Nie mogę się opanować

61. Data: 2007-02-06 18:50:44

Temat: Re: Nie mogę się opanować
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filozof" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:eqagpa$lil$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jest różnica pomiędzy kobietą a seksistowską szowinistką.

Zasadniczo to nie. Może poza poziomem tolerancji.
--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

62. Data: 2007-02-06 18:51:19

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 16:53, "Bluzgacz" <n...@w...il> wrote:
> "Hanka" <c...@g...com> wrote in message

.com...

> Wypierdalaj cipo.
> --

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message

ps.com

> A ja znam jeszcze wersję,że prawdziwy mężczyzna słucha sobie,
> solo, Coltrane`a...

To jak? Słuchasz Go jeszcze czasami?...

Hanka

63. Data: 2007-02-06 18:55:23

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filozof" <m...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> Widzisz szparko, to to wyżej zarzucało mi jakieś tam takie sranie w banie,
> że to

szparke to ty masz , w ktora czesto cie dzga twoj chlopak.

> niby się nie dostałem na jakąś tam uczelnię i inne tam takie. Więc, ja,
> mając
> prawo do odpowiedzi, obaliłem ten kretyński zarzut.

no i popatrz nikt nawet nie jest "impressed".

--
I don't like to read the newspapers,
because they all have ugly print - "Six Days", DJ Shadow

64. Data: 2007-02-06 19:04:01

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> wrote in message

> Ten "tylko samiec" zachowuje się jak najbardziej OK. Twoim zdaniem lepszym
> rozwiązaniem jest gdyby został i pozwolił po sobie wrzeszczeć, albo
> wrzeszczał razem z nią? No bo normalna rozmowa w takiej sytuacji nie jest
> możliwa.

nie, nie powinien wrzeszczec razem z nia, ale fakt ze ona chce z nim
rozmawiac a on sobie od niej odchodzi jest conajmniej irytujacy i ona juz w
stadium skrajnego pobudzenia psychicznego nie wytrzymuje i zaczyna krzyczec
coraz bardziej.

po takim epizodzie moge sie zalozyc ze ma nielze wyrzuty sumienia i czuje
sie winna za taki wybuch, bo nie potrafila sie kontrolowac, bo byc moze
zranila meza, bo to moze przez nia ich zwiazek jest taki a nie inny, a
wystarczylo dla meza przystanac, spojrzec na zone i starac sie sprawe
wyjasnic zamiast ja (zone) ignorowac.

ps. sorry za samca.

65. Data: 2007-02-06 19:57:35

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera w news:eqaj7t$po9$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> nie, nie powinien wrzeszczec razem z nia, ale fakt ze ona chce z nim
> rozmawiac a on sobie od niej odchodzi jest conajmniej irytujacy

?

To może jeszcze raz (napisze drukowanymi kluczowe fragmenty):
"mąż ODCHODZI do drugiego pokoju i nie chce ze mną rozmawiać i słuchać jak
na niego WRZESZCZE bo jestem zdenerowawna i wkurzona (...) Chce by opadły ze
mnie emocje i abym się USPOKOIŁA i uważa, że wtedy możemy POROZMAWIAĆ"

Moim zdaniem on chce z nią rozmawiać. Kłopot w tym, że wrzasków rozmową
nazwać nie można. Chce więc aby najpierw się uspokoiła i gdy będzie gotowa
porozmawiać wtedy i on nie będzie jej unikać. Zapytam jeszcze raz - co złego
widzisz w takiej postawie? Bo moim zdaniem jest to najlepsze rozwiązanie.

pozdrawiam
Greg

66. Data: 2007-02-06 23:04:44

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki rzekł:

> ho ho, a cóż to za persona nawiedziła nasz bankiet
>
> glista ludzka nadnaturalnej wielkości,
> można powiedzieć gigant wśród glist

Trochę szacunku brat, ten gość ma osiągnięcia - eksternistyczna matura w
Stanach te sprawy. A poza tym, to Filozof.

:o)

---
WI

67. Data: 2007-02-07 00:14:53

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 00:04, "Washington Irving" <Washington Irv...@pianosa.pl>
wrote:
> Paweł Niezbecki rzekł:

> Trochę szacunku brat, ten gość ma osiągnięcia - eksternistyczna matura w
> Stanach te sprawy. A poza tym, to Filozof.

Jak widać, jedno drugiemu nie przeszkadza.

Hanka
:0

68. Data: 2007-02-07 00:53:12

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> złego
> widzisz w takiej postawie? Bo moim zdaniem jest to najlepsze rozwiązanie.

on odchodzi bo chce ja ukarac za wrzeszczenie, odchodzi po chce jej pokazac
ze jej krzyki nie robia na nim wrazenia, a ona odbiera to wszystko jako
lekcewazenie jej osoby.
co zlego widze w takiej postawie to to ze w tym zwiazku jest brak
porozumienia. dlaczego ona wrzeszczy? moze mysli ze to jedyny sposob aby ja
usluszal, a to ma jednak odwrotny efekt.

69. Data: 2007-02-07 01:35:48

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

s.com...

>To jak? Słuchasz Go jeszcze czasami?...

Tak.

PS. Chcialbym wiedziec jedna rzecz: jestes psem?
Powaznie pytam.
--

Bluzgacz
GG:5015

70. Data: 2007-02-07 08:20:28

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Washington Irving<Washington Irving@pianosa.pl>

[...]
> Trochę szacunku brat, ten gość ma osiągnięcia - eksternistyczna
> matura w Stanach te sprawy. A poza tym, to Filozof.

W nicku są literówki. Powinno być 'Filosyf'.

Paff

Pytanie
Poszukuję jakichś informacji nt. zaburzeń
Narzędzia wspomagające rekrutację
przypadek robaka :)
Do Etatka: Co z tym chrztem?