Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!

31. Data: 2016-06-02 14:32:46

Temat: Re: Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
news:574f1176$0$22836$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2016-06-01 13:01, obywatel m...@g...com uprzejmie donosi:
ps.com...

> Bo wolą mieszkanie, samochód, TV?
> Zaprawdę zadziwiające...

No i to jest problem właśnie.
Bo można mieć mieszkanie, samochód i TV i *jednocześnie* oszczędzać.
Trzeba tylko zdecydować się na ciut mniejsze mieszkanie, w ciut gorszym
miejscu, ciut gorszy (używany, nie nowy) samochód i ciut mniejszy ekran TV.

Jesli *wszystkie* dostępne Ci środki finansowe przeznaczasz na bieżącą
konsumpcję to właśnie o Tobie, między innymi, był ten reportaż.

32. Data: 2016-06-02 14:33:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-06-01 21:23, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
a.pl...

> Bo nie czytał money.pl

Bo żył ponad stan. Problemy z budżetem mają biedni i bogaci.
Tak jak pisałem wcześniej: głodujący to mała grupa wśród
tych, co nie oszczędzają wcale.

33. Data: 2016-06-02 15:16:16

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko niegościnność :-))

Nietolerancja
:-)

--

Chiron

34. Data: 2016-06-02 15:17:40

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Małą grupą jest grupa głodujących wśród dużej grupy nieoszczędzających.
> Brak ochoty do oszczędzania to duży problem, dotyczy biednych i bogatych.
> Czy teraz zrozumieliście co było przeze mnie napisane?

Z czego ma oszczędzać człowiek, którego nie stać za swoją pracę na zakup
codziennej strawy? Myślisz, że to w Polsce mała grupa ludzi?

--

Chiron

35. Data: 2016-06-02 17:56:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jun 2016 15:16:16 +0200, Chiron napisał(a):

> Nietolerancja
> :-)

O tio tio!
:-))

36. Data: 2016-06-02 17:57:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jun 2016 15:17:40 +0200, Chiron napisał(a):

ps.com...

> Z czego ma oszczędzać człowiek, którego nie stać za swoją pracę na zakup
> codziennej strawy? Myślisz, że to w Polsce mała grupa ludzi?

W matriksie PO - tak 3333-/

37. Data: 2016-06-02 21:10:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2016 o 14:32, Pszemol pisze:
> [...]
> miejscu, ciut gorszy (używany, nie nowy) samochód i ciut mniejszy ekran TV.

Wiesz, niektórzy pewnie tak, ale wielu jest takich, co to już się
zdecydowali na ciut mniej...

Ewa

38. Data: 2016-06-02 21:18:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jun 2016 21:10:36 +0200, FEniks napisał(a):

ps.com...

> Wiesz, niektórzy pewnie tak, ale wielu jest takich, co to już się
> zdecydowali na ciut mniej...

Zwłaszcza pracując za 1000 zł w Lidlu czy innym słodkim sklepie.

39. Data: 2016-06-02 21:33:24

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-02 o 21:18, Ikselka pisze:
> Zwłaszcza pracując za 1000 zł w Lidlu czy innym słodkim sklepie.

Czemu znowu kłamiesz?

http://www.strefabiznesu.pomorska.pl/artykul/zarobki
-w-sieciach-handlowych-2016-najwiecej-placa-lidl-i-b
iedronka-inni-stawki

"- W sieciach spożywczych nikt nie płaci tyle, co Lidl(...)"

http://biznes.onet.pl/wiadomosci/handel/lidl-i-biedr
onka-ujawniaja-zarobki-pracownikow-sa-tez-podwyzki/y
yehb0

"Pensja minimalna, jaką otrzymuje nowy pracownik sieci na start, wynosi
2400 - 2800 zł brutto (1738 - 2017 zł netto).

Umowy z pracownikami Lidla są tak skonstruowane, że pracownik otrzymuje
też zobowiązanie sieci do podwyżki. Po dwóch latach stażu szeregowy
pracownik będzie więc zarabiać już 2850 - 3250 zł brutto (2052 - 2331 zł
netto).

Natomiast wynagrodzenie menedżera sklepu dla osób rozpoczynających pracę
na tym stanowisku wynosi 4400 - 5000 zł brutto (3132 - 3550 zł netto).
Po dwóch latach kierownik marketu będzie już zarabiać 6300 - 6800 zł
brutto (4456 - 4804 zł netto)."

Nie mnie oceniać, czy to dla kogoś dużo czy mało, ale pisząc "1000 zł"
robisz z siebie propagandowego oszołoma, który kompletnie w dupie ma fakty.
A potem się dziwisz, że z takich jak wy ludzie się śmieją...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2016-06-03 01:07:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> W matriksie PO - tak 3333-/

Widzę że mimo nauczania matematyki z teorii zbiorów leżysz i kwiczysz.
Nigdzie nie napisałem że 75% Polaków to mała grupa. Oceniałem
rozmiar podzbioru głodujących wewnątrz zbioru nieoszczędzających.
Jeśli 75% Polaków jest zbiorem "nieoszczędzających" to wśród nich zbiór
"głodujących" to mała grupa. Co tu jest takiego trudnego do zrozumienia?
Ile % osób w Polsce to osoby głodujące?

"Prawdziwa historia konika polnego i mrówki" Zdumionego
Jak fałszują
W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Biedny Balcerowicz
Wyborów nie będzie