana renty na te same pieniądze. Ale zamiana renty, która nie
daje ŻADNYCH SZANS, na te same pieniądze z szansą nawiązania
kontaktów, wyjścia z nory i poznania ludzi.

Odrobina wyobraźni wystarcza, żeby wiedzieć, że więcej się zdziała
wychodząc do ludzi niż jojcząc wyglqądając przez okno.

>Adam Pietr. > Tylko niech potem żaden się nie skarży, że mu zmniejszają rentę - bo
>Adam Pietr. > te renty to ktoś musi wypracować.

>co ma piernik do wiatraka ? to nie ten temat !
>powtorze:
>mowa byla o *zamianie_Renty_na_Prace_za_te_same_pieniadze*

To nie jest ZMIANA RENTY NA TE SAME PIENIĄDZE. To jest otwarcie nowych
możliwości.

>Adam Pietr. > Pieniążki, jak może niektórzy
>Adam Pietr. > zauważyli, nie rosną na drzewach, a jeśli niektórzy sobie wyobrażają,
>Adam Pietr. > że rosną, to niech sobie ich pójda nazrywać.

>tutaj dales pokaz jaki to jestes............. a reszta na grupie
to...................

Jestem realistą. Dostałem po tyłku od życia solidnie i wiem, co mówię.

A mówię jedno - od siedzenia w czterech murach "bo się nie opłaca, bo
to te same pieniądze" nikomu się jeszcze nie odmieniło. A chodzi o to,
żeby się właśnie ODMIENIŁO! O to, żeby można było chociaż dopisać do
CV że się gdzieś pracowało, że się coś robiło, że się coś UMIE.

Adam Pietrasiewicz

07.03 KS
07.03 Mariusz
07.03 Adam Pietrasiewicz
07.03 dianaza
07.03 Jacek Kruszniewski
07.03 Jacek Kruszniewski
07.03 Radzio
07.03 Radzio
07.03 Jacek Kruszniewski
07.03 Adam Pietrasiewicz
08.03 Lech
08.03 Scalamanca
08.03 Scalamanca
08.03 StaszekEm
08.03 Zbigniew Andrzej Gintowt
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych