Nie odpowiadajcie Prawuskowi (AKA Panslavista) i XL - to internetowe trolle

11. Data: 2010-02-25 19:58:35

Temat: Re: Nie odpowiadajcie Prawuskowi (AKA Panslavista) i XL - to internetowe trolle
Od: "Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Jak sobie napleta odciągnę to widzę głowę podobną do ciebie...

Czego kłamiesz trolu? Przecież nie masz napletka.

12. Data: 2010-02-25 20:25:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
..
> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

.

> Czego kłamiesz trolu? Przecież nie masz napletka.

Pytaj tych kobiet, które go odciągały wlotem.

13. Data: 2010-02-25 21:23:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Feb 2010 19:55:34 +0000 (UTC), Waldemar Maria primo voto
Pawlak napisał(a):

> No napisałem se "transparent na czole". Co mam z tym zrobić?

Odbić na ścianie.
--

Ikselka.

14. Data: 2010-02-25 22:12:47

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
..

.

> Pytaj tych kobiet, które go odciągały wlotem.

Ujmij bo masz z czego. Pisałeś że napadłem na twój komputer. Jakoś w nim zdjęć
kobiet, nawet brzydkich, nie było. Za to młodych mężczyzn w dziwnych
konfiguracjach do oporu. Młody mężczyzna to nie kobieta. Jak uważasz że jest
inaczej to się mylisz.

15. Data: 2010-02-27 19:12:41

Od: "Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytaj tych kobiet, które go odciągały wlotem.

zrób baranka, potem pisz.

16. Data: 2010-02-27 19:15:47

Od: "Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odbić na ścianie.

no odbiłem na scianie. Co jeszcze mam zrobić ciotko cięta riposto?

17. Data: 2010-02-27 21:38:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Feb 2010 19:15:47 +0000 (UTC), Waldemar Maria primo voto
Pawlak napisał(a):

> no odbiłem na scianie.
> Co jeszcze mam zrobić ciotko cięta riposto?

Za słabo; powtórz, ale zwiększ przyspieszenie i rozbieg.

--

Ikselka.

szukam czesc do robota
Wyciskacz do cytrusów