Nie trafiłam

1. Data: 2005-12-06 07:56:09

Temat: Nie trafiłam
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

... z prezentem. Wesprzyjcie, proszę i napiszcie, co powiedzieć, czy w ogóle
coś mówić, czy lepiej siedzieć cicho. Ja mam dzisiaj niż intelektualny.
Rzecz dotyczy starszego (10,5)

Małgosia

2. Data: 2005-12-06 08:00:34

Temat: Re: Nie trafiłam
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dn3fu3$33b$1@news.onet.pl>
kolorowa <v...@a...pl> pisze:

> ... z prezentem.

A co takiego dostał?

> Wesprzyjcie, proszę i napiszcie, co powiedzieć, czy
> w ogóle coś mówić, czy lepiej siedzieć cicho.

Ja bym chyba pogadała, bo nie lubię takiego zawieszenia w powietrzu i
niedomówień.
Ale to ja :)

--
PozdrawiaM

3. Data: 2005-12-06 08:06:15

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Dec 2005 08:56:09 +0100, kolorowa napisał(a):

> ... z prezentem. Wesprzyjcie, proszę i napiszcie, co powiedzieć, czy w ogóle
> coś mówić, czy lepiej siedzieć cicho. Ja mam dzisiaj niż intelektualny.
> Rzecz dotyczy starszego (10,5)

Zwal na Mikołaja!

Jak znam siebie to pewnie bym pogadał z dzieckiem, próbował się jakoś
wytłumaczyć i ewentualnie zagadać przy okazji o symbolach, gestach, pamięci
i takich tam "moralnościach".

puchaty

4. Data: 2005-12-06 08:08:31

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kolorowa" <v...@a...pl> wrote in message

> ... z prezentem. Wesprzyjcie, proszę i napiszcie, co powiedzieć, czy w
ogóle
> coś mówić, czy lepiej siedzieć cicho. Ja mam dzisiaj niż intelektualny.
> Rzecz dotyczy starszego (10,5)

Napisz więcej, to coś poradzimy.
Co kupiłaś, dlaczego się nie spodobało, jak wyglądało "niezadowolenie"?
A przede wszystkim, to się nie załamuj - każdemu rodzicowi zdarza się taka
wpadka.
Anka

5. Data: 2005-12-06 08:11:45

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Dec 2005 09:08:31 +0100, miranka napisał(a):

> .... każdemu rodzicowi zdarza się taka
> wpadka.

...niejako z definicji.

I dodam jeszcze, że im bardziej Ty się Małgosio będziesz przejmować tym
bardziej dziecko będzie czuło, że jest powód.

puchaty

6. Data: 2005-12-06 08:15:42

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał
| ... z prezentem. Wesprzyjcie, proszę i napiszcie, co powiedzieć, czy w
ogóle
| coś mówić, czy lepiej siedzieć cicho. Ja mam dzisiaj niż intelektualny.
| Rzecz dotyczy starszego (10,5)

Nie wiem jak przygotowywałaś synka na to "wydarzenie", moje dziecię
wiedziało że Mikołaj przyjdzie - zabierze list z sugerowaną zabawką pod
choinkę a w zamian zostawi drobny upominek. Oczywiście moja córka była
bardzo rozczarowana że to juz nie teraz dostała pegaza - no ale wytwale
jeszcze czeka te 2 tygodnie :) Chyba bardziej się cieszy ze rózgi nie
znalazła w bucie ;)
A skad wiesz ze nie trafiłaś ? Może to tylko takie pierwsze rozczarowanie ?

A z drugiej strony ( skoro już się dopchałam do głosu ) wczoraj w sklepie
zabawkowym to prostu smutno mi się zrobiło. Mikołajki stały się świętem
komerchy. Dzieciaki latały po sklepie same sobie wybierając zabawki (
koszyki mam obfitowały w Lego, samochody zdalnie sterowane, lalki,
maskotki ) - nic już nie zostało z tajemniczości i oczekiwania :(
No i co z tego że takie dziecko jedno z drugim dostało swój wymarzony ( w
danej chwili ) prezent - mnie to się kojarzyło z normalnymi zakupami.
Jestem po prostu rozczarowana i jeśli koś mojej córce powie ze Mikołaj nie
istnieje to zastrzelę :)

--
Kasia + prawie 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

7. Data: 2005-12-06 08:18:15

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" napisała
> Napisz więcej, to coœ poradzimy.
> Co kupiłaœ, dlaczego się nie spodobało, jak wyglšdało "niezadowolenie"?

Przykro mu było. Widać było na twarzy. Jak z nim pogadałam, to wyszło, że w
ogóle go to nie bawi. Wyrósł z tego. A ja się chyba zatrzymałam w rozwoju i
nie nadążam za nim.
Nie załamuję się:) Ale nie bardzo wiem, co zrobić.

Małgosia

8. Data: 2005-12-06 08:26:48

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa <v...@a...pl> napisał(a):

> ... z prezentem.

Zdarza się. Nadrobisz Bozym Narodzeniem...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

9. Data: 2005-12-06 08:31:14

Od: " PASIK" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój nie chciał wierzyć, doszedł do wniosku że Mikołaj siedział w piwnicy do 5
nad ranem a potem wrzucił wszystko do jednego worka i wyszedł przez komin.

"Nowe przygody Mikołajka"....pierwszy raz w zyciu dostał tak grubą książkę i
jest z tego b.zadowolony.

pozdr.Pasik

10. Data: 2005-12-06 08:32:05

Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... z prezentem. Wesprzyjcie, proszę i napiszcie, co powiedzieć, czy w ogóle
> co&#65533; mówić, czy lepiej siedzieć cicho. Ja mam dzisiaj niż intelektualny.
> Rzecz dotyczy starszego (10,5)

Ja bym chyba przytuliła go i powiedziała z uśmiechem, cos w rodzaju: "Popatrz
Synku, ciągle zapominam jaki Ty już jesteś duży. Czasem tak trudno jest wybrac
samemu prezent. Może zróbmy tak, że w tym roku wyjątkowo wybierzesz sobie coś co
sprawi Ci przyjemność i kupimy to razem, a ten prezent zostawimy dla .........
(jakis młodszy w rodzinie) albo damy jakiemus dziecku, które nie dostanie w tym
roku prezentu". Tak sobie wyobrażam, ale ja mam czteroletnią córkę, wiec tylko z
teorii :)

Nie martw się za bardzo, a w każdym razie nie okazuj tego, bo dziecko sie będzie
czuło zakłopotane i zobowiązane na przyszłość do okazywania radości z prezentów,
które nie będą trafione. To się zdarza każdemu.

Pozdrawiam serdecznie,
Dorota

O 14-latkach jeszcze
Taniec rozwija dzieci
Mikołajki - JESZCZE większy problem
SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT