Nie jestem zdziwiony.

11. Data: 2009-12-04 13:34:35

Temat: Re: Nie jestem zdziwiony.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 11:59:32 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Nie Chironie, nie oglądałam.
> Film z psycholem to ja niedawno miałam "na żywca".....
> Horror....

Współczuję.
--

Ikselka.

12. Data: 2009-12-04 13:43:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wystarczy Być" z Peterem Selersem...
Ten film nie ma tak prostego przesłania, jak to przedstawiłeś. Zauważyłeś,
że w ostatniej scenie Chance Ogrodnik odchodzi od tłumu ludzi idąc po
wodzie? (ku swojemu zdziwieniu)
Świetny film o prostocie nie bedącej prostactwem. Powrocie do stanu
niewinności?
MK

13. Data: 2009-12-04 14:07:37

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Współczuję.
> --
>
> Ikselka.

Dziękuję Ikselko :*

14. Data: 2009-12-04 14:09:31

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "de Renal" <f...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

> Czytajac to mam deja vu,
> czy to juz gdzies nie bylo?
>
> Tylko tam byl nowy, lepszy ustroj,.
> tutaj nowa, lepsza rodzina.
>
> Ciekawy experyment:.
> wez rodzine, wyeliminuj tam ojca,
> a na jego miejsce wstaw drugą kobiete.
> I teraz uwaga! hokus pokus!
> dziecko bedzie mialo lepiej (!???),
> bedzie bardziej ambitne, zdolne, blebleble
>
> Pranie umyslow sie zaczelo
> a roznej masci naukowcy aktywnie w tym uczestnicza.
> Zaraz, przeciez to juz bylo, zazywalo sie ZSRR.
>
> Pozdr,
> Duch

RACJA!!!
Dziecko powinno mieć i Mamę i Tatę!!!

15. Data: 2009-12-04 14:15:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2009 14:02:02 +0100, Jadrys napisał(a):

> Prawda jest tylko jedna. Wasze jest tylko zakłamanie i różnego rodzaju
> fobie..

Tak to podzieliłeś?
He he :-)
--

Ikselka.

16. Data: 2009-12-04 15:01:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> RACJA!!!
> Dziecko powinno mieć i Mamę i Tatę!!!

Pierdolisz.

--
Pozdrawiam - Aicha (matkoojciec)

17. Data: 2009-12-04 15:05:19

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tak to podzieliłeś?
> He he :-)

Nie ja, samo tak się układa.. Ja tylko to unaoczniłem. Sama zobaczysz co
powie historia za kilka/kilkanaście lat na ten temat.

18. Data: 2009-12-04 15:14:35

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierdolisz.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (matkoojciec)

Nie pierd.........olę - dupą nie ruszam!
Kuźwa - wiem, co mówię.

19. Data: 2009-12-04 16:07:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pierd.........olę - dupą nie ruszam!
> Kuźwa - wiem, co mówię.

Tego ojca, który robił smród?
Obawiam się, że mówisz co wiesz, niestety...

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

20. Data: 2009-12-04 16:10:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" napisał:

> Jak donoszą brytyjskie media, lesbijki są lepszymi rodzicami niż
> zwykłe, heteroseksualne pary.

Fajny filtr na homofobów wrzuciłeś.
Szkoda, że nikt im nie potrafi odblokować dostępu do netu, żeby swoje
racje podbudowali jakimiś prawdziwie naukowymi źródłami.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

[OT] Nie dajcie się zwieść...
koncercik