Nie karmić trolla- upsss... kota

81. Data: 2005-02-21 11:23:52

Temat: Re: Nie karmić trolla- upsss... kota
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty idiom mnie niestety
powstrzymują:

> Ups, nie otwiera mi się tak :(

Proszę Cię bardzo:-)
http://tinyurl.com/47dpz

puchaty

82. Data: 2005-02-21 11:54:22

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl>
> napisał
> w wiadomości news:cvcaje$r33$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wiesz, Margola, podsunęłaś mi pomysł. Chodźcie, napiszemy wspólnie, na
> grupie scenariusz telenoweli. Wyobrażacie sobie te meandry ludzkiego
> żywota

Jeśli to poważna propozycja, to ja wchodzę, ale nie może pisać więcej niż
trzy osoby, bo ja go potem zamierzam sprzedać z zyskiem ;)

Margola Interesowna

83. Data: 2005-02-21 11:56:19

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..
> Proszę Cię bardzo:-)
> http://tinyurl.com/47dpz

No, teraz przeczytałam :)

Jeśli mogę coś zasugerować, rozbuduj postacie w warstwie psychologicznej i
możesz spokojnie walić do TVP (lub którejś z komercyjnych) :)

A, no i oczywiście w przedostatnim odcinku powinno się okazać, że doktorant
jest zaginionym bratem dziewczyny.
Ale w ostatnim odcinku oczywiście wyda się, że dziewczyna nie jest
biologicznym dzieckiem ich rodziców, tylko pochodzi z zapłodnienia in-vitro
kom jajowej pochodzącej od Roch Dz. plemnikiem dziekana i tylko została
donoszona przez matkę doktoranta

pozdr

Monika

84. Data: 2005-02-21 12:37:38

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> napisał
w wiadomości news:cvcidi$4a1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jeśli to poważna propozycja, to ja wchodzę, ale nie może pisać więcej niż
> trzy osoby, bo ja go potem zamierzam sprzedać z zyskiem ;)

To weźmy puchatego - ma dobre pomysły.

I będzie trzy.

Monika

85. Data: 2005-02-21 13:05:17

Od: "Old Rena" <g...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

P.T. idiom w niepowtarzalnym dziele news:cvck88$bed$1@nemesis.news.tpi.pl
sobie pisze a muzom:
[ciach trzy osoby piszące]
> To weźmy puchatego - ma dobre pomysły.
> I będzie trzy.
Młodego zdolnego ilustratora nie potrzebujecie? Mogę Wam załatwić dojście.
--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

86. Data: 2005-02-21 15:49:11

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

idiom napisał:

> Zapytaj dresa - zapewne odpowie Ci, że przeklinanie co drugie słowo nie jest
> odrażające. Punkt siedzenia określa punkt widzenia.

Zgadam się z tobą.

--
Miły, dobrze wychowany, uroczy chłopak pozna ładną dziewczynę:

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

87. Data: 2005-02-21 15:54:23

Od: "idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadam się z tobą.

Ale zdajesz sobie sprawę, że to oznacza, że twoje bluzganie co 4 słowo może nie
być takie nieodrażające jak ci się wydaje?

Monika

88. Data: 2005-02-21 17:02:19

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

idiom napisał:

> Ale zdajesz sobie sprawę, że to oznacza, że twoje bluzganie co 4 słowo może nie
> być takie nieodrażające jak ci się wydaje?

Nie klnę co czwarte słowo. Napisałem takiego posta w taki a nie inny
sposób. Czy zauważyłaś żebym klną rozmawiając z konkretną osobą. Chyba że
jest wyjątkowo głupia.

89. Data: 2005-02-21 17:58:02

Od: "idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie klnę co czwarte słowo.

No to raz co siódme, a raz co 14 - jakie to ma znaczenie? Nie koncentruj się na
liczbach - koncentruj się na sensie tego co piszę. Jeśli potrafisz....

To Tobie się wydaje, że klniesz w sposób nieodrażający. Dla mnie jesteś małym
odrażającym, tchórzliwym chłopczykiem, któremu dorośli w realu wyszorowaliby
pyszczek szarym mydłem za brzydkie wyrazy, więc strugasz kozaka w necie (bo tak
najłatwiej, bo tak robią cieniasy) - wylewasz swoje frustracje.

