Nie oddam swoich organów!

41. Data: 2015-04-29 16:03:21

Temat: Re: Nie oddam swoich organów!
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 15:39, Penetrator pisze:
> Gazebo
>
> http://natemat.pl/105467,transplantologia-zabija-wie
rzacy-lekarze-juz-nie-tylko-przeciw-aborcji-i-antyko
ncepcji

> Bóg nie lubi ratowania życia?
> Niestety właśnie liderzy katolickiego środowiska lekarskiego dowodzą, że Bóg
zabrania im już nie tylko ingerencji w jego plany dotyczące prokreacji. Wszystko
wskazuje na to, że bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali
zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem, zamierzają paraliżować nie tylko
polską ginekologię i położnictwo, ale również transplantologię.

daj palec...

--
gazebo

42. Data: 2015-04-29 16:10:53

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-04-29 o 15:39, Penetrator pisze:
- pokaż cytowany tekst -
daj palec...

--
gazebo

Ikselka i ta druga ciemnota ze wsi twierdzi że bez mózgu nadal można żyć, tylko niech
podpiszą oświadczenie że w przypadku odcięcia im głowy nie dokonałeś morderstwa,
tylko dokonałeś udowodnienia hipotezy katoli że oni to jeździec bez głowy, któremu
głowa nie jest potrzebna do życia.

43. Data: 2015-04-29 16:27:42

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 16:10, Penetrator pisze:
> [...]
morderstwa, tylko dokonałeś udowodnienia hipotezy katoli że oni to jeździec bez
głowy, któremu głowa nie jest potrzebna do życia.

bede troche niegrzeczny :) XL zarobila juz troche guzow w necie z uwagi
na swoj, eee, zatwardzialy swiatopoglad (skad ja biore te eufemizmy),
oraz pare innych rzeczy, natomiast Fragi, a nie moge sobie przypomniec
czy mialem przyjemnosc blizszej wymiany zdan, dopuszczam zmiane Nicka
:), jest na razie lekko skolowana co sie objawia w postach, a teraz do
roboty panie i panowie:
http://www.poltransplant.pl/Download/ow_form_2010.pd

gazebo

44. Data: 2015-04-29 16:49:23

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]

czy mialem przyjemnosc blizszej wymiany zdan, dopuszczam zmiane Nicka
:), jest na razie lekko skolowana co sie objawia w postach, a teraz do

Tak zaboboną wiochę ciężko już na realu spotkać, ale co widzimy, że katol nawet po
śmierci chce mordować, bo tysiące ludzi czekają na organy, które bierze się od
zmarłych i właśnie moje pytanie z innego wątka, czy to głupota czy taka skrajna
nienawiść do ludzi Katoli, że jak się przekręci to zrobi wszystko żeby inni zdychali.
?

45. Data: 2015-04-29 17:37:29

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2015 16:27:42 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
> oraz pare innych rzeczy, natomiast Fragi, a nie moge sobie przypomniec
> czy mialem przyjemnosc blizszej wymiany zdan,

Tylko dalszej :)

> dopuszczam zmiane Nicka

LEciutko skrócony obecnie, ale do mnie długość nie przemawia :)

> :), jest na razie lekko skolowana

Spróbowałbyś mieć tyle na głowie...:)

> co sie objawia w postach,

Uuuu, teraz to pojechałeś :) Nie wybaczem :)
Zdradź tylko jeszcze czym to się objawia w postach, bo czym w kuchni, to
wiem... Szarlotkę z solą jadłeś? :)

> a teraz

Dopiero teraz?

> roboty panie i panowie:
> http://www.poltransplant.pl/Download/ow_form_2010.pd

.
M.

