Niedlugo wyplata ;))

1. Data: 2003-03-03 11:33:08

Temat: Niedlugo wyplata ;))
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, co sobie kupicie?
Ja: puder w kamieniu (napaliam sie na tego Inglota, zobacze co zacz),
blyszczyk (pewnie Bourjois), maseczke nawilzajaca i oczyszczajaca, krem Daxa
przeciwzmarszczkowy z serii Sekrety Urody (moje odkrycie), krem pod oczy z
folacyna (Eris) i cos tam jeszcze. Kurcze, znowu z torbami pojde :)))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-03 12:05:03

Temat: Re: Niedlugo wyplata ;))
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeciwzmarszczkowy z serii Sekrety Urody (moje odkrycie), krem pod oczy z
> folacyna (Eris) i cos tam jeszcze. Kurcze, znowu z torbami pojde :)))

Ja juz po zakupach :)
Kupilam:
- krem na noc Daxa z mineralami - czeka na swoja kolej
- maseczke Erisa z folacyna - uzylam i wchlonela sie blyskawicznie - nie
musialam nic scierac, efektow na razie nie widze ale skutkow tez nie.
- maseczke z glinka St.Ives - uzypalam i efekty widac, pieknie rozswietlona
i zarozowiona buzka- mniam
- krem do rak Ziaja Kozie mleko - zapach mnie przerazil ale moze sie
przyzwyczaje, dobrze natluszcza
- krem do biustu Norel - uzywam 2x dziennie, efektow jeszcze nie widac, ale
juz go polubilam
- krem pod oczy Dax Sekrety Urody - opakowanie mi sie spodobalo, czeka w
kolejce do uzycia, ktos moze wie czy to dziala?
- nowy blyszczyk Avon taki truskawkowy , jeszcze nie uzywalam
- mleczko + tonik YR, zapach mnie urzekl.
Uff, chyba o niczym nie zapomnialam, ale mam moralniaka :)

mag.

1. Data: 2003-03-03 12:21:57

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciwzmarszczkowy z serii Sekrety Urody (moje odkrycie), krem pod oczy z
> folacyna (Eris) i cos tam jeszcze. Kurcze, znowu z torbami pojde :)))

He, ja wzielam kasiore ponad tydzien temu, spozytkowalam na fryzjera (full
serwis - ciecie plus baleyage) mialy byc tipsy, ale sie wnerwilam na panie z
Inglota, wiec dwie odzywki do paznokci - ale bedzie jeszcze jedna,
alesandro.
Matowidlo z Arcancilu w olowku.
Odzywka do rzes plus zmywacz do twarzy rumiankowy plus balsam waniliowy plus
szampon plus zel pod prysznic z Yves Rocher.
Brylantyna do wlosow w zelu Joanny
Zestaw maseczek, odzywek dwuetapowych do wlosow i kosmetykow do stop
Montagne Jeunesse.

Jest postep: nie kupilam CIENIA!!!:)

A przede mna jeszcze pianka do mycia twarzy Herbapolu i wiele innych...:)

Kaska

1. Data: 2003-03-03 12:26:51

Temat: Re: Niedlugo wyplata ;)) (+ jakie korektory)
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matowidlo z Arcancilu w olowku.
A co to takiego Skakanko? Czy to korektor?
Bo ja szukam fajnych korektorów... Najlepiej żeby:
Nadawały się pod oczy wrażliwe i nie uczuliły (La Roche Possay ma - ale za
ciemny dla mnie), żeby można je bylo w zmarszczki wklepać i żeby
rozświetliły (np. bruzdy nosowo-wargowe), a w dodatku żeby nadawały się na
plamki, krostki i zaczerwienienia, żeby je tuszowały.
I nie musi to być JEDEN korektor do tego wszystkiego... ;)
Magda

1. Data: 2003-03-03 12:32:24

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja: puder w kamieniu (napaliam sie na tego Inglota, zobacze co zacz),

Bedziesz zadowolona!
Tylko nie bierz tego mozaikowego... I uwazaj, zeby nie wziac za ciemnego -
one wygladaja jasniej w puderniczce, a ciemniej na twarzy po kilkunastu
minutach...

> krem Daxa
> przeciwzmarszczkowy z serii Sekrety Urody (moje odkrycie),

Ten z miedzia?
Pasowal Ci? Bo ja nie bardzo sie nim zachwycilam.

Kaska

1. Data: 2003-03-03 12:39:35

Temat: Odp: Niedlugo wyplata ;))
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie do Kruszynki i innych grupowiczek: dziewczyny, czy jesteście
potem
> w stanie zużyć przez miesiąc te wszystkie nowości kosmetyczne? Czy
też nie
> po każdej wypłacie tak szalejecie?
> Ja po prostu nie przerobiłabym takiej masy kosmetyków w tak krótkim

Ja też nie. Ja raczej mam normalną ilość kosmetyków. Raczej z umiarem.
Najczęściej kupuję coś jak jedno mi się skończy. Więc raczej nie
magazynuję kremów, toników itp.
Ale przyznam się, że mam słabość do żeli pod prysznic i powoli zaczynam
mieć do balsamów :-)
Żeli pod prysznic mam zdecydowanie ponad umiar. U mnie stoi 11 żeli pod
prysznic (każdy minimalnie na razie zużyty) A w środę przybędzie
kolejny : malinowy Palmolive :-))) Ja jestem jakaś nienormalna... :-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-03 12:41:06

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

po każdej wypłacie tak szalejecie?
Ja po prostu nie przerobiłabym takiej masy kosmetyków w tak krótkim
czasie.....
Ola

1. Data: 2003-03-03 12:42:29

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ludzie, co sobie kupicie?
[ciach]
no to i ja swoje dodam. co prawda nie za swoja a za męża ale też się liczy.
no wiec zaczynam:
- cień do powiek Inglot sprint nr42 (niebieściutki)
- cień do powiek Inglot integra bordowo-śliwkowe
- kredkę do oczu Inglot granatowa
- tusz do rzęs maybelline lash expansion (wow wkoncu mam rzęsy)
- podkład maybelline non stop
- lakier do paznokci Inglot nr 177
- lakier do paznokci Inglot nr 905
- krem do twarzy do cery wrażliwej DAX COSMETIX wygladzająco- odżywczy
lniano- bawelniany (na noc i na dzienn) ( a juz myslalam ze bede musiala
kupic vichy za 70 zl)
i tu mam pytanie co jeszcze polecacie tej firmy.
aneta

1. Data: 2003-03-03 13:17:52

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message
> Jest postep: nie kupilam CIENIA!!!:)

Eeee tam, sciemniasz ;))))

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-03 13:20:41

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko nie bierz tego mozaikowego... I uwazaj, zeby nie wziac za ciemnego -
> one wygladaja jasniej w puderniczce, a ciemniej na twarzy po kilkunastu
> minutach...

O cholerka, wlasnie chcialam mozaikowy. Bede pamietac :)
> Ten z miedzia?
> Pasowal Ci? Bo ja nie bardzo sie nim zachwycilam.

Wiesz co, nie pamietam czy z miedzia, ale dla mnie swietny. Swietnie sie
wchlanial, koil, ladny koloryt nadawal, retinolek ma...Chce go na noc
uzywac, a wlasnie krem nocny mi sie konczy. ;))
Natomiast poltlusty jest dl amnie nie tego...

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

Gdzie można kupić ????
Bourjois - puder w pedzlu i co jeszcze ?
wlosy
domowa farma piękności
wlosy