Re: Niedlugo wyplata ;)) (+ jakie korektory)

From: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Niedlugo wyplata ;)) (+ jakie korektory)
Date: Mon, 3 Mar 2003 13:26:51 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@mklusak.usr.onet

> Matowidlo z Arcancilu w olowku.
A co to takiego Skakanko? Czy to korektor?
Bo ja szukam fajnych korektorów... Najlepiej żeby:
Nadawały się pod oczy wrażliwe i nie uczuliły (La Roche Possay ma - ale za
ciemny dla mnie), żeby można je bylo w zmarszczki wklepać i żeby
rozświetliły (np. bruzdy nosowo-wargowe), a w dodatku żeby nadawały się na
plamki, krostki i zaczerwienienia, żeby je tuszowały.
I nie musi to być JEDEN korektor do tego wszystkiego... ;)
Magda