Re: Nieco większe NTG

From: Marek Krużel <h...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nieco większe NTG
Date: Sun, 28 Dec 2003 22:39:04 +0100
<brus0h$23tg$1@mamut.aster.pl> <brut6t$ju6$1@nemesis.news.tpi.pl>
<bruueo$267v$1@mamut.aster.pl> <brv0ng$t3g$1@atlantis.news.tpi.pl>
<brv2r8$29s8$1@mamut.aster.pl> <brvr3d$8d0$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bsl81k$ga8$1@atlantis.news.tpi.pl>

Sun, 28 Dec 2003 18:53:11 +0100 ksRobak:

> Wyjaśnię Ci to z mojego punktu widzenia. Załóżmy że w rozmowie
> wymskło Ci się jakieś zdanie które w mojej ocenie jest negatywne. Ty
> zapewne wypowiadając je miałeś coś innego na myśli np. igraszki
> seksualne, grę wstępną

Hoho, czego ja nie miałem na myśli... ogólnie złożoność problemu
konfliktu interesów w kontekście wszechstronnego zróżnicowania
wewnątrzgatunkowego.;)

> - ja odebrałem jako groźną akceptację gwałtu.

Nie akceptuję gwałtu... zwłaszcza na mojej wypowiedzi.;)
Prezentujesz moralność Kalego.

> I tu odsłania się mechanizm "Prawa Kopernika" Gdybym nie zareagował to
> dla części czytających mogło by pozostać wrażenie, że gwałt jest
> tym co napisałeś czyli 'nakłaniania kogoś na coś, na co ten ktoś nie
> ma ochoty' Stąd moja gwałtowna reakcja aby wykazać Ci że gwałt to nie
> igraszki.

Mimo mojego mrugania po każdym zdaniu.

> Oczywiście gdybyś w porę się zorientował to wcześniej mógłbyś
> sprostować swoją wypowiedź.

Wiedziałem o co Ci chodzi. Chciałeś mieć rację, tylko tyle,
że z tego niewiele wynikało. Liczyłem, że podejmiesz rzeczową
dyskusję, zamiast tylko epatować.

> Hmm...
> Czy dla mnie Twoja autonomia jest zerem? Przyznam Ci się, że w
> szczególnych sytuacjach nie mam żadnych względów na czyjąś
> autonomię tzn. są wartości które wyżej cenię niż czyjeś kompleksy.
> :-)
> \|/ re:

Rozumiem, że dla Ciebie mam obniżyć standardy.

Marek