Niemcow bijom... w Danzig...!

81. Data: 2020-09-16 15:14:43

Temat: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2020 o 19:07, Kviat pisze:

> Musisz być mocno jebnięty, skoro żartujesz w takich tematach.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

To ciebie coś zaślepia że nie chcesz widzieć faktów i prawdy. Pokaż  w
"demokracji" choć jednego gnoja który zabawiał/wia się w władcę a który
osobiście  poniósł negatywne konsekwencje z tytułu tego co robił/bi.

82. Data: 2020-09-16 15:14:57

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2020 o 22:48, Stefania Harper pisze:

> W zasadzie to masz sporo racji w tym co piszesz... i potwierdza siem
> to co relacjonujom ludzie z terenu... ( i nie tylko z Polski)...
>

> 'Róża z Krzyżaków - Jacek Sobala | Mówi Się'
>
> https://www.youtube.com/watch?v=sEPctT6VoyU
>
> //po 5-cio minutowym 'przegladzie prasy', dzwoniom widzowie i
> relacjonujom j.w.
>
> //swiezutkie... dzisiejsze... z przed 2 godzin...

Inaczej być nie może, przecie sobie nic nie wymyślam tylko przedstawiam
ogólnie znany stan faktyczny.

83. Data: 2020-09-16 16:12:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.09.2020 o 15:14, trybun pisze:

> To ciebie coś zaślepia że nie chcesz widzieć faktów i prawdy.

LOL :)
I na pisał to ktoś, kto twierdzi, że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt :):)
I napisał to ktoś, kto twierdzi, że psychopata rządzący Koreą Płn. nie
pozostaje bezkarny.

> Pokaż  w
> "demokracji" choć jednego gnoja który zabawiał/wia się w władcę a który
> osobiście  poniósł negatywne konsekwencje z tytułu tego co robił/bi.

Google ci zamknęli? Co z tego, że ci pokażę, skoro ty za każdym razem
bezczelnie negujesz fakty?

Lepiej pokaż przykład zbrodni tego psychopaty z Korei Płn. za którą
poniósł karę, bo inaczej znowu wyjdzie, że jak zwykle bezczelnie kłamiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

84. Data: 2020-09-20 10:08:10

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.09.2020 o 16:12, Kviat pisze:

> [...]
> kształt :):)
> I napisał to ktoś, kto twierdzi, że psychopata rządzący Koreą Płn. nie

I napisał to ktoś kto  WIE jaki to jest kształt.. Trzeba by cię z powodu
majaków trzymać pod kluczem, panie kolego.

> [...]
>
> Lepiej pokaż przykład zbrodni tego psychopaty z Korei Płn. za którą
> poniósł karę, bo inaczej znowu wyjdzie, że jak zwykle bezczelnie

Zobacz jak przeważnie kończą dyktatorzy którzy nie chcą się dzielić
władzą.. Tylko q*wa demokracja pozwala trwać gnojom przeróżnego formatu
bezkarnie..

Nie mogę pokazać, to ty się zabawiasz w czyjeś  echo i na dodatek robisz
przy tym mądre miny.

85. Data: 2020-09-20 13:37:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.09.2020 o 10:08, trybun pisze:

> Zobacz jak przeważnie kończą dyktatorzy którzy nie chcą się dzielić
> władzą..

Nie zmieniaj bezmyślny pokemonie tematu.
Pokaż przykład chociaż jednej zbrodni tych psychopatów z Korei Płn. w
których tak jesteś zakochany, za którą poniósł karę chociaż jeden znich.
Twierdzisz, że nie są bezkarni, to to udowodnij.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

86. Data: 2020-09-21 12:53:35

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.09.2020 o 13:37, Kviat pisze:

> [...]
> których tak jesteś zakochany, za którą poniósł karę chociaż jeden
> znich. Twierdzisz, że nie są bezkarni, to to udowodnij.

Czyli ni mniej ni więcej wierzysz że bardziej bezkarna jest pojedyncza
dyktatorska menda niż ich zgraja wymieniająca się cyklicznie władzą?

Co ja niby mogę mieć do powiedzenia (ty zresztą też) o Korei Północnej?
A co do południowej to zdaje się że to właśnie ona zasługuje na miano
"komunistyczna" niż ta północna, choć swobody dla jednostki mniejsze.

87. Data: 2020-09-21 14:41:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2020 o 12:53, trybun pisze:

> Czyli ni mniej ni więcej wierzysz że bardziej bezkarna jest pojedyncza
> dyktatorska menda

To ty twierdziłeś, że ta menda nie jest bezkarna.
Udowodnij.

W mojej rzeczywistości ta rodzinna mafia mająca w posiadaniu na własność
Koreę Płn. jest bezkarna. W twojej nie?

> Co ja niby mogę mieć do powiedzenia (ty zresztą też) o Korei Północnej?

Czyli tak jak z kształtem Ziemi... tu też będziesz udawał, że nie wiesz
co tam się dzieje. Wcale mnie nie zaskoczyłeś.

> A co do południowej

Nic do południowej, bo nie o niej piszemy. Ty jak zwykle próbujesz
zmieniać temat. żeby wykręcić się od odpowiedzi. Jak zwykle kiedy coś
idiotycznego napiszesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

88. Data: 2020-09-27 13:59:18

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2020 o 14:41, Kviat pisze:

> To ty twierdziłeś, że ta menda nie jest bezkarna.
> Udowodnij.
>
> W mojej rzeczywistości ta rodzinna mafia mająca w posiadaniu na
> własność Koreę Płn. jest bezkarna. W twojej nie?

Mało masz przykładów na upadki gnoi którzy wylądowali na szubienicy albo
przed plutonem egzekucyjnym bo władali solo. Za to nie znam przypadku że
spotkało coś podobnego klikę takich gnoi.

Mafię to masz za oceanem, tylko dzięki kolejnym Kimom mogą trzymać łapę
na półwyspie Koreańskim i Japonii.

> Czyli tak jak z kształtem Ziemi... tu też będziesz udawał, że nie
> wiesz co tam się dzieje. Wcale mnie nie zaskoczyłeś.

Mam tak jak ty uwierzyć propagandzie i notorycznym kłamcom którzy mi
pokazują kto jest dobry a kto zły?

> Nic do południowej, bo nie o niej piszemy. Ty jak zwykle próbujesz
> zmieniać temat. żeby wykręcić się od odpowiedzi. Jak zwykle kiedy coś
> [...]

Przyganiał kocioł garnkowi. A Korea jest jedna i to że ty nie chcesz o
tym gadać nic nie zmienia.

89. Data: 2020-09-27 23:11:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2020 o 13:59, trybun pisze:

> Mało masz przykładów na upadki gnoi którzy wylądowali na szubienicy albo
> przed plutonem egzekucyjnym bo władali solo.

Nie bredź. Podaj przykład, że te mendy, niewolące ludzi od kilku
pokoleń, nie są bezkarne.

> Mam tak jak ty uwierzyć propagandzie i notorycznym kłamcom którzy mi
> pokazują kto jest dobry a kto zły?

Jesteś kretynem i kanalią. Jesteś debilem, który bezczelnie kłamie,
nieukiem, który nie wie jaki Ziemia ma kształt.
Kurwa, tam ludzie umierają w obozach koncentracyjnych, a ty masz
wątpliwości, czy ci psychole, właściciele tych ludzi, są źli?

Na tle takich jak ty, to nawet taka faszystka i rasistka ikselka
błyszczy intelektem i dobrocią serca, pomimo tego, że bardziej kocha psy
niż ludzi.
Skąd się takie gnidy jak ty biorą?
Jakim cudem w twoim szpitalu takie zjeby jak ty mają dostęp do
internetu? Twojemu lekarzowi należałoby odebrać uprawnienia za brak
kompetencji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

90. Data: 2020-09-28 06:49:11

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-27 23:11, Kviat wrote:

> [...]
> Jakim cudem w twoim szpitalu takie zjeby jak ty mają dostęp do
> internetu? Twojemu lekarzowi należałoby odebrać uprawnienia za brak

//odpierdol siem od starszego Pana, histerczko...!

Szwecja
Lewackie proby narzucania narracji ;)
Nowoczesność może umknąć
kiedy kobieta mowi ci, ze masz brudne kolana
Pesymizm urzedowy