Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!

551. Data: 2016-06-10 14:50:41

Temat: Re: Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2016 12:23:11 +0200, FEniks napisał(a):

> Nie dostanie, bo nie można robić wpisów w hipotece.

A nie widzę, żeby się nagle Banki Spółdzielcze w gminach od rolników
odwróciły i przestały kredytować=istnieć :->

> Racja, g... cię to powinno obchodzić, bo np.:
>
> "Użytki rolne stanowią znaczną część powierzchni miast, np. w Krakowie
> zajmują ok. 45 proc. powierzchni tego miasta, zaś w Warszawie - ok. 30
> proc. W świetle nowych przepisów tereny te nie mogą być nabyte przez
> nierolnika i na cele nierolne - dopóki nie zostaną wyłączone z produkcji
> rolnej i nie zostanie zmienione ich przeznaczenie w ewidencji gruntów."
> http://www.polskieradio.pl/42/3166/Artykul/1594640,P
rawnicy-zmiany-w-obrocie-ziemia-rolna-podwyzsza-ceny
-gruntow-pod-inwestycje

No i chwała za ten zapis ustawodawcy, że ukrócił proces - już się bowiem
pojawiły kliki sprzedające te grunty deweloperom za łapówki, jak w
Warszawie chciano za PO sprzedać tereny działkowe (i Pola Mokotowskie przy
okazji jednym rzutem).
Nie jestem zwolenniczką akurat przywileju siania sobie marchewki w centrum
stolicy, bo to luksus nie lada, ale niech miasto zawiaduje tymi terenami w
jakiś mądry sposób, np. czyniąc te tereny ogólnodostępnymi dla WSZYSTKICH
mieszkańców.

> A jeśli nawet chce budować i mieszkać na twojej wsi, to tam będzie
> płacić podatki, więc tym bardziej nic ci do tego. Raczej dziękować jej
> powinnaś.

Też płacę, i to od 30 lat - więc może ona mnie niech wtedy dziękuje, bo
przychodzi na moją wieś i ma od razu z moich pieniedzy media, które my sami
20 lat finansowaliśmy z NASZYCH podatków, gotówkowych wkładów finansowych i
pracą własnych rąk.
Czy zatem widzisz, jakie androny piszesz?

552. Data: 2016-06-10 15:56:34

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-10 o 14:50, Ikselka pisze:

> [...]
> jakiś mądry sposób, np. czyniąc te tereny ogólnodostępnymi dla WSZYSTKICH
Propaganda.
Czyli żeby ochronić ogródki działkowe w miastach to trzeba było zmienić
ustawę dot. całej ziemi rolnej w Polsce :)
Może pójdźmy z tym dalej: trzeba chronić polską ziemię przed
roszczeniami zachłannych Żydów !

Ja jednak dziękuje, jak mam już iść w kierunku skrajnych komentarzy,
to bardzo podoba mi się ten w wydaniu Kuby Wątłego
(nie ogladać na głośno przy dzieciach ;)

https://www.youtube.com/watch?v=-aqf0XvRYX8

> [...]
> 20 lat finansowaliśmy z NASZYCH podatków, gotówkowych wkładów finansowych i

Ja pierd...
Skoro to Wasze, to przecież chyba nikt Was nie zmusza, żeby
ciągnąć do Paniusi ...

553. Data: 2016-06-10 16:05:58

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-10 o 14:27, Pszemol pisze:

> Co to za fora? Zaproponuj jakiś wątek z takiego forum...

http://forum.trojmiasto.pl/Wyplaty-500-t667804,1,160
.html

To jest wersja very light, gdzie ludzie się generalnie bardzo pilnują,
by za dużo o swojej sytuacji nie gadać, a inni, żeby jej nie komentować.
Więc trzeba poczytać między wierszami.
Dużo jest samotnych matek itp.

To forum jest o tyle dobre, że bo np. inaczej niż tu, pojawia się na
nim bardzo wiele osób i niedużo mówią :) Jest konkretny cel.

