[OT] Nie dajcie się zwieść...

61. Data: 2009-12-04 06:53:10

Temat: Re: [OT] Nie dajcie się zwieść...
Od: lysiu <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-03 17:35, cbnet pisze:
> [...]
>
> Ukrzyżowanie Jezusa jest manifestacją odrzucenia przez ludzi Słowa Bożego,
> czyli Prawdy, a znakiem tego odrzucenia jest właśnie krzyż.
> I dlatego krzyż jest diabelstwem i znakiem bestii, a jego czczenie - oznaką
> czci składanej bestii, niezależnie od kultu jej obrazów, figur itp.
>
> Fałszywym prorokiem na usługach bestii jest papież, zaś wielką nierządnicą
> - religie chrześcijańskie z krk na czele.
>
> Niełatwo to zrozumieć, ale kto modli się do Ojca tak jak pouczył Jezus,
> temu
> Bóg prostuje rozum, aby nie ulegał ślepemu pędowi ku potępieniu wraz z

To po co bestia zostawiła wskazówki dla CeBe?

62. Data: 2009-12-04 08:31:56

Temat: Re: Nie dajcie się zwieść...
Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:
> [...]

Małym prowokatorem/manipulatorem, którego wciągnęła Jego własna
prowokacja/manipulacja. ;> Zaczął dobrze - wywołać lęk w słabszych
jednostkach samemu się nie pogrążając w ich ocenie ["Ja Tylko Przytaczam
Fakty" ;>], wywołując euforię u innych lub poczucie wspólnoty-wzajemnego
zrozumienia. Niestety coraz bardziej zmierza w kierunku wiary w to co
publikuje tudzież coraz bardziej pogrąża się w samozadowoleniu z tego,
że jest jedyną osobą na psp, która "w ten sposób myśli", "ma odwagę
mówić prawdę" [de facto *cytować*] i że nie jest w swojej roli zagrożony
[bo nikt inny nie chce go naśladować ;>].

Pozdrawiam
Flyer

63. Data: 2009-12-04 09:13:21

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 09:31, flyer <f...@g...pl> wrote:

> [...]
> mówić prawdę" [de facto *cytować*] i że nie jest w swojej roli zagrożony
> [bo nikt inny nie chce go naśladować ;>].

:) (: ten znak czytaj jako "syndrom Flyera" - czyli jak sie cieszę, ze
Cię czytam.
A Ty co nie w robocie...?
Powiadasz, że CB jest prowokatorem? Hmm...
Moja prywatna opinia o nim jest taka, że wie jakąś wiedze(może nawet
istotną), ale jest ona mocno nie poukładana. Chaos....
___
Iza
Ps. I pomyśleć, że kiedyś byłem mi psychopata nomber łan :-\ ;P

64. Data: 2009-12-04 09:18:36

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> Nie pierwszy raz ;)

i mam nadzieje, ze nie ostatni, zdecydowanie jestem zwolennikiem smiechu
do rozpuku

--
bla

65. Data: 2009-12-04 09:46:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 19:23, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:

> Osz fuck..
> Też prawda........
> Nie strasz...- Ukryj cytowany tekst -

Ale co prawda? Jak co dalej pojdzie? :-)
Moze zejdzmy z poziomu ogolnikow na konkrety i sie wtedy okaze, ze nie
taki diabel straszny, jak go XL maluje? :-)

Zatem pytam: Jakiez to konkretnie wydarzenia wskazuja, ze jak tak
dalej pojdzie, to...?

Stalker

66. Data: 2009-12-04 10:41:15

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 11:42, flyer <f...@g...pl> wrote:

> Znam wypowiedzi osób, które widziały CeBe w realu, w trakcie jakiegoś
> dawnego spotkania grupowego - "dziwny/śmieszny gość". Facet żyje w
> świecie niezrozumienia [Siebie przez innych], ale twardo nie chce samemu
> się zmienić, woli twierdzić, że to inni mają problem i szuka kluczy do
> ich problemu zmieniając sposób przekazu.

Hmmm...dobrze wiedzieć

> [...]
> końca Świata, a samego Nerona za personifikację Szatana, czemu dali
> wyraz w swoich pismach. Numerologii również kiedyś próbowałem - i w
> formie odczytywania cech z imienia i nazwiska, i w formie jakiegoś
> horoskopu, wiec odrzucam wiedzę numerologiczną ma podstawie tego, że "to
> o kant d... potłuc", a nie dlatego, że z urodzenia - jeżeli chcesz
> każdego entuzjastę numerologii traktować tak, jak na to zasługuje, to
> strzel sobie parę "numerków" ;> numerologicznych. Kiedy to zrobisz,
> zweryfikujesz wyniki, to zrozumiesz, że to jeden wielki chory bełkot. :)

___
Iza

67. Data: 2009-12-04 10:42:13

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

68. Data: 2009-12-04 11:01:41

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> [...]

taki diabel straszny, jak go XL maluje? :-)

Zatem pytam: Jakiez to konkretnie wydarzenia wskazuja, ze jak tak

Poczytaj troszkę wyżej - ja mam slerę.
Chyba chodziło o Dziadka Mroza - ogólnie o czerwoną epokę lodowcową.....

Pozdrówka
Magda

69. Data: 2009-12-04 11:02:48

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
Iza pisze:

> [...]
mówić prawdę" [de facto *cytować*] i że nie jest w swojej roli zagrożony
[bo nikt inny nie chce go naśladować ;>].

O to to - trafiłeś w sedno.

70. Data: 2009-12-04 11:04:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 01:46:50 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> [...]
> taki diabel straszny, jak go XL maluje? :-)
>
> Zatem pytam: Jakiez to konkretnie wydarzenia wskazuja, ze jak tak

Całokształt, Stalkie, całokształt obserwuj.
--

Ikselka.

koncercik
Moja misja