Niegojące się rany!

1. Data: 2002-08-28 21:05:07

Temat: Niegojące się rany!
Od: "Beatka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów !
Moją 80-letnią babcię nęka niegojąca się od 3 lat,rana.
Stosowała setki maści,kilka razy przebywała w szpitalu,nic to nie pomogło.
Cała historia zaczęła się od złamania nogi w kostce.W szpitalu wstawiono jej
sztyft,po jakimś czasie usunięto go i od tego momentu właśnie z rany sączy
się ropa,tworzą się strupy a przy tym występują rwące bóle-"błędne koło".
Zaznaczam,że babcia nie ma cukrzycy.
Błagam o jakieś sposoby, naturalne albo chemiczne bez znaczenia byle
pomogło.
Będę wdzięczna.

2. Data: 2002-08-28 21:10:46

Temat: Re: Niegojące się rany!
Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
A czy Twoja babcia nie cierpi na jakieś inne choroby np. wrzodziejące zap.
jelita grubego? Przychodzi mi do głowy piodermia zgorzelinowa. Choroba
rzadka aczkolwiek występuje.
Przemo

3. Data: 2002-08-28 22:55:32

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Niestety po złamaniach następujączęsto zaburzenia w
ukrwieniu nogi i potem w efekcie niegojące /ew. bardzo
trudno gojące się owrzodzenia.
Należałoby rozpoznać rodzaj owrzodzenia - żylne lub
tętnicze i dalej kierować leczeniem zależnie od rozpoznania.
Leczenie owrzodzenia żylnego :ucisk,elewacja kończyny
częste opatrunki np. tiul, natłuszczanie , ale pod fachowym
okiem czyli albo chirurg , albo dermatolog.

pozdrawiam Tichy

4. Data: 2002-08-29 05:44:07

Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moją 80-letnią babcię nęka niegojąca się od 3 lat,rana.
> Stosowała setki maści,kilka razy przebywała w szpitalu,nic to nie pomogło.

Słyszałam że mocz świetnie pomaga w gojeniu się ran. Ale nigdy nie
stosowałam więc nie jest to pewne na 100%. Ale spróbować warto

uczulenie po oparzeniu?
obnizona wartosc beta globuliny
Witaminy ???
operacja plastyczna i dylemat