Strona główna Grupy pl.misc.dieta Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP) Re: Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)

Re: Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)

Data: 2008-10-31 04:03:16
Temat: Re: Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)
Od: j...@g...com

On Oct 31, 11:31 am, "1 druga" <n...@o...pl> wrote:
> Z tymi 30 Hz to efekt taki wystepuje a i owszem na filmach gdzie czestotliwosc
> analizy kl/sek wynosi 24 lub 25 kl/sek , lub przyklad inny kolo pomalowane w
> polowie na czarno a w polowie na bialo , obracajace sie z czestotliwoscia
> 100Hz/sek i oswietlone swietlowka zasilana z  sieci 50Hz x polowki okresu
> sinusoidy dodatnia i ujemna  = 100 blyskow , da efekt stania kola w miejscu ,
> da efekt UROJONY , a odpowiednia modfyfikacja czesotliwosci blyskow owej
> swietlowki da efekt krecenia sie kola w przeciwna strone , da efekt UROJONY
> [...]
WOW, jeszcze jeden UFOlek ktory spedza czas na ksiezycu i nigdy NIE
mial okazji odnotowac co sie dzieje na Ziemi. Spytaj zwyklych ludzi, a
sie dowiesz, ze wzrokowe odwrocenie kierunku wirowania jest bardzo
czesto obserowanym efektem. (Oczywiscie widywanym tylko przez ludzi,
ktorych ciala NIE migotaja w trybie tzw. "telekinetycznego migotania"
jaki uzywaja UFOnauci.)

Kazdy tez moze ten efekt zobaczyc na wlasne oczy, jesli np. uwaznie
przygladnie sie smiglu zastartowywanego smaolotu, albo nawet szprychom
wlasnego rowera odwroconego do gory kolami i napedzanego przez kogos
innego.

Chinczycy takich jak Wasc nazywaja "zaba w studni" - wszkaze zaba w
studni tez NIE widzi swiata naokolo siebie i NIE ma pojecia co w
rzeczywistym swiecie sie dzieje.

Co nam z Wascinych teorii jakie Wasc nam wylozyl powyzej, jesli Wasc
rzeczywistego zycia jeszcze NIE widzial. Proponuje wiec sie wylaczyuc
i odleciec z powrotem na swoj ksiezyc!

Z totaliztycznym slautem,
Jan Pajak