Nie mogę się opanować

1. Data: 2007-02-05 20:25:37

Temat: Nie mogę się opanować
Od: "Anka" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem podczas sytuacji konfliktowych z moim mężem. Nie potrafię opanować nerwów

gdy mąż odchodzi do drugiego pokoju i nie chce ze mną rozmawiać i słuchać jak na
niego wrzeszcze bo jestem zdenerowawna i wkurzona. On nie ma wcale ochoty ze mną
wtedy
rozmawiać. Chce by opadły ze mnie emocje i abym się uspokoiła i uważa, że wtedy
możemy porozmawiać. Ja natomiast w takich sytuacjach denerwuje się jeszcze bardziej
bo myślę że mu już na mnie wcale nie zależy i nakręcam się coraz bardziej aż do
stanów
tragicznych gdy dochodzi do momentów kiedy zaczynam np go szarpać lub uderzać
pięściami w drzwi od szafy żeby się wyładować.
Nie wiem jak tego uniknąć, przeczekać taką sytaucję i uspokoić się. Proszę o porade.

ANKA

2. Data: 2007-02-05 20:40:52

Temat: Re: Nie mogę się opanować
Od: "Filozof" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pięściami w drzwi od szafy żeby się wyładować.
> Nie wiem jak tego uniknąć, przeczekać taką sytaucję i uspokoić się. Proszę o

Zrób tak. Odejdź na 3-5 m. od ściany, stań do niej twarzą, przygarb się lekko,
weź rozbieg i się nie zatrzymuj. To podobno pomaga.

3. Data: 2007-02-05 20:57:29

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka" <a...@v...pl> wrote in message
> [...]
> pięściami w drzwi od szafy żeby się wyładować.
> Nie wiem jak tego uniknąć, przeczekać taką sytaucję i uspokoić się.

Aniu,
Facet potrafi wyprowadzic z rownowagi tak ze kurwa mac (znam z zycia:) ).
Twoje reakcje sa normalne, ale pomysl ze zlosc urodzie szkodzi i zdrowiu
tez.
Moja rada, zacznij praktykowac joge i w sytuacjach kryzysowych stosuj metode
oddychania, uspokaja nerwy i przywraca rownowage. Nie ma co sie denerwowac
na meza, to tylko samiec.

--
I don't like to read the newspapers,
because they all have ugly print - "Six Days", DJ Shadow

4. Data: 2007-02-05 21:01:26

Od: "Filozof" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciah!]
> to tylko samiec.
He, he, seksistowski wykształciuch się odezwał (-a, -o)*. Uważaj, bo cię jeszcze
Urban w swoim ścierwniku obsmaruje.
* niepotrzebne skreślić

5. Data: 2007-02-05 21:10:56

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filozof" <m...@w...pl> wrote in message
> [ciah!]
> He, he, seksistowski wykształciuch się odezwał (-a, -o)*. Uważaj, bo cię
> jeszcze
> Urban w swoim ścierwniku obsmaruje.
> * niepotrzebne skreślić

ja i seksizm, a boj ty sie Boga!

6. Data: 2007-02-05 21:14:45

Od: "Filozof" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Filozof" <m...@w...pl> wrote in message
> >
> ja i seksizm, a boj ty sie Boga!
>

> --
> I don't like to read the newspapers,
> because they all have ugly print - "Six Days", DJ Shadow

Co już się przestraszyłaś (-łeś), że cię bojówki "Otwartej Rzeczpospolitej" i
"Nigdy Więcej" wykryją i cię dopadną? No, patrz, jak to wykształciuchowi
pomachać przed nosem jego własną pałką, to pokornieje jak kundel przy budzie
łaszący się o kość do miski.

7. Data: 2007-02-05 21:21:34

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Nigdy Więcej" wykryją i cię dopadną? No, patrz, jak to wykształciuchowi
> pomachać przed nosem jego własną pałką, to pokornieje jak kundel przy

Nie rozumiem uzywanych przez ciebie zwrotow. prosze odejdz.

8. Data: 2007-02-05 21:22:48

Od: "Filozof" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> I don't like to read the newspapers,
> because they all have ugly print - "Six Days", DJ Shadow

A co, masz tutaj "Private Property! Beware of a Dog! No trespassing! All
Intruders will be Shoted!"? Eh, wy wykształciuchy zionące tolerancją!

9. Data: 2007-02-05 21:29:12

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> A co, masz tutaj "Private Property! Beware of a Dog! No trespassing! All
> Intruders will be Shoted!"? Eh, wy wykształciuchy zionące tolerancją!

nie powiem ci brzydko chociaz mam ochote.
nie krzycz do mnie.

10. Data: 2007-02-05 21:32:47

Od: "Filozof" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> I don't like to read the newspapers,
> because they all have ugly print - "Six Days", DJ Shadow

Krzyk w usenecie, jest INTELIGENCIE INACZEJ wyrażany capslockiem. Czaisz, czy
masz SUROGAT ROZUMU?

Pytanie
Poszukuję jakichś informacji nt. zaburzeń
Narzędzia wspomagające rekrutację
przypadek robaka :)
Do Etatka: Co z tym chrztem?