A ja właśnie dziś swoje 500+ przed chwilą dostałem.

554. Data: 2016-06-10 16:07:52

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-10 o 16:05, zażółcony pisze:

> [...]
> nim bardzo wiele osób i niedużo mówią :) Jest konkretny cel.
>
> A ja właśnie dziś swoje 500+ przed chwilą dostałem.
Tu kontynuacja:
http://forum.trojmiasto.pl/?act=show_topic&topic=675
341&c=1&k=160

555. Data: 2016-06-10 16:48:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2016 15:56:34 +0200, zażółcony napisał(a):

> Propaganda.
> Czyli żeby ochronić ogródki działkowe

Tereny zielone. Tzw.
Co, marny powód?

> w miastach to trzeba było zmienić
> ustawę dot. całej ziemi rolnej w Polsce :)

Między innymi po to, ale możesz sobie oczywiście dowolnie interpretować
powody. Ja wiem o jeszcze innych, np. wykupie POLSKIEJ ziemi rolnej przez
cudzoziemców.

> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=-aqf0XvRYX8

> Ja pierd...
> Skoro to Wasze, to przecież chyba nikt Was nie zmusza, żeby

Nikt. Natomiast nie mamy powodu być jej za cokolwiek zobowiązani - a płacić
powinna, bo używa.

556. Data: 2016-06-10 16:49:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2016 16:05:58 +0200, zażółcony napisał(a):

> A ja właśnie dziś swoje 500+ przed chwilą dostałem.

Nie Ty i nie "swoje".

557. Data: 2016-06-10 18:15:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-10 15:56, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> Ja pierd...
> Skoro to Wasze, to przecież chyba nikt Was nie zmusza, żeby
> ciągnąć do Paniusi ...

Pan tu od wczoraj?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

558. Data: 2016-06-10 18:16:15

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-10 o 16:48, Ikselka pisze:

> Między innymi po to, ale możesz sobie oczywiście dowolnie interpretować
> powody. Ja wiem o jeszcze innych, np. wykupie POLSKIEJ ziemi rolnej przez
> cudzoziemców.

Czy dziecko mające jednego rodzica z Polski, a drugiego nie z Polski
jest Polakiem i powinno mieć możliwość wykupu POLSKIEJ ziemi?
Czy dziecko imigrantów, urodzone w Polsce z obywatelstwem polskim jest
Polakiem?
PISlamscy popaprani nacjonaliści jego mać.
Reszty twoich idiotyzmów nie chce mi się nawet komentować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

559. Data: 2016-06-10 18:44:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-10 16:05, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> [...]
>
> To jest wersja very light, gdzie ludzie się generalnie bardzo pilnują,
> by za dużo o swojej sytuacji nie gadać, a inni, żeby jej nie komentować.

Przede wszystkim to wielki podziw, jak im się udało do kwietnia w ogóle
przeżyć. Im i dzieciom.
I że program zaczyna dzielić na dwie dodatkowe podkategorie: tych, co
dostają w pierwszym rzucie i tych, co czekają w kolejce.

> Dużo jest samotnych matek itp.

To nie jest usprawiedliwienie. Niesamotni mają jakieś specjalne
zdolności zamiany papieru np. toaletowego w bilety NBP?

> To forum jest o tyle dobre, że bo np. inaczej niż tu, pojawia się na
> nim bardzo wiele osób i niedużo mówią :) Jest konkretny cel.
>
> A ja właśnie dziś swoje 500+ przed chwilą dostałem.

Poruszając się w tematyce cytowanego: remont czy kolonie?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

560. Data: 2016-06-13 10:42:36

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-10 o 18:15, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-06-10 15:56, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> Pan tu od wczoraj?

Powiedzmy że od przed.
Kto to jest ta Ikselka ?
Jakoś strasznie rzuca mi się w oczy.

"Prawdziwa historia konika polnego i mrówki" Zdumionego
Jak fałszują
W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Biedny Balcerowicz
Wyborów nie będzie