Re: Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 11 Feb 2016 16:05:46 -0800 (PST)
Subject: Re: Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 08:57:04 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1
.html

> [...]
> specyfiku, nie mającej nic wspólnego z kosztami jego produkcji, nosi wręcz
> znamiona zbrodni. Moim skromnym zdaniem.
>
> ===================================
>

> Dla mnie to wszystko można sprowadzić do zbójeckiego prawa autorskiego-
> wprowadzonego siłą na świecie przez USA. Chiny zobowiązały się, że jak
> skrócić to do lat 3- to oni będą gorliwie takiego prawa przestrzegać.
> Rozsądne? Jak najbardziej. Wtedy taki facet i tak nie weźmie drożej za swój
> specyfik- bo nikt nie kupi. Po 3 latach pojawi się generyków, że i on będzie

Chiron, nie chcę się z tobą sprzeczać, ale proszę zauważ,
że są różne autorskie prawa; w omawianym tu przypadku opcjonuję
przy tym, że mogłoby zawierać się ono między lat 5 a 10,
ze wskazaniem bliżej 5 niż 10.
Wynika to z różnych przyczyn, o których ani my, ani jakikolwiek
mądrzejsze od nas istoty, nie mogą zaświadczyć, że jest to rozwiązanie
idealne.

jacek