Re: Nie ma takiego czegos jak IQ- moja teza

From: Mema <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie ma takiego czegos jak IQ- moja teza
Date: Sun, 05 Jan 2003 16:12:33 +0100

Sun, 5 Jan 2003 15:47:59 +0100 user Dominik Poslo Gabryelewicz napisał(a) newsa
<av9gpj$96c$4@news.tpi.pl> a ja na to:

> To taka moja teza:)
>
> Wg mnie to co nazywamy inteligencja
> w pelni zalezy od E.Q.
> (inteligencji emocjonlanej), ale IQ jako takie nie istnieje

no to, kapelusze z głow panie i panowie, jesteśmy świadkami narodzin
geniusza, który obala badania tępych Wechslerów, ograniczonych Ravenów i
innych oszołomów z Mensy!!

> Wniosek: IQ jest dla jakis smierdzacych
> snobow, chcacych podbudowac swoja wartosc.
> Fuck'em!!!:)

Błogosławmy nowego boga Teorii

> Dla mnie testy na IQ to bzdura, pokazuja
> tylko jak dobry jestes w testach na IQ,
> a nie inteligencje (tak, slabo wypadlem
> w tescie w Newsweeku kiedys, ale mi sie nie chcialo,
> bo to qrewsko nudne:)

aaa.. tylko dlatego...
>ale za to do towarzystwa
> snobow o nazwie Mensa z miejsca bym wg ich
> testu sie dostal:) )

to się dostań i pokaż, że jesteś lepszy od tych wszystkich smierdzacych
snobów, którzy chcą podbudować swoja wartosć

> Swoja droga

swoją drogą, to twój post dowodzi niskiej wartości EQ... ile masz lat,
młodzieńcze, bo z tego co i jak piszesz, wnioskuję, ze jestes w
emocjonalnym przedszkolu. to co napisałeś budzi we mnie litosć, kaaaawał
drogi jeszcze przed tobą w rozwoju wychwalanej przez ciebie inteligencji
emocjonalnej.

Moze czasem warto pomyslec, zanim się cos napisze?

"błogosławieni, którzy nie mają nic do powiedzenia i nie używają słów,
by to udowodnić światu"

mema