Niemcow bijom... w Danzig...!

61. Data: 2020-08-02 08:58:22

Temat: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2020 o 05:29, Ilona pisze:

> //ta czara goryczy to juz siem dawno przelala...
> Jeszcze w czasach, gdy "przeksztalcano wlasnosciowo" majontek PRL... i
> zamiast bronic aparatem panstwa krajowych udzialowcow, czy
> poczontkujoncych przedsiembiorcow, nawpuszczano obcego kapitalu, ktory
> zdominowal calom gospodarke, przewyzszajonc wielokrotnie lokalny
> kapital...
>
> //tera to tylko "milczec przytomnie i paczec..." oczywiscie, na lapy,
> zlodziejom wszelakiej masci...!

Jak widać dla niektórych to jeszcze daleko do takiego przelania.

I co nam po tym patrzeniu, nawet przytomnym, na złodziejstwo?

62. Data: 2020-08-03 04:46:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-02 08:58, trybun wrote:

> Jak widać dla niektórych to jeszcze daleko do takiego przelania.
>
> I co nam po tym patrzeniu, nawet przytomnym, na złodziejstwo?

Ale niektorym juz rence dawno opadly i nie mogom siem nadziwic, jak to
bylo mozliwe, ze w 88 Polska mniala potencjal przemyslowy, (nie
gospodarczy), porownywalny z owczesnymi Chinami Ludowo-Rewolucyjnymi...

Wniosek z tego taki, ze to celowa polityka deindustrializacji Europy,
tak wlasnie wplywa na te decyzje gospodarcze.

//to dopiero bylo zlodziejstwo, by tak zdeprecjonowac wlasny potencjal
przemyslowy... ze nie wspomne o intelektualnym...!

63. Data: 2020-08-18 09:35:06

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.08.2020 o 04:46, Ilona pisze:

> [...]
>
> //to dopiero bylo zlodziejstwo, by tak zdeprecjonowac wlasny potencjal
> przemyslowy... ze nie wspomne o intelektualnym...!

W ogóle trzeba było się zastanowić jakich zmian Polacy oczekują.
Solidarni mocodawców i mentorów z zachodu stracili w momencie
wyprowadzenia sztandaru przez PZPR.  Normalni ludzie musieli wiedzieć że
na dobytek Polaków rzucą się sępy, z zagranicy i miejscowe. Ale dobrej
woli nie było. Zresztą co tu mówić o czasie przeszłym - sępy ciągle
żerują na resztkach dobytku (stanie posiadania) Polski.

64. Data: 2020-08-18 16:30:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-18 09:35, trybun wrote:

> [...]
> woli nie było. Zresztą co tu mówić o czasie przeszłym - sępy ciągle
> żerują na resztkach dobytku (stanie posiadania) Polski.

Niestety... troche juz za pozno, ale byc moze jest to przestroga na
przyszlosc...?

65. Data: 2020-08-22 09:28:52

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2020 o 16:30, Ilona pisze:

> Niestety... troche juz za pozno, ale byc moze jest to przestroga na
> przyszlosc...?

No pewnie że jest.. Ale myślisz że to cokolwiek zmienia? Powtarzane od
zawsze błędy nie wynikają z jakiegoś braku doświadczenia czy naiwności,
to ciągłe robienie z Kraju burdelu wynika z czystego wyrachowania i
korzyści własnych decydentów.

66. Data: 2020-08-24 01:23:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-22 09:28, trybun wrote:

> [...]
> zawsze błędy nie wynikają z jakiegoś braku doświadczenia czy naiwności,
> to ciągłe robienie z Kraju burdelu wynika z czystego wyrachowania i

To dlatego, ze prawdziwych patriotow wybili...

//a pozostaly lze elity... znaczy, targowica...!

67. Data: 2020-08-25 11:04:51

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.08.2020 o 01:23, Ilona pisze:

> To dlatego, ze prawdziwych patriotow wybili...
>
> //a pozostaly lze elity... znaczy, targowica...!

Na pewno są, ale patriota podobnie jak i zresztą sam Bóg, nie będą mieli
(i nie mają) nic do powiedzenia gdy się nie zapiszą do stowarzyszenia
które aktualnie włada Polską, czyli kogos spod znalu POPiSSLD itd. A jak
już się zapisze to pozostaje mu tylko przytakiwać pierwszemu
sekretarzowi tej kliki a nie prowadzenie własnaj, propolskiej polityki.

68. Data: 2020-08-26 01:19:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-25 11:04, trybun wrote:

> [...]
> już się zapisze to pozostaje mu tylko przytakiwać pierwszemu
> sekretarzowi tej kliki a nie prowadzenie własnaj, propolskiej polityki.

Masz calkowicie racje...!

//i to co napisales potwierdza teze o bylejakosci i krotkowzrocznosci
wspolczesnej polskiej elity.

69. Data: 2020-08-26 11:46:45

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.08.2020 o 01:19, Ilona pisze:

> Masz calkowicie racje...!
>
> //i to co napisales potwierdza teze o bylejakosci i krotkowzrocznosci
> wspolczesnej polskiej elity.

Bo to nie są żadne elity! Elita to kwintesencja, czyli wszystkiego co
jako naród mamy najlepszego, a co my tu mamy to już niech każdy Polak
najlepiej sam sobie odpowie.

70. Data: 2020-08-27 21:26:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-26 11:46, trybun wrote:

> Bo to nie są żadne elity! Elita to kwintesencja, czyli wszystkiego co
> jako naród mamy najlepszego, a co my tu mamy to już niech każdy Polak
> najlepiej sam sobie odpowie.

No... ostatnio siem poprawilo... medialnie...!

Szwecja
Lewackie proby narzucania narracji ;)
Nowoczesność może umknąć
kiedy kobieta mowi ci, ze masz brudne kolana
Pesymizm urzedowy