46. Data: 2015-04-29 17:50:27

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie bez znaczenia są także opory wynikające z pobudek religijnych. W drugim odcinku
filmu "Żyć z przeszczepem" przedstawiono rozmowę parafianki z księdzem, w której
kobieta dzieliła się z duszpasterzem swoimi wątpliwościami w kwestii przeszczepów.
Skoro wierzymy w zmartwychwstanie ciał -- mówiła -- to jak Pan Bóg sobie poradzi z
takim ciałem pozbawionym organów? Na szczęście ksiądz odciął się od takiego
rozumienia nauki o zmartwychwstaniu, w którym wszechmogący Bóg miałby sobie z czymś
takim nie poradzić, a tego typu myślenia nie wahał się nawet określić zabobonnym.
Przy tej okazji obecny na konferencji ks. Józef Jachimczak, krajowy duszpasterz
służby zdrowia, przedstawił obecny stosunek Kościoła rzymskokatolickiego do
przeszczepów. Przytoczył m.in. wypowiedź z katechizmu tego Kościoła: "Bezpłatne
przekazywanie narządów po śmierci jest dopuszczalne i może zasługiwać na uznanie"[1]
oraz wypowiedź Jana Pawła II z 2000 r., że "transplantacja to duży krok naprzód w
służbie nauki dla człowieka", a dawstwo narządów jest jedną z dróg pielęgnowania
prawdziwej kultury życia[2]. Zastanawia tylko, dlaczego według katechizmu bezpłatne
przeszczepy jedynie mogą zasługiwać na uznanie, a nie zdecydowanie zasługują;
dlaczego kilkakrotnie podkreślano, że jest to obecne stanowisko Kościoła; dlaczego
tylko kilku na kilkudziesięciu polskich biskupów wypowiada się pozytywnie o
przeszczepach, a reszta milczy. Być może tu należy upatrywać odpowiedzi na pytanie,
skąd w naszym -- w większości katolickim -- społeczeństwie biorą się religijne opory
wobec przeszczepów.
Paradoksy
Zdaniem profesora Wojciecha Rowińskiego, krajowego konsultanta ds. transplantologii,
na niewielką popularność przeszczepów w Polsce mogą mieć jakiś wpływ paradoksy
związane z tą praktyką. Z badań socjologicznych wynika bowiem, że więcej Polaków
gotowych jest przyjąć cudzy narząd (87%), niż zdecydować się na oddanie po swojej
śmierć własnego (66%)[3]. Czy to nie dziwne? I to w kraju, o którym przy okazji
każdego święta religijnego mówi się, że ma uchodzić za wzór chrześcijańskich cnót dla
zgniłego moralnie Zachodu! Przecież jedno z głównych przesłań chrześcijaństwa mówi,
że "więcej szczęścia jest w dawaniu niż w braniu"[4]. Sam Bóg tak "umiłował świat, że
Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot
wieczny"[5]. Jezus "wydał samego siebie za grzechy nasze"[6], a zapowiadając swoją
śmierć, mówił: "Ja jestem chlebem żywym (...) a chleb, który Ja dam, to ciało moje,
które Ja oddam za żywot świata"[7]. Jezus nie wahał się oddać swego ciała, aby inni
mogli żyć. Dziś Jego naśladowcy w najbardziej chrześcijańskim kraju Europy mają
poważne wątpliwości, czy w tym punkcie należy iść za Jego przykładem. Bardziej wolą
brać niż dawać.
Inny paradoks -- powodujący niezrozumienie, a przez to brak akceptacji -- to
pobieranie żywych organów od ludzi martwych. Rozwiązanie tego paradoksu leży we
wspomnianym wyżej zrozumieniu definicji śmierci mózgowej.

http://www.eioba.pl/a/4lq0/bariery-i-paradoksy-trans
plantologii

47. Data: 2015-04-29 17:56:52

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 17:37, Fragi pisze:
> Uuuu, teraz to pojechałeś :) Nie wybaczem :)
> Zdradź tylko jeszcze czym to się objawia w postach, bo czym w kuchni, to
> wiem... Szarlotkę z solą jadłeś? :)

namowilas mnie, ide robic lody :)

> Dopiero teraz?

jak sie czlowiek spieszy...

-----------------
Zrozumiałem, że musiał to zrobić. Cokolwiek by mówił, jakkolwiek by się
zaklinał - nie uwierzyłbym mu. Tylko tak mógł mi ukazać, że niczego ode
mnie nie chce ani się nie domaga, że niczym mi nie groził i nie kłamał -
tylko ustając, dowodził, że tak jest, i to było wszystko, co mógł dla
mnie zrobić.
[...]
"Oddaj brzytwę prowoku!!! - zawrzasnąłem - Zdrayco!! Łaydaku!! Oddaj
brzytwę!!!"
S.Lem - Pamiętnik znaleziony w wannie
gazebo

48. Data: 2015-04-29 18:29:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Uuuu, teraz to pojechałeś :) Nie wybaczem :)
> Zdradź tylko jeszcze czym to się objawia w postach, bo czym w kuchni, to
> wiem... Szarlotkę z solą jadłeś? :)

Ja jadłem szalotkę z solą. Czy to się liczy?

--

Chiron

49. Data: 2015-04-29 18:40:58

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2015 18:29:29 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja jadłem szalotkę z solą. Czy to się liczy?

Zjadłeś "r", więc się liczy podwójnie.
A sola smakowała? :)

M.

50. Data: 2015-04-29 18:50:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zjadłeś "r", więc się liczy podwójnie.
> A sola smakowała? :)

Uwielbiam solę z szalotką
:-)

--

Chiron

Antysemityzm? - nie w Polsce.
Na co płacisz fundacjom.
Polonia chce prawdy o Smoleńsku i odsunięcia PO!
Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Czy...