Re: Nie wiem co robic

From: "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie wiem co robic
Date: Sat, 21 Oct 2000 12:54:00 +0200

Jak ona czuje sie tak samo jak ja to szybko jej nie przejdzie.
Kiedys juz tu bylam zucilam post a pozniej tylko czytalam co ktos radzi
i wiecie co dalej w to brne.
Kurcze nie daj jej zniknac to bedzie bolala was dwojga. Wiesz co to dla niej
znaczy tydzoen samotnosci z butelka?????
A zastanawiales sie czy to co ci zazucila nie milo miejsca????
jak tak postaraj sie to naprawic. Bedziesz w stanie jej to wybaczyc ze cie
zdradzila ????
Zadaj sobie kilka pytan. Czy bedziesz z nia mogl byc wiedzac o tym wszystkim
czy to ona bedzie mogla patrzec jak jak kochasz po tym wszystkim co ci
zrobila?
Moze i tym co tu napisalam ci zbytnio nie pomoglam ale jestem w podobnej
sytuacji i sama szukam pomocy i wyjscia z sytuacji.
Zycze powodzonka (nie poddawaj sie tak latwo :))) )
pozdrowka
noElka
Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...