Nie jestem zdziwiony.

71. Data: 2009-12-06 18:53:28

Temat: Re: Nie jestem zdziwiony. [OT]
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Qra, jak możesz??? Siedzisz w banku w niedzielę???
> ;-)

Tak. Siedzę. Banki najlepiej obrabiać w niedziele!

Qra

72. Data: 2009-12-06 19:49:50

Temat: Re: Nie jestem zdziwiony.
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Chiron
>

> 1. Znaleźć człowieka, z którym można porozmawiać nie wysłuchując banałów,
> konowałów, idiotyzmów cwaniackich, łgarstw, fałszywych zapewnień, tanich
> sprośności lub specjalistycznych bełkotów "fachowca", dla którego branżowe
> wykształcenie plus umiejętność trzymania widelca jest całą jego kulturą,
> kogoś bez płaskostopia mózgowego i bez lizusowskiej mentalności- to
> znaleźć
> skarb.
> - Waldemar Łysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to

Aż sie dziwię, że jeszcze chce czytać posty z tego "bagienka"...

73. Data: 2009-12-06 20:26:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 20:49:50 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Aż sie dziwię, że jeszcze chce czytać posty z tego "bagienka"...

Tam, gdzie jest czysto i sucho, tam się nic nie dzieje, tam wszystko jest
poukładane i leży sobie na swoim miejscu, tam ludzie nie mają problemów -
tam nie ma czego czytać...
Znasz takie miejsce?
--

Ikselka.

74. Data: 2009-12-06 21:49:28

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poukładane i leży sobie na swoim miejscu, tam ludzie nie mają problemów -

Niebo?

75. Data: 2009-12-06 21:55:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:49:28 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Niebo?

Bingo!
Tam musi byc cholernie nudno i w zw. z tym nie wiem, o co ja się tak
dobijam... ;-PPP
--

Ikselka.

76. Data: 2009-12-07 02:26:22

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bingo!
> Tam musi byc cholernie nudno i w zw. z tym nie wiem, o co ja się tak
> dobijam... ;-PPP
> --
>
> Ikselka.

A co się martwisz?
Po smierci d..a nie wierci ;P

77. Data: 2009-12-07 14:43:03

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com> wrote in message
m.googlegroups.com...

> Tak więc fobicznym lękiem to przeczytałeś, fałszującym rzeczywistość

Znowu dorabiasz sobie rzeczywistosc do swoich urojen.
Nigdzie nie napisalem o swoim leku.
Falszuje rzeczywistosc tekst manipulatorow ktory cytowales.
Tekst chce przekonac ze dziecko wychowywane BEZ
ojca ma sie lepiej niz z ojcem. Bo tak mozna wywnioskowac z tekstu.
Paranoja!

Duch
P.S.
Zapisuje tekst do archiwum jako przyklad manipulacji.
Kiedys go bede cytowal :)

78. Data: 2009-12-07 17:55:27

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> "de Renal" <f...@g...com> wrote in message
m.googlegroups.com...

rzeczywisto��

> [...]
>
> Duch
> P.S.
> Zapisuje tekst do archiwum jako przyklad manipulacji.

No właśnie paranoja, bo czytasz urojeniami, gdyż normalny człowiek nie
widzi w tym tekście walki z ojcostwem, tylko tekst mówi, że lesbijki
świetnie wychowują dzieci, ale nikt nikogo na sybir nie wysyła, więc
piszesz lękami i stwarzasz urojony świat.

79. Data: 2009-12-08 09:55:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com> wrote in message
g.googlegroups.com...

"
[...]

Jaki sybir, co ty pitolisz? Pogorszylo ci sie znowu?
Zapytaj kazdego psychologa - dziecko potrzebuje do
rozwoju zarowno ojca jak i matke.
Brak ojca _jest_pewnym_obciazeniem_
Sama jego obecnosc.
Cokolwiek by te lesbijki nie zrobily,
rodzina lesbijska nie ma ojca.
I to jest problem dla dziecka.
Oddajac w taka rodzine dziecko,
powoduje sie ze ma problem.

Nie mowiac o tym, ze sama "lesbijska"
tozsamosc seksualna, moze byc efektem problemow
z wlasna tozsamoscia plciowa.

Duch

80. Data: 2009-12-08 10:41:31

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> obrzydzenie. Podobnie jak na widok kupy. Dlatego arachnofob- też nie
> jest tu właściwym określeniem, zgoda? Po prostu- brzydzę się
> włochatych pająków- i już. Wielu ludzi się brzydzi. To wcale nie jest
> nienormalne. Oczywiście- sam też napisałeś- że grubym naduzyciem było
> by nazwanie mnie idiotą.
> Stąd kolejne pytanie: dlaczego wobec tego piszesz, że jestem idiotą-
> bo czuję obrzydzenie na widok obłapującej się pary homoseksualnej? To
> nawet nie jest homofobia (nie odczuwam lęku- tylko obrzydzenie)- no to
> z jakiej racji miałbym być z tego powodu idiotą?

A czyż obrzydzenie nie bierze się z lęku, z obawy?
Pisałeś nie o obłapywaniu sie pary homo a o samym ich widoku który
budzi w tobie obrzydzenie.. I jeszcze na dodatek raczyłeś dodać że jest
to zdrowy odruch.
Więc nie pozostało mi nic innego jak nazwać cię tak jak na to zasłużyłeś.

[OT] Nie dajcie się zwieść...
koncercik
Moja misja
Did you know?