Nie karmić trolla- upsss... kota

111. Data: 2005-02-22 15:34:14

Temat: Re: Nie karmić trolla- upsss... kota
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lozen napisał:

> Jeszcze pare osob i bedziemy mogly miec wlasna druzyne sportowa (czy
> siatkowka kogos interesuje?) ;-)

I wszystko w jednej, młodej dupie.
I jak tu nie mysleć wciąż o dupach?

Eulalka ;)

112. Data: 2005-02-22 15:35:23

Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Feb 2005 16:34:14 +0100, Eulalka wrote:

> I wszystko w jednej, młodej dupie.
> I jak tu nie mysleć wciąż o dupach?

Ja tam caly czas mowie, ze FKot nas nie docenia.
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

113. Data: 2005-02-22 18:27:16

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl>
> napisał
> w wiadomości news:cvcidi$4a1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To weźmy puchatego - ma dobre pomysły.
>
> I będzie trzy.
>
> Monika

No nie wiem... ja bym też chciał ...
Chyba, że dostanę zaproszenie na premierę i galę ... oskarów (jak
dostaniecie oskara to tylko dzięki mnie .... bo ja nie będę tego dzieła
tworzył!!! zasługa ewidentna).
Życzę sukcesu !!! Wnukom się będę chwalił, że widziałem jak sie rodził
początek tego serialu co go wszyscy od 40 lat oglądają (1 456 234 odcinek
;-))))))))))))))))).

Sławek

114. Data: 2005-02-23 00:44:26

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Twoje dziecko to na pewno pedał.

Dopisz jeszcze, że majtki sprzedał - na pewno tak było, bo każdy
pedał to majtki sprzedał!

--
Twój ojciec Rydzyk byłby z Ciebie dumny, ale ma na karku Wałęsę.

115. Data: 2005-02-23 07:34:24

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, i nawet Twoje posty idiom mnie już
niestety nie powstrzymują:
> To weźmy puchatego - ma dobre pomysły.

To miłe :-)

Nie wchodzę niestety, na jakiś czas chcę wziąć rozbrat z newsami.

papaty

116. Data: 2005-02-23 20:03:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Nie wchodzę niestety, na jakiś czas chcę wziąć rozbrat z newsami.

A to ciekawe! Dlaczego?

Ewa

Do idealnych rodziców!
Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV