Re: Nienawiść

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Nienawiść
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<1...@4...net>
<4cbf0177$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
<18sz5ezxw6175.1bpv8xbb1s0oz$.dlg@40tude.net>
<f...@t...googlegroups.com>
<1...@4...net>
<i9nfu8$5s7$13@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<i9nhi5$5s7$17@node1.news.atman.pl>
<u...@4...net>
<i9nimm$5s7$19@node1.news.atman.pl>
Date: Wed, 20 Oct 2010 23:40:59 +0200

Dnia Wed, 20 Oct 2010 22:16:13 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie mam. Trę ręcznie.

Sokowirówka to jednak zbawienie, no niestety. Pomysl o kupnie, bo i soki
można dzieciom robić z marchewki i jabłek zimą.

> Moja pierwsza samodzielna małżeńska przygoda to zrazy wołowe. Wyszły
> przepyszne :)

Ja to już nie pamietam, co to było - ale chyba knedle ziemniaczane z mąką
żytnią zamiast pszennej, bo nie umiałam odróżnić jednej od drugiej wtedy
:-D
Można było nimi konia zabić. Ale MŚK i ojciec zjedli bez skrzywienia się -
stan wojenny był, czyli niczego nie było, nawet okrasy... To było wtedy,
kiedy ta sąsiadka rodziców mi radośnie odmówiła sprzedania 10 dag słoniny,
no miała kobita te swoje 5 minut...

> Najdłużej walczyłam z ciastem na pierogi. Taki prosty przepis, a wysiłku
> to kosztuje ;)

Zrób z mąki krupczatki - zobaczysz jakie pyszne.
Sypię mąkę, ilość "na oko" (jak zresztą wszystko inne robię - teraz mam
problem, bo piszę książkę kucharską dla córek i muszę okropnie myśleć,
czego ile...), po czym wlewam jajko rozbełtane z ciepłą wodą i dwiema
łyżkami oleju i wyrabiam w robocie - jeśli za gęste, to dolewam CIEPŁEJ
wody.
Potem daję mu odpocząć pod przykryciem (w misie robota) pół godziny i
wałkuję.

> Spróbuję. Swoje osobiste zaplecze rodzinne mam otwarte na nowości :)

Spróbuj, warto się nauczyć.