Re: Niemcow bijom... w Danzig...!

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Date: Sun, 27 Sep 2020 13:59:18 +0200
<5f42fab9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <ri2k7i$j6o$2@gioia.aioe.org>
<5f459ce0$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
<ri5b24$1898$2@gioia.aioe.org>
<5f480933$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <ricvfo$bq8$2@gioia.aioe.org>
<5f56d993$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
<rjd1fm$17bf$4@gioia.aioe.org>
<5f5fc73c$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
<rjqce8$1fal$1@gioia.aioe.org>
<5f60cde4$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <rjqm5q$a9a$1@gioia.aioe.org>
<5f60f4c7$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<rjt340$166n$1@gioia.aioe.org>
<5f621d4c$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<rk72l7$1rt2$2@gioia.aioe.org>
<5f673ef7$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
<rka0nc$cb7$1@gioia.aioe.org> <5f689f8c$0$547$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 21.09.2020 o 14:41, Kviat pisze:

> To ty twierdziłeś, że ta menda nie jest bezkarna.
> Udowodnij.
>
> W mojej rzeczywistości ta rodzinna mafia mająca w posiadaniu na
> własność Koreę Płn. jest bezkarna. W twojej nie?

Mało masz przykładów na upadki gnoi którzy wylądowali na szubienicy albo
przed plutonem egzekucyjnym bo władali solo. Za to nie znam przypadku że
spotkało coś podobnego klikę takich gnoi.

Mafię to masz za oceanem, tylko dzięki kolejnym Kimom mogą trzymać łapę
na półwyspie Koreańskim i Japonii.

> Czyli tak jak z kształtem Ziemi... tu też będziesz udawał, że nie
> wiesz co tam się dzieje. Wcale mnie nie zaskoczyłeś.

Mam tak jak ty uwierzyć propagandzie i notorycznym kłamcom którzy mi
pokazują kto jest dobry a kto zły?

> Nic do południowej, bo nie o niej piszemy. Ty jak zwykle próbujesz
> zmieniać temat. żeby wykręcić się od odpowiedzi. Jak zwykle kiedy coś
> idiotycznego napiszesz.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Przyganiał kocioł garnkowi. A Korea jest jedna i to że ty nie chcesz o
tym gadać nic nie zmienia.