Re: Nie ma takiego czegos jak IQ- moja teza

Data: 2003-01-05 18:22:09
Temat: Re: Nie ma takiego czegos jak IQ- moja teza
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=>

Agaczur:
> Powiedziałeś, że nie wiąże się z emocjami a ja twierdzę, że się wiąże.

Nie-bezposrednio - wiaze sie, naturalnie ze tak. :)
Kondycja emocjonalna czlowieka jest w duzym stopniu funkcja
_wynikow_ interakcji z otoczeniem - Sama o tym napisalas wczoraj
kiedy wspominalas o 'patrzeniu na swiat oczami innych' (czy cos
takiego). :))

Czlowiek majacy poczucie_niezrozumienia przez otoczenie i o nedznych
'wynikach' w relacjach z otoczeniem (niezrozumiany?) nie szans na
radoche z rzeczywistosci i 'panowanie' (a tak naprawde: nakrecanie sie)
nad wlasnymi pozytywnymi (bo o to oczywiscie chodzi) emocjonalne. :)))

A widzialas kogos o wysokim EI kto zaliczyl kilka porazek emocjonalnych?
Jak myslisz? Skoro panuje nad emocjami to powinien bez trudu i szybko
sie pozbierac... - pozbiera sie szybko i bez trudu? - guzik, deprecha
niewyjeta!
Panowanie nad emocjami? - mitologizacja na potrzeby marketingowe EI. ;)

Zastanow sie nad tym, jeszcze. Serio. :)

> Przyczyna - skutek... Czasem trudno się zorientować co jest czym.
> Odwieczny problem co było pierwsze jajko czy kura.;-)

Tu akurat wystarczy siegnac do definicji EI. :)

> I tak po prostu przeszedłeś z tym do porządku dziennego??
> Nie poznaję Pana!!!

Mnie? Ale o co chodzi? :))

> Nie zapytasz jak to jest z kobietami?

Wlasnie, a jak to jest z kobietami wlasciwie? :DDD

> Int. jest wprost przeciwnie proporcjonalna do intuicji u mężczyzn
> i adekwatna u kobiet ;-).

LOL :)))
No dobra, a bez kombinowania? :))

> Znajomość i akceptacja własnego archetypu.

Eeeee-tam. :)
Serio pytalem. :)
Archetypy sa jak uzda i lejce dla intuicji. ;DDD

BTW wiesz co to sa lejce? I uzda? - to pewne elementy konskiej uprzezy,
narzedzie interakcji poprzez skuteczne skrepowanie reakcji konia. ;)))

> Abstrahując nieco od tematu -właśnie jestem w trakcie lektury
> " Biegnąca z wilkami" Czytałeś? Kopalnia wiedzy m. in. o kobietach.
> Polecam.

Wow! Kto zyw i kto kocha kobiety - natYchmiast do tej ksiazki!!! :DDD
A o jakich kobietach tam pisza? Fajnych czy takich sobie? ;DDD

Czarek