Re: Niebieska Karta

1. Data: 2010-03-02 07:02:56

Temat: Re: Niebieska Karta
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hmickj$22l$1@news.onet.pl...
> Chętni po Niebieską Kartę wystąp!
> http://www.rzecznikrodzicow.pl/20100225_sprzeciw.php
> bo inaczej wytypuje się ochotników, a znamy się trochę... ;-)
> ENder

Podpisałem tydzień temu- ale dzięki.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

2. Data: 2010-03-02 07:25:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jeszcze nie podpisałem.
> Pod mieszkaniem mojej tż mieszka parka z niemowlakiem.
> Młodzi ludzie gdzieś po 20-24 lata.
> Zawsze mili i uśmiechnięci.
> Ale jak się dzieciak urodził, to się normalnie w głowie nie mieści
> co się u nich dzieje.
> Dzieciak płacze dosłownie godzinami.
> Burdy coraz gorsze.
> I tak gdzieś już z pół roku.
> Ostatnio jak ich słyszałem,
> to ta ustawa uratuje chyba tam komuś życie.
> ENder

Masz rację. Urzędnicy uratują mu zycie. Prawdopodobna wersja zdarzeń: trafi
na pogotowie opiekuńcze dla niemowląt (może prywatne- daj mu Boże), potem do
3 roku- do Domu Dziecka, gdzie będą się nim zajmować wyłącznie w określonych
porach (przewijanie, jedzenie)- o miłości i czułości mowy nie ma. Ponieważ
nie będą reagować na niego, jego krzyk- to będzie cichutko bawić się swoją
rączka. Być może matka da sobie całkiem spokój (raczej wątpliwe)- wtedy
zabiorą jej całkiem prawa do dziecka- i ktoś je być może adoptuje. Jak nie-
spędzi tam pewno "miło" czas do pełnoletniości. Gratuluję.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

3. Data: 2010-03-02 07:28:02

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Ender wrote:

> [...]
> I tak gdzieś już z pół roku.
> Ostatnio jak ich słyszałem,
> to ta ustawa uratuje chyba tam komuś życie.

Tak to jest w rodzinach jednopokoleniowych w których matkami zostają córki
nie nauczone ani prowadzenia domu, ani matkowania. Najgorsze3 jest to, że
nie chcą się uczyć - pokłosie tv oraz żłobków i przedszkoli.

4. Data: 2010-03-02 08:10:09

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie nauczone ani prowadzenia domu, ani matkowania. Najgorsze3 jest to, że
> nie chcą się uczyć - pokłosie tv oraz żłobków i przedszkoli.

myślę, że moża założyć, że ani żłobek ani przedszkole to nic złego, gdy
wraca się do normalnego domu. Gdzie jest mama i tata :)

kiwiko

5. Data: 2010-03-02 08:15:36

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> myślę, że moża założyć, że ani żłobek ani przedszkole to nic złego, gdy
> wraca się do normalnego domu. Gdzie jest mama i tata :)
>
> kiwiko

Gorzej, gdy tata pracował w dyżurach i została mamcia i tv...
A córcia szuka wymówek, aby uniknąć gotowania. Postraszyłem gotowaniem i z
miejsca wzięła się za pisanie odkładanej pracy...

6. Data: 2010-03-02 08:19:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> myślę, że moża założyć, że ani żłobek ani przedszkole to nic złego, gdy
> wraca się do normalnego domu. Gdzie jest mama i tata :)
>
> kiwiko

Kiwiko- należy przyjąć, że to nic dobrego. To ekonomiczna konieczność- bo
mama w pracy. A tu się zmienia paradygmat: żłobek i przedszkole jako
osiągnięcie systemowe i dobre prawo dziecka i rodziców. Nonsens, i to
groźny.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

7. Data: 2010-03-02 08:24:43

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Gorzej, gdy tata pracował w dyżurach i została mamcia i tv...
> A córcia szuka wymówek, aby uniknąć gotowania. Postraszyłem gotowaniem i z
> miejsca wzięła się za pisanie odkładanej pracy...
hihi, ja w domu u mamy wyprowadzałam tylko psa na spacer
ale dzisiaj nie mam żalu do całego świata, że mam obowiązki

kiwiko

8. Data: 2010-03-02 08:29:08

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> mama w pracy. A tu się zmienia paradygmat: żłobek i przedszkole jako
> osiągnięcie systemowe i dobre prawo dziecka i rodziców. Nonsens, i to

możesz tak myśleć, ale ja uważam, że to konieczność, która ma i dobre
strony.

kiwiko

9. Data: 2010-03-02 09:53:37

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message
> [...]

Potrzebujesz ustawy zeby zglosic zaniedbania?
Bo ustaw i wytycznych do wszystkiego potrzebuje wlasnie socjalistyczny
czlowiek.
Potem ustawy wchodza i dalej jest to samo g... bo mentalnosc
socjalistycznych ludzi sie
nie zmienila. A kajdany coraz wieksze i banda cwaniakow państwa.

Normalny clowiek po prostu dziala, jest _samodzielny_,
interwewniuje, nie potrzebuje ustaw i rozporzadzen do zycia
od "kochanego państwa".

Pozdr,
Druch

10. Data: 2010-03-02 09:56:16

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

Skoro interwencja nie poprawila,
to dlaczego zakladasz ze kolejny urzad X poprawi sytuację?
Chyba ze zajdą Cuda Tuska :))

Druch

I TYLKO NIEBO PLACZE...
co sądzicie o tej zabawce?