Nie karmić trolla- upsss... kota

61. Data: 2005-02-20 17:50:39

Temat: Re: Nie karmić trolla- upsss... kota
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Feb 2005 17:42:38 +0100, na pl.soc.rodzina, kolorowa napisał(a):

> "puchaty" wrote
>
> O, wypraszam serialowi. "Na dobre i na złe" nie jest wcale słodkie. W
> dodatku czuję się oszukana, bo kiedy zaczął się dzisiejszy odcinek, to było
> po wszystkim:(

Znaczy Kuba wrócił do łask? - nie wiem bo Małysza oglądałem.

puchaty

62. Data: 2005-02-20 18:07:38

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" wrote
> Znaczy Kuba wrócił do łask? - nie wiem bo Małysza oglądałem.

Do moich - na pewno:) Zosia została u niego na noc. I razem zjedli
śniadanie.

Małgośka

63. Data: 2005-02-20 18:15:32

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Feb 2005 19:07:38 +0100, na pl.soc.rodzina, kolorowa napisał(a):
>... Zosia została u niego na noc. I razem zjedli
> śniadanie.

Pisani są sobie, taka jest prawda!

puchaty

64. Data: 2005-02-20 18:20:08

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Zastanawiam się po prostu, co może być przyczyną, że ktoś nazywa branie
> udziału w "dyskusji" z Fioletowym Kotem przyjemnością.

Hmm... może po prostu przyjemność? :)

> Dla mnie przyjemnością może być dyskusja obustronnie kształcąca, a nie
> "dialog", w którym jedna strona bluzga i wypisuje ogólnie rzecz biorąc
> agresywne zaczepki, a druga strona (w swoim pojęciu ta lepsza oczywiście
> i szlachetniejsza) moralizuje i doniośle napomina.

Ale jesteś sobie w stanie wyobrazić, że ktoś ma inne źródła
przyjemności? :)
Że coś, co dla Ciebie nie jest, dla innego może być? :)

BTW - ja nie pasuję pod Twój opis. Też bluzgam ;>

> IMO to rzeczywiście może być dobra rozrywka dla pań, którym na co dzień
> brak adrenaliny, karmiących się mdląco-słodką papką topowych seriali.

Rozumiem manipulację i bawi mnie ona: albo jest się 'panią
karmiącą się mdląco-słodką papką topowych seriali, której brak
adrenaliny', albo dyskusja z kotem nie jest przyjemna :)

I to zręczne IMO :))))

Ale takie twierdzenia:
(1) nie zostawiają furtki na inną możliwość (a nic nie jest
cz-b);
(2) wskutek konstrukcji 'albo albo' stawiają Cię w świetle osoby
o nieco ograniczonym pojmowaniu/postrzeganiu rzeczywistości - z
zawężoną tolerancją wobec zachowań innych
(bo określiłaś te - nie pasujące Ci zachowania - jako właściwe
dla znudzonych kur domowych - a to wyrażenie nie jest chyba
zrodzone w pochwałach/podziwach?) :>

--
Podpisano: małostkowa pani oglądająca wg medei
mdląco-słodkie, idiotyczne, topowe seriale.

65. Data: 2005-02-20 18:27:05

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Feb 2005 19:20:08 +0100, na pl.soc.rodzina, Z. Boczek napisał(a):

> Podpisano: małostkowa pani oglądająca wg medei
> mdląco-słodkie, idiotyczne, topowe seriale.

O przepraszam. Medea nie napisała "idiotyczne" - a to przecież mogłoby
świadczyć, że nie ma o nich dobrego zdania.

puchaty

66. Data: 2005-02-20 18:28:16

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Teraz mi pasuje, nie jesteś wrogo nastawiona,

Margolu, spełniłaś oczekiwania Kota :))) mmmmm... :)

> fajnie, ale ja tak pisze i albo to przyjmij albo nie.

No niestety, przyjdzie Ci się nagiąć do Kota sposobu pisania -
jeśli chcesz sobie z nim porozmawiać (bo kląć to trzeba umieć
kulturalnie ;))

> Odpisałaś mi tak jak lubie czyli rzeczowo i za to masz u mnie plusa.

Ale nie martw się, masz już plusa!
Jeszcze dwa i _być może_ łaskawie zamieści o jedną 'ku*wę' w
poscie mniej (z dedykacją dla Ciebie).

--
Ku pamięci płotów, które ładne były, a obsrał je Kot. <PAFF!>

67. Data: 2005-02-20 21:15:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek napisał(a):

> Rozumiem manipulację i bawi mnie ona: albo jest się 'panią
> karmiącą się mdląco-słodką papką topowych seriali, której brak
> adrenaliny', albo dyskusja z kotem nie jest przyjemna :)

Dla mnie nie jest przyjemna ani interesująca, a jednocześnie zdarza mi
się śledzić niektóre seriale (może trochę zbyt mocno powiedziane, ale
jednak).
A więc pudło.

Pozdrawiam
Ewa

68. Data: 2005-02-21 00:19:06

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> napisał(a):

> Na psychologi mnie wkurwiają z tą całą aferą o zjazd. Pierdoli mnie to.
> Chodź na GG bo nudy.

ja tam wogole tego nie czytam bo i tak mnie tam nie bedzie.

69. Data: 2005-02-21 06:50:36

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał:

> ja tam wogole tego nie czytam bo i tak mnie tam nie bedzie.

Kto by cię tam chciał?

--
Miły, dobrze wychowany, uroczy chłopak pozna ładną dziewczynę:

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

70. Data: 2005-02-21 08:11:44

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cv9vtv$oe9$1@opal.icpnet.pl...

> Denerwuje mnie trochę fakt, że tę drugą grupę plonkuje się z reguły tylko
> dlatego, że szkoda czasu na dyskusję z nimi.

Ja osobiscie nie mam ochoty rozmawiac z kolesiem ktory potrafi tylko bluzgac
i ublizac innym osobom.Gdyby prowadzil dyskusje na normalnym poziomie to
ok,poza tym kiedys z nim rozmawialam i mialam o nim lepsze zdanie,ale teraz
przegial .

Moim zdaniem brak tu po prostu
> wolności słowa i odrobiny tolerancji dla agrumentów sprzecznych z
własnymi.

To widac nie jestem tolerancyjna bo raza mnie posty ociekajace bluzgami i
takie w ktorych ubliza sie innym.

> A może wypadałoby po prostu odpisać kulturalnie na taki post i
podyskutować,
> a nie krzyczeć, że ktoś jest "be", bo raczył zwrócić uwagę na pewne
> (niektóre całkiem prawdziwe) błędy popełniane przez rodziców...

Kady popelnia bledy,tak wiec rodzice tez,to wszyscy wiemy.

Magda

Do idealnych rodziców!
Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV