Re: Nie ma sensu

Data: 2020-06-18 19:28:03
Temat: Re: Nie ma sensu
Od: Kviat

W dniu 18.06.2020 o 11:27, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

> bodźców płynących z otoczenia*), czasem jednak trzeba pokazać(biernie czytającym),
że
> świat jeszcze nie zdziwaczał do końca.

O to to.
W/g mnie do tego trzeba dodać, że reagując pokazujemy faszystom i
rasistom, że jednak istnieją ludzie, którzy nie są obojętni (nie bądź
obojętny...). Reszta olewa te brednie, a potem są zdziwieni skąd tylu
faszystów na ulicach. Ano stąd, bo nie reagowali.
Jestem pewien, że większość takich, którzy nie reagują w internecie
należy do grupy tych, którzy odwracają wzrok i udają, że nie widzą gdy
jakiś faszysta opluwa kogoś w autobusie/tramwaju za kolor skóry, czy za
rozmowę w innym języku.

> No i na zdjęciach wyraźnioe widać działo maserowe strzelające Covidem, jest pod
> wierzchołkiem, na samym dole, taka tuba, to rozpylacz substancji depopulujących,
> lesbiantyn, geyozolów, transwestytolu lub nawet perwersolu i wielu podobnych,

You made my day :):)

Pozdrawiam
Piotr