Re: Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 11 Feb 2016 16:47:27 -0800 (PST)
Subject: Re: Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 02:22:03 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Nie, kuracja nie kosztuje 150 tysięcy dolarów.
> Nie bałamuć...

to znaczy, że ona kosztuje firmę tylko 300 dolarów,
żeby oddać skalę porównawczą prawdziwie?
czy też znaczy, że ona kosztuje tylko 3000 dolarów,
żeby oddać skalę porównawczą tylko 10-krotnie mniej prawdziwie.
choć w każdym przypadku nie pisz mi "nie bałamuć".
są proste spostrzeżenia: świnie spotkały świnię, która wielokrotnie
ich przerosła, i nawet świnie będą broniły się przed monstrualną
świnią, bo w sercu czują, że jakkolwiek są świnią, to nie aż tak bardzo
świńską.
można to wszystko rozgrzeszyć,
ale fAKT POZOSTAJE FAKTEM.
przepraszam, ale caps lock wciska mi się niekiedy.

jacek