Rozumiałabym, gdyby twoje wystąpienia tu miały jakiś sens. Ale ty sam
przyznałeś się, że napisałeś tamten post bez jakiegokolwiek zamysłu. A wyszło
jak wyszło.
Po prostu chłopczyk nie może tupnąć w świecie realnym (bo jest uzależniony od
dorosłych, na których chce tupać) więc tupie i marszczy brwi w na psr.

Oj, chciałoby się na ten płot nasrać, chciało, tylko drabinki nie ma kto
podstawić i dupcia nie sięga, co?

> Napisałem takiego posta w taki a nie inny
> sposób. Czy zauważyłaś żebym klną rozmawiając z konkretną osobą. Chyba że
> jest wyjątkowo głupia.

A ty oceniasz czy jest wystarczająco głupia, co? Najwyższa, najmądrzejsza
komisja - ROTFL każde kolejne pokolenia popełnia ten sam grzech - grzech
pychy :D

Jesteś na grupie, każdym postem rozmawiasz z każdym z nas, zatem rozmawiając ze
mną (w pierwszym poście) kląłeś.

Jak chcesz wylewać frustrację w takiej formie, pisz bloga.

Monika

90. Data: 2005-02-21 18:34:40

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

idiom napisał:

> [...]
> pyszczek szarym mydłem za brzydkie wyrazy, więc strugasz kozaka w necie (bo tak
> najłatwiej, bo tak robią cieniasy) - wylewasz swoje frustracje.

Mówisz tak, bo taki masz tok myślowy. Że w realu każdy mnie popycha, że
jestem cichym, dobrym chłopczykiem i dlatego odreagowuje na usenecie. Chuj
mi tak odreagowywać. Pomyśl jak bym chciał odreagować to bym pisał na GG
strasząc kolesi że rano pod jego szkołą dostanie wpierdal. To ty, zakładasz
że jestem dresem który nie umie nic powiedzieć bez przeklinania. Wychodzisz
z założenia że jeśli nie napisze czegoś żeby się wszystkim podobało to źle.
Jak post nie będzie przybrany w ładnie brzmiące słowa obojętnie jak głupi,
będzie przez ciebie dobrze przyjęty. Rzygam już takimi ładnie brzmiącymi
słówkami, takim pierdoleniem od rzeczy żeby się komuś podobało. Mam dość
lizania dupy.

> Rozumiałabym, gdyby twoje wystąpienia tu miały jakiś sens. Ale ty sam
> przyznałeś się, że napisałeś tamten post bez jakiegokolwiek zamysłu. A wyszło
> jak wyszło.

A twój post, jaki miał mieć sens, bo nie ma żadnego z moim oczach.

> Po prostu chłopczyk nie może tupnąć w świecie realnym (bo jest uzależniony od
> dorosłych, na których chce tupać) więc tupie i marszczy brwi w na psr.

Kobieto to był post który ewidentnie zatytułowałem DO IDEALNYCH RODZICÓW,
jadę tam właśnie po osobnikach którzy się mają za owych rodziców. Jak się z
takich nie masz to styl ryj i czekaj na wątek dla siebie.

> Oj, chciałoby się na ten płot nasrać, chciało, tylko drabinki nie ma kto
> podstawić i dupcia nie sięga, co?

Ale suchar.... ani to śmieszne ani obrażające mnie, ani kurwa nie wiem co.

> A ty oceniasz czy jest wystarczająco głupia, co? Najwyższa, najmądrzejsza
> komisja - ROTFL każde kolejne pokolenia popełnia ten sam grzech - grzech
> pychy :D

Widzisz, kurwa i tu jest twój problem.

> Jesteś na grupie, każdym postem rozmawiasz z każdym z nas, zatem rozmawiając ze
> mną (w pierwszym poście) kląłeś.

Nie przeczytałaś dokładnie tego posta. Przeczytaj i odpowiedz sobie sama na
to pytanie które nie powinno mieć miejsca.

> Jak chcesz wylewać frustrację w takiej formie, pisz bloga.

Chcesz mi pojechać. Mam to w dupie, ale zobacz teraz na swój poziom. Wali
mnie to po całej linii czy jesteś głupia czy mądra, inteligentna czy tępa.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcia nasra ci na płot.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

Do idealnych rodziców!
Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV