Re: Niemoralna propozycja baby

Data: 2003-11-03 15:26:44
Temat: Re: Niemoralna propozycja baby
Od: "katarzis" <k...@w...pl>

> Spotkałem się około 1 godz później z babą przed marketę, zaczęła mi

Ty też popełniasz błędy. Nie będę pokazywać palcem ;-)

> Ciekawe , co użytkownicy na to - a szczególnię to propozycję z
> ciuchami...

No i następny!

Wskazujesz innym a sam je popełniasz, każdy tu ma prawo się wypowiadać. To
tak k'woli przypomnienia. Wiecej wyrozumiałości dla drugiego człowieka. Żeby
nie było, że Ci wytykam też popełniam błedy :P

> Mnie, nasuwa się tyklko jedno -

uważaj, zeby się za bardzo na Ciebie nie nasunęło bo Cię przygniecie ;-)
szczególnie "tona ciuchów" ;-)

> Obym utrzymał język za zębami.

TWÓJ RYJ (sam go tak określiłeś) lepiej niech sobie poryje, może znajdzie
jakieś trufle..;-)

Katarzis