Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!

21. Data: 2019-02-02 10:06:15

Temat: Re: Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 00:13, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 1 Feb 2019 23:48:35 +0100
> doszła do mnie wiadomość <q32id8$2t9$1@node1.news.atman.pl>
> od Ilona <i...@u...net> :

> Ten pan już wystarczająco się "minął z prawdą":
> https://doskonaleszare.github.io/articles/18/karon-u
-roli
> Więc odradzam inne jego występy(w nzasadzie godzinne słowotoki, mające
> swoim słowotokiem ukrywać całkowity brak znaczącej treści).

Kiedyś z ciekawości posłuchałem/obejrzałem kilka minut jednego z jego
filmików. I też zauważyłem, że to niespójny logicznie słowotok.
Pseudointelektualny bełkot po prostu, a tylko robiący wrażenie na
ludziach ubogich intelektualnie, że to co mówi jest strasznie mądre.

Pozdrawiam
Piotr

22. Data: 2019-02-02 18:48:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 10:06, Kviat wrote:

> [...]
> Pseudointelektualny bełkot po prostu, a tylko robiący wrażenie na
> ludziach ubogich intelektualnie, że to co mówi jest strasznie mądre.

Właściwie to miałeś prawidłowy odruch, ponieważ to nie jest przeznaczone
dla tych, którzy sa zainfekowani virusem antykultury.

23. Data: 2019-02-02 22:05:58

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.02.19 um 18:48 schrieb Ilona:

-roli

> Właściwie to miałeś prawidłowy odruch, ponieważ to nie jest przeznaczone
> dla tych, którzy sa zainfekowani virusem antykultury.

A czym sie tego wirusa leczy? Albo inaczej, bo jesli ten wirus jest
podobny do innych biologicznych, to lekarstwa go nie uśmiercaja, i sa
moze jakies szczepienia przeciw temu szkodnikowi? O profilaktyce nie
wspomne, bo jak infekcja nastapila, to zapobiegac jej nie mozna. Chociaz
szczepionka rowniez pewnie nie pomoze? Czyli beznadziejna sytuacja,
hopeless case, no chance! Moze modlitwa? ;-) Jakas ofiara na ojca
dyrektora? :-)

--
saluto
Silvio Balconetti

24. Data: 2019-02-03 20:41:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 22:05, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> szczepionka rowniez pewnie nie pomoze? Czyli beznadziejna sytuacja,
> hopeless case, no chance! Moze modlitwa? ;-) Jakas ofiara na ojca

Modlitwa, może pomóc, jak powszechnie wiadomo, wiara czyni cuda.
Jednak, żadne ofiary, choćby opłacanie dożywotnio abonamentu na RM i TvT
łącznie, bez szczerej i żarliwej modlitwy nie pomoże.

W zakresie przeciwdziałania infekcjom jest jedyna metoda. Trzeba dać się
profilaktycznie zainfekowac kulturą, choćby w odruchach.

25. Data: 2019-02-03 21:12:47

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Feb 2019 20:41:02 +0100
doszła do mnie wiadomość <q37g5h$npl$1@node1.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Modlitwa, może pomóc, jak powszechnie wiadomo, wiara czyni cuda.

Czuba, wiara czyni czuba:
https://www.filmweb.pl/film/Wiara+czyni+czuba-2008-4
37160

26. Data: 2019-02-03 21:35:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-03 21:12, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Feb 2019 20:41:02 +0100
> [...]

Ostatnie zdanie z recenzji:
"W filmie zabrakło mi intelektu, zgrabnego poczucia humoru i przede
wszystkim argumentów. Na plus mogę jedynie zaliczyć pomysł (oryginalny i
ciekawy) oraz niektóre rozmowy. Maher wykazał się ignorancją i
tendencyjnością. Jego film pozbawiony jest błysku i jest jedynie
stronniczą historią pewnego niewiele wiedzącego człowieka."

tu pełna recenzja:
https://www.filmweb.pl/review/Stronniczo%C5%9B%C4%87
+czyni+czuba-20707

27. Data: 2019-02-03 22:06:13

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Feb 2019 21:35:42 +0100
doszła do mnie wiadomość <q37jc2$qpk$1@node1.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

> [...]
>tendencyjnością. Jego film pozbawiony jest błysku i jest jedynie
>stronniczą historią pewnego niewiele wiedzącego człowieka."

Sorry, ale Filmweb ma u mnie bana.
Co do samego Filmu, to śmiem się nie zgodzić, to satyra na religijnych
świrów, więc nie wiem, czego tu się spodziewał recenzujący.

28. Data: 2019-02-03 22:40:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-03 22:06, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> Co do samego Filmu, to śmiem się nie zgodzić, to satyra na religijnych
> świrów, więc nie wiem, czego tu się spodziewał recenzujący.

No, ale, żeby aż tak spierdolic?

Może, ten Maher zrobił to celowo?

29. Data: 2019-02-04 15:12:31

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Feb 2019 22:40:15 +0100
doszła do mnie wiadomość <q37n54$hbf$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

+czyni+czuba-20707

>No, ale, żeby aż tak spierdolic?
>
>Może, ten Maher zrobił to celowo?

Nic nie spierdolił, poszukał kilku oszołomków i sobie z nich dworował,
ot i wszystko.

30. Data: 2019-02-04 20:19:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/01/2019 o 14:41, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
youtu.be

> Z tymi snami to jest roznie. Osobiscie w nie wie wierze, ale sa tacy co
> wierza i dla nich sa rozne senniki. Moja mama miala sennik krolowej Saby
> i cos tam w nim sprawdzala. Czy jej sie sprawdzalo, tego nie wiem, bo z
> racji wieku na tym sie nie znalem.
>
> Senniki niemieckie:
>
> [...]
tak na marginesie Niemcy maja zawaliste filmy oparte na wlasnych
legendach jak i zdrowo popierdzielone komedie, Zygfryd mi sie przypomnial
--
gazebo

Blog o psychologi
Przeprowadzam się z FB :-)