Re: Nie jestem zdziwiony.

From: Jadrys <C...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie jestem zdziwiony.
Date: Mon, 28 Dec 2009 13:23:12 +0100

W dniu 2009-12-12 13:57, Chiron pisze:

> Jadrysie, pytanie jest konkretne- a Ty- mam takie głębokie przekonanie-
> unikasz na niego odpowiedzi, a właściwie zamiast odpowiedzi stwierdzasz
> autorytatywnie: "no bo tak"- czyli jak blondynka ze słynnych dowcipów.
> Czekam na konkretne argumentu: dlaczego w żadnym razie nie można
> nazwaćidiotą człowieka, króy czuje wstręt do wielkich, włochatych pająków, a
> można (a nawet należy) takiego, który czuje wstręt na widok pary
> homoseksualnej? Proszę to uzasadnić logicznie.

Ponieważ twój wstręt do pająków można w sensowny sposób uzasadnić, - ty
się ich boisz, obawiasz że któryś może być jadowity, że przenosi jakąś
chorobę.. Np. ja czuję przeogromny wstręt to tasiemców, kiedyś nawet się
porzygałem widząc pasożyta który wyszedł z psa. Więc myślę że i mój i
twój wstręt bierze się ze strachu (obawy).. Ale zaiste nie ma żadnego
usprawiedliwienia dla twojej manifestacji obrzydzenia wobec
homoseksualistów. - Są to ludzie którzy w niczym ci nie zagrażają.
Więc wg. mojej oceny w pełni zasługujesz na miano homofobicznego idioty.

> [...]
> tak np wstręt do odchodów występuje także u plemion zwanych przez
> europejczyków "prymitywnymi"- choć o Pasteurze nikt tam nie słyszał. Różne
> bywają tego obrzydzenia przyczyny- w naszej kulturze często przyjmuje się,
> że jest ono wyuczone przez matkę- to ona uczy dziecko wstrętu do własnych
> odchodów. Nie: STRACHU np przed zarażeniem się czymś. Uczą tego także matki,
> które nawet nie przypuszczają, że kałmoże być źródłem różnych chorób (a są
> takie).
> Dokąd nie odpowiesz na moje pytanie i nie wyjaśnisz swojej obelgi

Cóż ja ci mogę na to odpowiedzieć? Chyba tylko mogę podtrzymać swoje
zdanie, - wstręt wynika ze strachu, z obawy.. I to czy ci to ktoś
zaszczepił czy sam nabrałeś takich odruchów nie ma zadnego znaczenia dla
sedna twojego problemu.

> p.s.
> oczywiście- popatrz powyżej- choćby wczoraj, przedwczoraj ludzie pisali
> pozytywnei o mnie. Zapraszam do zmasowanych zaprzeczeń.

Ci twoi "klakierzy" to niestety też tacy jak i ty homofobiczni
radykałowie..