Nie mogłem się powstrzymać :-)

331. Data: 2003-07-06 10:09:13

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) writes:

> Najbardziej mnie fascynuje to, że ludzie, którzy teoretycznie mają
> mało kasy, nigdy jej nie żałują na papierosy czy alkohol...

...farbowanie wlosow, trwala ondulacje, lakier do paznokci...

MJ

332. Data: 2003-07-06 22:21:23

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Nie wiem, czy taki jest przepis, ale osobiscie uwazam, ze rodzice powinni
byc
> poinformowani o _kazdych_ lekach przyjmowanych przez niepelnoletnia osobe.
Sa w
> koncu za niepelnoletnie dziecko prawnie odpowiedzialni.

Duniu, ale "młoda" niekoniecznie oznacza "niepełnoletnia".

boniedydy

333. Data: 2003-07-07 06:20:37

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości news:

> Ja mieszkając w Oświęcimiu też znielubiłem Żydków - grzeją dupy w Izraelu,
> a chcą decydować, gdzie w moim mieście będzie sklep, gdzie dyskoteka,
> a gdzie przystanek autobusowy.

Taaaa, to naprawdę powód, zeby znielubić "Zydków". Jestem pewna, że wszyscy,
co do jednego, chcą decydować o temat lokalizacji sklepu w twoim mieście.
Jest to wręcz rozrywka narodowa.

boniedydy

334. Data: 2003-07-07 08:53:03

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2003-06-27 19:40:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Ewa Ressel* skreślił te o to słowa:

> No popatrz, a zanim w zycie weszła obecna ustawa to była inna, bardziej
> liberalna ustawa, i z duza dozą prawdopodobienstwa mozna stwierdzic ze
> doczekamy sie znowu bardziejliberlanej ustawy. Uchwalonej przez legalny
> Sejm. Twoje sumienie nagle sie dostosuje do nowej ustawy? A moze nagle sie
> zmieniło gdy wchodziła w zycie obecna ustawa?
>
> Zawsze mnie fascynowały takie ruchome zakresy sumień ludzkich. Opowiedz o
> [...]

Naprawdę nie rozumiesz, czy tylko udajesz? No dobrze, wytłumaczę. Chodziło
mi o osoby, których sumienie DOPUSZCZA aborcję. W obecnej sytuacji
obowiązuje je prawo (bardziej restrykcyjne pod tym względem niż sumienie).
Jeśli prawo zostanie złagodzone, będą mogły legalnie i zgodnie z własnym
sumieniem ciążę przerwać. Osoby, których sumienie aborcji NIE DOPUSZCZA,
pomijam, bo w ich przypadku takie rozważania nie mają sensu (niezależnie od
tego, jakie jest prawo, ciąży nie przerwą). A zatem gdzie tu widzisz
"ruchome zakresy sumień"?
ER

335. Data: 2003-07-07 20:55:32

Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Jul 2003 08:20:37 +0200, "boniedydy"
<b...@z...pl> wrote:

>Taaaa, to naprawdę powód, zeby znielubić "Zydków". Jestem pewna, że wszyscy,
>co do jednego, chcą decydować o temat lokalizacji sklepu w twoim mieście.
>Jest to wręcz rozrywka narodowa.

Przyznaj, ze nie chodzi o Zydow, tylko o to, zebys dolozyla GJ.

===============================
..define the riddles of my mind
nothing is really as it seems

336. Data: 2003-07-07 21:11:54

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@j...biz> napisał w wiadomości

<G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

Izraelu,

> Przyznaj, ze nie chodzi o Zydow, tylko o to, zebys dolozyla GJ.

Nie przyznaję. W rzadkich tylko przypadkach nie pietnuję antysemityzmu.

boniedydy

337. Data: 2003-07-07 21:48:40

Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Jul 2003 23:11:54 +0200, "boniedydy"
<b...@z...pl> wrote:

> [...]
>Izraelu,

>wszyscy,

>Nie przyznaję. W rzadkich tylko przypadkach nie pietnuję antysemityzmu.

(rasowa cwiercinteligencja wychodzi - religijny anty-antysemityzm)
Ja tu jakos _antysemityzmu_ nie widze. Zadraznienia miedzy
na rodami na roznym tle, zwlaszcza ciemnej przeszlosci, byly i beda.
Jeszcze z tego antysemityzm (czy patologiczna wrogosc wobec jakiejs
innej nacji) nie wynika.

===============================

338. Data: 2003-07-08 06:05:01

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na rodami na roznym tle, zwlaszcza ciemnej przeszlosci, byly i beda.
> Jeszcze z tego antysemityzm (czy patologiczna wrogosc wobec jakiejs

Negatywnym stereotypem śmierdzi na kilometr. A ty, mój panie, jesteś
nieuprzejmy i chamski. Plonk warning - po raz drugi i ostatni.

boniedydy

339. Data: 2003-07-20 11:51:31

Od: "Paulinka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przed chwilą w "Wiadomościach" podali:
>
> Statek "Langenort" wypłynął w morze a za nim w pogoni statek z
> przedstawicielami Ligi Polskich Rodzin na pokładzie!

http://menonwaves.xx.pl/
;-)

Pozdrawiam
Paulinka

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?