Nie mogłem się powstrzymać :-)

71. Data: 2003-06-27 13:03:08

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>owszem, a przy tym nie bardzo ma sens mówienie o zapobieganiu ciąży, skoro
>problemem jest to, ze ktoś już w ciąży jest i chce ją usunąć

Alez to jest bardzo ze soba powiazane !

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

72. Data: 2003-06-27 13:04:57

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> W innej z kolei stwierdzono, ze skoro i tak tu bede kupowac to nie wydadzą
> odpisu, tylko zostawią u siebei recepte, i przy podaniu nazwiska i nazwy
> specyfiku beda mi wydawac co miesiac opakowanie.

Podobnie mialam w jednej z warszawskich aptek. Ba, majac recepte na 6
opakowaniam w ten sposob kupowalam tabletki na caly rok - poprostu nikomu
nie chcialo sie sprawdzac czy ta recepta to juz jest wykupiona
(wyczerpana)czy nie.

> Jedyny problem jest pod koniec roku kalendarzowego. Musiałam wykupic
> wszystkie z recepty do konca grudnia, bo podobno na koniec roku apteki sie
> jakos rozliczają z tych recept i nic nie moze przejsc na nastepny rok.

A to mi sie nie zdarzylo.

mag.

73. Data: 2003-06-27 13:06:07

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie wrote:

> Ja w Wawie nigdy sie nie spotkalam z odmowa.

Odmówiono mi na Nowym Swiecie i w dwoch aptekach na pl. Hallera.
pzdr
agi

74. Data: 2003-06-27 13:06:53

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>zdaję sobie sprawę z faktu że takie kobiety istnieją, ale wydaje mi się,
>że nie jest ich znów tak wiele...
>poza tym jest metoda na ktorej skuteczność kobieta nei ma zbyt wielkiego
>wpływu, mianowicie: prezerwatywa

Osobiscie dwie panie, ktore przyznaly sie do przeklucia gumek...

75. Data: 2003-06-27 13:08:13

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ivvi napisał:

> zdaję sobie sprawę z faktu że takie kobiety istnieją, ale wydaje mi się,
> że nie jest ich znów tak wiele...

No ja znam takich znacznie więcej niż gwałcicieli których użyłaś jako
argumentu.

> poza tym jest metoda na ktorej skuteczność kobieta nei ma zbyt wielkiego
> wpływu, mianowicie: prezerwatywa

Na ogół podpity nieszczęśnik ufa gorącym zapewnieniom.

Adam

76. Data: 2003-06-27 13:09:48

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Odmówiono mi na Nowym Swiecie i w dwoch aptekach na pl. Hallera.

Moze podejrzanie wygladasz ?. ;)

77. Data: 2003-06-27 13:10:25

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Osobiscie dwie panie, ktore przyznaly sie do przeklucia gumek...

Osobiscie znam... mialo byc.

78. Data: 2003-06-27 13:13:02

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 15:08:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> Na ogół podpity nieszczęśnik ufa gorącym zapewnieniom.

Skoro ufa i wierzy zamiast dopilnowac... za wszystko w zyciu sie płaci -
wczesniej czy pozniej.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

79. Data: 2003-06-27 13:15:34

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Odmówiono mi na Nowym Swiecie i w dwoch aptekach na pl. Hallera.

Nie odmowili:
pl. Wilsona, gen. Andersa, Rembieliska rog Wyszogrodzka, Zeromskiego rog
Przybyszewskiego, Izabelin Malachowskiego.

mag.

80. Data: 2003-06-27 13:15:36

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sąd zasądza do około 1/3 oficjalnych zarobków. Czyli przelicz ile musi
> zarobić dodatkowo by utrzymać swoją rodzinę płacąc za jednocześnie komuś
> innemu.

Zaraz sie rozpłaczę nad biednym tym panem.
To ta nowa rodzina to jest "swoja rodzina" , natomiast dziecko z
poprzedniego związku to "ktoś inny"? Fajne masz podejście. wiesz, że
język, którym się posługujemy, świadczy o naszym stosunku do rzeczywistości?
Poza tym piszesz "1/3 oficjalnych zarobków" - sugerujesz, ze warto ukryć
rzeczywise dochody....tak się robi, wiem....biedne to dziecko z poprzedniego
związku....
O.
> --
> Pozdrawiam
> Adam

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?