Re: Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 11 Feb 2016 15:03:54 -0800 (PST)
Subject: Re: Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 19:05:59 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Tworzysz jakieś nowe, nieznane nikomu znaczenia terminów... :-)

to dobrze, może się czegoś nauczysz:)
skąd wiesz, że nikomu nie znane. nie znane tobie - to bardziej uczciwe:)

> W momencie gdy zrobisz przelew bankowy na konto Czerwonego Krzyża
> pieniądze przestają być Twoje i stają się własnością tej organizacji.
> Nie mam w tym temacie więcej nic do dodania :-)

oczywiście masz w tym względzie połowiczną rację, bo jeśli nie użyją ich
na statutowe cele, dla których te pieniądze im przesłałem, popełniają
zwykłe przestępstwo.
też nie mam w tym temacie nic więcej do zabrania.

jacek