Nie karmić trolla- upsss... kota

91. Data: 2005-02-21 18:40:39

Temat: Re: Nie karmić trolla- upsss... kota
Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot" <m...@...swoim.poscie> napisał w wiadomości
news:1wk2p35r0ep6b.dlg@fioletowykot.republika.pl...
> Mam dość
> lizania dupy.

Mnie tam raczej wyglądasz na spragnionego powyższej czynnosci. Nalepiej
jakby cały świat ustawił się do Twojej przerośniętej (forma nad treścią)
dupy w kolejeczce ;)

> Ale suchar.... ani to śmieszne ani obrażające mnie, ani kurwa nie wiem co.

Nie martw się, my wiemy co ;)

(żałosny pozer)

Margola

92. Data: 2005-02-21 18:49:08

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk napisał:

> (żałosny pozer)

Kolejny post, jak prawie każdy który nic nie wnosi. Nie wiem po co wam to.
Moim zdaniem poziom moich postów jest o wiele wyższy niż te wasze
przysrywki, przecież ja mam cię Margolo w dupie jak w taki sposób mi
odpisujesz. Nie zdążyłaś zauważyć.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcia nasra ci na płot.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

93. Data: 2005-02-21 18:50:55

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moim zdaniem poziom moich postów jest o wiele wyższy niż te wasze
> przysrywki, przecież ja mam cię Margolo w dupie jak w taki sposób mi

Margolu - tak brzmi prawidłowa forma. Uczą Cię tam polskiego w tym
gimnazjum?
Zabolało, nie? MOżesz mnie mieć w dowolnej części ciala, co nie zmieni
faktu, że jesteś żałosnym pozerem, Fioletoey Ratlerku :)

Margola

94. Data: 2005-02-21 18:58:17

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk napisał:

> Margolu - tak brzmi prawidłowa forma. Uczą Cię tam polskiego w tym
> gimnazjum?

Aleś mi pojechała, kurwa teraz to ja nie wyjdę z domu. Spierdalam do
książek. Twoje dziecko to na pewno pedał.

> Zabolało, nie? Możesz mnie mieć w dowolnej części ciala, co nie zmieni
> faktu, że jesteś żałosnym pozerem, Fioletoey Ratlerku :)

Może byś coś napisana z sensem?

95. Data: 2005-02-21 19:00:45

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może byś coś napisana z sensem?

A mogę.

EOPZŻPFD*

Margola

*End Of Przepychanka Z Żałosną Plwociną Fioletowego Dzieciaka

96. Data: 2005-02-21 19:02:45

Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Feb 2005 19:49:08 +0100, Fioletowy Kot wrote:

> Kolejny post, jak prawie każdy który nic nie wnosi. Nie wiem po co wam to.

Nam? To Ty tu piszesz nic nie wnoszac. A jezeli czujesz sie
niezrozumiany to nie wina czytajacego, a piszacego.

> Moim zdaniem poziom moich postów jest o wiele wyższy niż te wasze
> przysrywki, przecież ja mam cię Margolo w dupie jak w taki sposób mi
> odpisujesz. Nie zdążyłaś zauważyć.

Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie. IMO (na podstawie tego co soba
tu reprezentujesz) calkowicie bezpodstawnie.
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

97. Data: 2005-02-21 21:35:46

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lozen napisał:

> Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie.

I baaaaardzo wielką dupę.

Eulalka ;)

98. Data: 2005-02-21 23:04:53

Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Feb 2005 22:35:46 +0100, Eulalka wrote:

> I baaaaardzo wielką dupę.

To fakt :-)
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

99. Data: 2005-02-22 01:16:34

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> napisał(a):

> Kto by cię tam chciał?

a ktos mnie do chuja musi chciec?

100. Data: 2005-02-22 07:20:21

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot" <m...@...swoim.poscie> napisał w wiadomości

> Mówisz tak, bo taki masz tok myślowy. Że w realu każdy mnie popycha, że
> jestem cichym, dobrym chłopczykiem i dlatego odreagowuje na usenecie. Chuj
> mi tak odreagowywać. Pomyśl jak bym chciał odreagować to bym pisał na GG
> strasząc kolesi że rano pod jego szkołą dostanie wpierdal.

Nie napisałam, że każdy cię popycha. Napisałam, że jesteś grzecznym chłopcem
(bo boisz sie konsekwencji), a na net wchodzisz sobie wylewać frustrację.

> To ty, zakładasz
> że jestem dresem który nie umie nic powiedzieć bez przeklinania.

Wow! Jestem pod wrażeniem. Pokaż mi to, geniuszu, gdzie to napisałam :D

> Wychodzisz
> z założenia że jeśli nie napisze czegoś żeby się wszystkim podobało to
źle.

Wow! Serio? Pokaż mi to, geniuszu, gdzie to napisałam :D

> Jak post nie będzie przybrany w ładnie brzmiące słowa obojętnie jak głupi,
> będzie przez ciebie dobrze przyjęty. Rzygam już takimi ładnie brzmiącymi
> słówkami, takim pierdoleniem od rzeczy żeby się komuś podobało.

A może po prostu nie potrafisz powiedzieć nic sensownego, więc jedyny
sposób, w jaki potrafisz wzbudzić zainteresowanie to bluzgi ?

Poczytaj pare osob z tej grupy - mozna kogos przyszpilic bez bluzgania. Ale
to trzeba umieć - jak zwykle, gdy brak techniki, zalatwia sie sprawe sila.

> Mam dość
> lizania dupy.

Ale na razie zyjesz na cudzy koszt, więc jeszcze trochę poliżesz :D
BTW do swojego ojca mówisz:
"Qrwa, daj kasę na piwo ty pierd... pedale"
czy raczej:
"Tato, możesz mi dać 50 PLN na nową książkę do anglika?" ??

> A twój post, jaki miał mieć sens, bo nie ma żadnego z moim oczach.

Wcale mnie to nie dziwi - przyjmujesz do wiadomości tylko to, co ci
przyklaskuje :D

> Kobieto to był post który ewidentnie zatytułowałem DO IDEALNYCH RODZICÓW,
> jadę tam właśnie po osobnikach którzy się mają za owych rodziców. Jak się
> takich nie masz to styl ryj i czekaj na wątek dla siebie.

A co ma piernik do wiatraka ?
Widzisz, wydaje Ci sie, ze jesteś taki dojrzały, a nawet nie potrafisz
odpowiedzieć merytorycznie. Jedyne co robisz, to tupiesz, plujesz i
wrzeszczysz "styl :D ryj".
Bo ktoś jest innego zdania niż ty.
Tup, tup, na tyle cie stac :D

Bardzo łatwo się buntowac, bedac na cudzym utrzymaniu :D Jest się wtedy
tylko żałosnym krzykaczem. Ale nie martw się chłopczyku. Za kilka lat
bedziesz pełnoletni i będziesz mógł w dniu ukończenia 18-lat wyprowadzić sie
z domu i buntować na własny rachunek. Ale coś mi mówi, że nie wyprowadzisz
sie, tylko dalej bedziesz żył na garnuszku u starych i jazgotał na grupach -
bo tak postępują cieniasy i tchórze :D

Monika

Do idealnych rodziców!
Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV