Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!

561. Data: 2016-06-13 10:43:39

Temat: Re: Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-10 o 16:49, Ikselka pisze:

> Nie Ty i nie "swoje".

Ok. Dostaliśmy. Lepiej ?

562. Data: 2016-06-13 21:52:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2016 o 16:49, Ikselka pisze:

> Nie Ty i nie "swoje".

Jak najbardziej swoje. Jak podejrzewam - w przypadku żółtego to pewnie
będzie częściowe odebranie zapłaconego wcześniej podatku.

Ewa

563. Data: 2016-06-13 21:58:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2016 o 14:50, Ikselka pisze:

> A nie widzę, żeby się nagle Banki Spółdzielcze w gminach od rolników
> odwróciły i przestały kredytować=istnieć :->

Bo nie cofają kredytów już wcześniej przyznanych? Ciekawe, jak będzie z
nowymi...

> Nie jestem zwolenniczką akurat przywileju siania sobie marchewki w centrum
> stolicy, bo to luksus nie lada, ale niech miasto zawiaduje tymi terenami w
> jakiś mądry sposób, np. czyniąc te tereny ogólnodostępnymi dla WSZYSTKICH
> mieszkańców.

Już już, najlepiej na nowe kościoły.

> Też płacę, i to od 30 lat - więc może ona mnie niech wtedy dziękuje, bo
> przychodzi na moją wieś i ma od razu z moich pieniedzy media, które my sami
> 20 lat finansowaliśmy z NASZYCH podatków, gotówkowych wkładów finansowych i
> pracą własnych rąk.

A m.in. z podatków miastowej paniusi finansowane są twoje dopłaty z UE.
Długo tak można by się licytować.

> Czy zatem widzisz, jakie androny piszesz?

A Ty?

Ewa

564. Data: 2016-06-14 10:01:10

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-13 o 21:52, FEniks pisze:

> Jak najbardziej swoje. Jak podejrzewam - w przypadku żółtego to pewnie
> będzie częściowe odebranie zapłaconego wcześniej podatku.

"You've got the point" ;)

565. Data: 2016-06-14 12:22:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jun 2016 21:58:17 +0200, FEniks napisał(a):

> Bo nie cofają kredytów już wcześniej przyznanych? Ciekawe, jak będzie z
> nowymi...

To mówisz, że teraz Banki Spółdzielcze na wsi już nie chcą zarobić?
3333->

> Już już, najlepiej na nowe kościoły.

Nie pomyślałam tym, cenna inicjatywa, jestem za - ale zanim powstaną te
kościoły, wystarczy otwarcie tych terenów dla spacerujących, turystów i
mieszkańców 3-]

> A m.in. z podatków miastowej paniusi finansowane są twoje dopłaty z UE.

Niech nie płaci, c'nie? - wtedy nie dostanę dopłat.

> Długo tak można by się licytować.

na razie to Ty wtrącasz wszędzie swojeżaosne 3 grosiki.

> A Ty?

Nie odpowiedziałaś, więc pozwól, że i ja nie odpowiem.

566. Data: 2016-06-14 12:26:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jun 2016 10:01:10 +0200, zażółcony napisał(a):

> "You've got the point" ;)

Życzę jak najwyższych zatem - wtedy nie będziesz musiał cieszyć się z byle
500 złociszy 333333-]

567. Data: 2016-06-14 12:29:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jun 2016 21:52:11 +0200, FEniks napisał(a):

> Jak najbardziej swoje.

Nie - jak najbardziej dziecka, bo przeznaczone na jego potrzeby.

> Jak podejrzewam - w przypadku żółtego to pewnie
> będzie częściowe odebranie zapłaconego wcześniej podatku.

Ma się czym cieszyć zatem. Ja mu życzę, aby płacił jak najwyższe podatki,
wtedy nie będzie się czym jarać 33333-]

568. Data: 2016-06-14 13:23:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2016 o 12:22, Ikselka pisze:

> na razie to Ty wtrącasz wszędzie swojeżaosne 3 grosiki.

Zrzucam się, cobyś tutaj nie zdechła z głodu.

Ewa

569. Data: 2016-06-14 16:45:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jun 2016 13:23:27 +0200, FEniks napisał(a):

> Zrzucam się, cobyś tutaj nie zdechła z głodu.

Znasz dowcip o g... i okręcie?
3333-)

570. Data: 2016-06-15 09:34:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2016 o 12:29, Ikselka pisze:

> Nie - jak najbardziej dziecka, bo przeznaczone na jego potrzeby.

Bo zapewne nie przeznaczyłby tych pieniędzy na dzieci, gdyby nie musiał
ich wpierw wpłacać do budżetu, a potem łaskawie dostać z powrotem od
opłaconego w tym celu urzędasa. :-/

> Ma się czym cieszyć zatem. Ja mu życzę, aby płacił jak najwyższe podatki,
> wtedy nie będzie się czym jarać 33333-]

Nudna jesteś z tymi życzeniami.
A ja jemu oraz nam wszystkim życzę, żebyśmy płacili podatki przeznaczane
na sensowne cele i dzielone z głową.

Ewa

"Prawdziwa historia konika polnego i mrówki" Zdumionego
Jak fałszują
W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Biedny Balcerowicz
Wyborów nie będzie