Re: Nie wiem co robic

From: "Aneta Lindenau" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie wiem co robic
Date: Fri, 20 Oct 2000 16:58:25 +0200

> i po
>
> hmm czasami droga strona stara sie uwydatnic jak najwiecej zlych cech,
chce
> zebys poczol do niej nienawisc, niechec... moze to i prawda - nie neguje

> poradzic
> nie

> musisz naprawde ja bardzo kochac... szczerze ci wspolczuje ale nie
zmienisz
> niczego , nawet jesli ona wroci do ciebie to juz nie bedzie to samo.
> Zobaczysz, ty bedziesz staral sie za wszelka cene zatrzymac ja przy sobie
> [...]

Jeśli można chciałabym wtrącić swoje trzy grosze...
Miłość nie może zgasnąć. Nie może też się rozpalić. Bo miłość nie jest
uczuciem
- ona rodzi uczucia, które mogą zniknąć, przycichnąć, pojawić się na nowo.
Całą esencją w udanym partnerstwie jest chęć - Chcę cię kochać = chcę być
najbliżej przy tobie bez względu na to co 'smacznego/niesmacznego' mi
przygotujesz.
Miłość jest wyborem - to ciebie chce kochac bo zasługujesz na moją miłość.

Przyznam się - choć nigdy jeszcze tego nie robiłam - że ja również zostałam
zdradzona
przez osobą, którą kocham i która kocha mnie, z którą jestem nadal.
Rzeczywisćie
to już nie jest tak samo jak było przedtem - jest lepiej. Jednak tego nie
można zapomnieć
ani też wybaczyć. Wciąż jest we mnie 'miejsce' do którego nie zaglądam,
które boli
zawsze z taką samą siłą. Pomimo tego wstaję rano i mówię w myśłach - chcę
Cię kochać
bez względu na to....
Myślę, a właściwie jestem tego pewna, że z tą drugą Połową jest tak samo.

I to jest moim zdaniem lekarstwo na związki, do których raz i tylko raz
wtargnęła zdrada.
Moją radą jest więc szczera rozmowa. Powiedz jej jak sie czujesz jako osoba
zdradzona
nic nie ukrywając. I zapewnij ją, że nauczysz się żyć z tym faktem - jeśli
rzeczywiście
potrafisz to zrobić. Ona też musi się tego nauczyć. Lecz jeśli któres z Was
nie bedzie
tego potrafiło, to nie macie nawet po co próbować.

Trzymam kciuki :-)
Pozdrawiam aneta

PS. Jezeli wyjdzie na jaw ze zdarada jest tylko fikcyjnym narzedziem w
rekach
Twojej partnerki to powiem Ci szczerze nie starałabym się o naprawę związku
z taką kobietą.