Nie jestem zdziwiony.

41. Data: 2009-12-05 01:54:50

Temat: Re: Nie jestem zdziwiony.
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasandra" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
news:62e564c6-6e79-4078-b4e9-cf1cdd8c1d16@f16g2000yq
m.googlegroups.com...

Magdulińska wrote:
> U?ytkownik "Kasandra" <6...@m...pl> napisa? w wiadomo?ci
n.googlegroups.com...

> Jak to nie odpowiedzia?em, po co komu demon z?a, czyli kk. Jak wiara
> katolicka jest mi?o?ci? do drugiego cz?owieka. Kk zniknie je?li si?
> nie zmieni, czyli je?li nie zostanie nawr?cony przez gej i lesbijki na
> mi?o?? do drugiego cz?owieka, poza tym przekoduj pisanie, bo
> wszystkiego na pami?? nie jestem w stanie nie przeoczy?.
>

> To mi si? ni epodoba.....
> Od kiedy odmie?cy maj? nawraca? Ko?ci??

A dlatego, że ta instytucja jest wyznawczynią szatana a nie Jezusa i
jego miłości do bliźnich, widać po badaniach, że ci ludzie nikomu nie
szkodzą, a chorzy psychicznie albo skończą z nienawiścią, albo znikną
na zakładach psychiatrycznych.
Kk wprowadza choroby psychiczne w spoŁeczeństwo , jest nadwyraz
szkodliwy, bo to nie ma nic wspólnego z wiarą katolicką.

Ty sobie kiedyś nagrabisz.....
W piekle Cię będą diabły w kotle gotować.
I smołą polewać.
Ty czarcie wenecki... Ty......
Ty już nie wiem co.....

42. Data: 2009-12-05 02:21:49

Od: Kasandra <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:
> U?ytkownik "Kasandra" <6...@m...pl> napisa? w wiadomo?ci
m.googlegroups.com...

n.googlegroups.com...

> A dlatego, ?e ta instytucja jest wyznawczyni? szatana a nie Jezusa i
> jego mi?o?ci do bli?nich, wida? po badaniach, ?e ci ludzie nikomu nie
> szkodz?, a chorzy psychicznie albo sko?cz? z nienawi?ci?, albo znikn?
> na zak?adach psychiatrycznych.
> Kk wprowadza choroby psychiczne w spo?ecze?stwo , jest nadwyraz
> szkodliwy, bo to nie ma nic wsp?lnego z wiar? katolick?.
>

> Ty sobie kiedy? nagrabisz.....
> W piekle Ci? b?d? diab?y w kotle gotowa?.
> [...]

Jaja sobie robisz?;)))))

43. Data: 2009-12-05 02:35:54

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasandra" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

Magdulińska wrote:
> [...]
> szkodliwy, bo to nie ma nic wsp?lnego z wiar? katolick?.
>

> Ty sobie kiedy? nagrabisz.....
> W piekle Ci? b?d? diab?y w kotle gotowa?.

Jaja sobie robisz?;)))))

Jaja - nie...
Boje siem o Ciebiem.

A zrobię sobie jajeczniczkę - na śniadanko - za parę godzin.

44. Data: 2009-12-05 02:59:39

Od: Kasandra <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:
> [...]
>
> Jaja - nie...
> Boje siem o Ciebiem.
>

> A zrobi? sobie jajeczniczk? - na ?niadanko - za par? godzin.

Jedyne demoniczne tutaj w tej chwili zjawisko, to narzucenie formy
przez Izę, że nie rozumiem co piszę. Zobacz jak przez tą deformującą
informację zachowuje się Ikselka, = muszę tłumaczyć, że rozumiem co
piszę i to jest potęga formy, deformującej ludzi, to jest ten sławny
Proces F Kafki.
Jak forma przez wiarę w nią i, deformuje relacje miedzy ludzmi.
Ikselcia nie patrzy na rzeczywistość, nie potrafi ocenić, dlatego tacy
wiecznie potrzebują struktury, opiekuna, tatusia i tracą
człowieczeństwo i teraz tacy kalecy przebywają przede wszystkim w kk,
a na zachodzie nauka depersonalizuje ludzi.

45. Data: 2009-12-05 09:26:08

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasandra" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Magdulińska wrote:
> [...]

człowieczeństwo i teraz tacy kalecy przebywają przede wszystkim w kk,
a na zachodzie nauka depersonalizuje ludzi.

No no - tylko nas nie zacznij "upupiać" :D

46. Data: 2009-12-05 10:32:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Jakem siostrą Szymcia Hołowni... - 11 dni młodszą :D
> Nie zdzierżę!!!

To spierdalaj :-)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

47. Data: 2009-12-05 10:33:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasandra" napisał:

> Jaja sobie robisz?;)))))

To wyznawczyni katolicyzmu plebejskiego.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

48. Data: 2009-12-05 11:05:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 18:59:39 -0800 (PST), Kasandra napisał(a):

> [...]
> przez Izę, że nie rozumiem co piszę. Zobacz jak przez tą deformującą
> informację zachowuje się Ikselka, = muszę tłumaczyć, że rozumiem co

Już nawet nie mam siły się śmiać... No ile można się śmiać.
--

Ikselka.

49. Data: 2009-12-05 15:13:24

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To spierdalaj :-)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Gratuluję wysokiego poziomu "kultuwy"..
No brawo, popisałaś się. ;>

50. Data: 2009-12-05 15:14:41

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wyznawczyni katolicyzmu plebejskiego.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Powiem po Twojemu: Sp......aj

[OT] Nie dajcie się zwieść...